Gefeliciteerd Alice en geniet ervan! Meiden die ongie geworden zijn een hele dikke knuff vanuit hier! Meiden in de klus periode heel veel klusplezier! Meiden op de wachtbank Ik duim voor jullie en ik wil heel veel zwangerschapsbanners zien! Spannend! Hier ook in de klus periode! Ben al 5 dagen ovutesten aan het gebruiken maar nog geen positieve gezien! binnen nu en een paar daagjes hoop ik een positieve ovutest in handen te hebben! Voor de rest klussen we er gewoon oplos! Liefs Pearly
Ik ben gisteravond ongi geworden..dus ik ga mn banner zo snel aanpassen....vandaag echt heftig ongi.. Succes Claudia23, hoop het voor je dat het raak is! Liefs Sylvia
nou claudia word wel erg spannend zeg ben benieuwd en duim voor je! Alle meiden die ongie zijn geworden shit zeg maar hoop dat jullie een vruchtbaar 2007 hebben en dat het niet te lang meer duurt succes! hier weinig te melden ben alleen niet helemaal fit, misselijk en wat last van mijn buik een beetje een brok in mijn keel als ik maar niet ziek word vier het weekend mijn verjaardag en moet morgen werken we zullen zien of zou het met het aankomend ei te maken hebben ik weet het niet..... liefs
voor iedereen waar de zijn gekomen. Succes en sterkte.voor iedereen de inmiddels zwanger is. Gefeliciteerd! wat wordt hier wat afgebabbeld zeg! moet eerst 20 pagina's lezen! claudia hopelijk is je test positief! Liefs Roosje
las date r alweer wat zwangere bij zijn nikster jazzke en alice van harte meiden alle meiden die ongi zijn geworden kl*te zooi joh hoop meer geluk de volgende keer meiden alle wachters succes meiden ik duim me rot
Nienke, ik denk dat ik zo kan relativeren omdat het niet mijn eerste keer is. Toen we bezig waren voor nr 1 was ik een stuk minder relaxed. Jij sterkte de komende dagen. Ik zal ook voor jou duimen. Claudia, hou moed hoor er is nog geen bloed! Sylvia, jammer meid!
Claudia, balen heb je nu nog geen zekerheid En sylvia, jakkes, klere ook! Dan kwam daar toch die tempdip vandaan he... Sterkte! Nynke, ik begrijp wel wat je bedoelt! Het verlangen om moeder te worden is bij een eerste heel hevig. Nu ben je al moeder en is die grootste wens dus al in vervulling gegaan. Maar dat neemt niet weg dat je ook heel erg naar een tweede of derde kan verlangen. Ik zie de tweede meer als een toevoeging. Daardoor ben ik ook wel een stukje relaxter nu. Maar als het zo spannend wordt, dan ben je weer net een puber haha! x N.
Nynke, ik begrijp wel wat je bedoelt! Het verlangen om moeder te worden is bij een eerste heel hevig. Nu ben je al moeder en is die grootste wens dus al in vervulling gegaan. Maar dat neemt niet weg dat je ook heel erg naar een tweede of derde kan verlangen. Ik zie de tweede meer als een toevoeging. Daardoor ben ik ook wel een stukje relaxter nu. Maar als het zo spannend wordt, dan ben je weer net een puber haha! ben hier hellemaal mee eens. ene tweede is een toevoeging. maar toch is dta ook speciaal natuurlijk
ja het blijft iets heel bijzonders! Ik kan niet wachten tot het zover is en hopelijk hoef ik niet meer zo lang te wachten
Even een vraagje, misschien stom, maar ik vraag het toch.. Wanneer begint je buik een beetje te groeien? Ik weet dat dat bij iedere vrouw verschillend is. Maar ik heb sinds twee dagen het idee dat de onder/zijkanten van mijn buik wat boller en harder zijn, heb ik te veel pepernootjes gegeten of breidt je baarmoeder uit als je zwanger bent ofzo. hahaha het staat wel heel stom nu ik het terug lees. Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel en me antwoord kan geven...
Stomme vragen zijn er niet, alleen stomme antwoorden. Ik denk niet dat het je baarmoeder al is. Dat duurt een aantal weken voordat die boven je schaambotje uitkomt. Of je al zwanger bent? Ik ben bang dat je toch echt nog even geduld moet hebben meid. Probeer jezelf niet gek te maken.
Ja ik denk dat ik mezelf een beetje gek zit te maken. Ik hoop het gewoon zo... Ik wilde vorig jaar al aan kinderen beginnen, maar mijn vriend wilde gewoon nog even wachten, daar had ik ook respect voor. Maar nu zijn we gestopt met de pil eind augustus en ik weet dat je het een jaar de tijd moet geven, maar dat is dan moeilijk want je wilt het zo graag. En zeker omdat ik ook heb gewacht tot mijn vriend er aan toe was. En nu weer wachten.... Liefs Linda.