@ Linda: Ik herken je gevoel, als je het eenmaal in je hoofd hebt kan het niet snel genoeg gaan en dan zie je om je heen alleen nog maar bolle buiken Ik moet ook nog een paar dagen wachten..we slepen ons er wel doorheen @ Claudia: houd moed meid...morgen is weer een nieuwe dag en zolang die verrekte er niet zijn is er nog hoop xxx Sabine
Woow het is vandaag 7 december en tel ook 7 zwangere in de NOD lijst! Geweldig! Wie volgt? hihihihi Liefs Pearly
Pearly, ik ben dit keer egoistisch Ik wil nu eens aan de beurt zijn! En inderdaad SalSabine zolang de duivel er niet is, is er nog goede hoop!
Die thanx was niet voor jou bedoelt maar ik denk dat we opzelfde moment een berichtje hebben gepost. Hij was voor t berichtje erboven Nou ik kwam net van mijn werk kletsnat ( ben postbode en kreeg een stortbui over me heen) en ik stapte binnen en voelde iets lopen dacht gelijk ja hoor ik ben ongie maar toen ik naar de wc ging was het witte afscheiding dus geen spoortje bloed. Ik heb nu ook wel buikpijn maar niet de buikpijn die ik normaal met ongie heb. :-k Ok doen nu als ik inadem de zijkanten van mij borsten pijn Het is echt allemaal heel vaag.
Spannend hoor voor al die testdames ik leef met jullie mee maar hoop natuurlijk voor mezelf ook dat de wegblijven volgende week. Heb nu al het gevoel dat ik ongi moet worden ivm het gevoel wat ik heb in mijn buik maar niks geen zere (.)(.) hier hoor of misselijkheid dus wat dat betreft. Probeer dan ook niet alles wat ik voel (mn "kwaaltjes") ook niet te snel af te schuiven als "symptomen" want dan maak ik me zelf gek...en ben al gek genoeg van mezelf Dikke knuf voor iedereen die in spanning zit XXX
Hoi meiden, Heb lichte buikpijn, rugpijn en steken en PUKKELS! Gggrrr, normaal heb ik dat pas later maarja vorige keren dacht ik ook steeds wat nieuws te voelen. Ik stel me er niet echt te veel op in. Maar wachten uurt zo lang he pppfff. Nou jullie ook allemaal succes dikke kus
Spannend! Ik heb een kaarsje voor jullie aangestoken meiden! Iedereen die de op bezoek heeft en iedereen op de wachtbank: sterkte! Na 3 dagen komt er bij mij (gelukkig) al weer een einde aan de Was deze keer echt teleurgesteld dat ze toch waren gekomen... Ik heb ovulatietesten besteld, dus deze ronde es kijken of mijn vermoeden van wanneer m'n eisprong is klopt. Ik hou nu slijmontwikkeling in de gaten, maar wie weet zit ik er wel volledig naast, ik voel namelijk niets van m'n ei. Domino
ik zie de boel weer hoopvol in... hoewel mijn zus daar anders over denkt...die is helig overtuigd wanneer een test nu negatief uitslaat het niet raak is...
Ja zou ook hoop houden als ik jou was Claudia. Ik las net op deze site volgende vraag: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=27480 meiden die eerst negatief testen en paar dagen later toch positief. Ik duim voor je!
lees mijn verhaal in het november topic... 4 dagen voor mijn nod met testen van de site die 4 dagen van te voren kunnen...nega... op de nod...nega...na de nod nega... 7 dagen overtijd; krijdvat test...test gesloopt teststrip tegen het licht gehouden..twijfel... 10 dagen overtijd een plus op de clear blue test
Nienke, mijn cyclus duurt altijd maar 25 of 26 dagen. Erg kort dus. Vanmorgen was mn temp iets gedaald maar verder niets wat op een aankomende menstruatie duidt...
Succes allemaal meiden... vooral de meiden die in de testfase zitten! Superspannend natuurlijk. Duim hard voor jullie mee!
is da nu niet erg....... grrrrrrrrrrr, deze avond getest: negatief! ben nu al paar dagen overtijd, nog geen duivels te besporen en die testen helpen me ook niet verder!