He meiden, kom me hier ook melden. Na een positieve test zaterdag en zondag, verlies ik sinds gisteravond helder bloed. Heb nu ook ongi krampen. Denk dat het bevruchte eitje niet goed is ingenesteld. Helaas, door naar de volgende ronde. Liefs Moons
Lieve meiden, Ik zie dat er helaas heel veel meiden zich ook bij de december groep hebben aangemeld sinds mijn laatste berichtje. Heel veel sterkte allemaal maar het weer werkt goed mee om lekker dicht tegen je ventje aan te kruipen deze maand zodat het de volgende maand raak is. Hmmm december is een feestmaand en het zou toch een leuk cadeautje zijn Liefs, Gaby
Ahhh Moons, na een positieve test (2x) is het helemaal triest! Dan ben je al een heel stuk verder met dagdromen over je wondertje. Sterkte!
Mooooooooooooooons, neeeeeen, dit had ik anders gewillen, maaaaaaaar er zijn mensen en ik ken er die nog 4 maanden ongesteld ware tijdens de zwangerschap, een vriendin kreeg te horen dat ze net geen 5 maanden zwanger was toen ze in het ziekenhuis lag, een wonderke he. Dus, nog effe wachten meid
Ik kom ook bij de NOD van december, helaas. Mijn NOD is 12-12. Mooie datum toch. Hoop echt dat het deze keer lukt. Ik heb al een mooi wondertje van bijna 5 jaar maar zou zo vreselijk graag nog een wondertje krijgen...
ben nog steeeds niet ongesteld en toch gaf de test nega aan. van de week maar eens naar de doc groetjes carola
moons... aaaaarrrrgghhh dat is niet de bedoeling. sjips meis... sjips sjips sjips.... heb je de ha al gebeld voor een eventuele controle of zo? Hele dikke knuffel... Andere meiden: succes met klussen (zet hem op) succes met afwachten wanneer ongi over is (hebben jullie ook zeeën van tijd over voor andere dingen nu? Ik wel) succes met afwachten op jullie NOD.... En diegene die net ongi zijn geworden. FF je raam openzetten, ff flink naar buiten gillen. Héhé, dat lucht op! Knuffies, Ingrid
Nee Ingrid, heb ik niet gedaan. vk of Ha kan zo vroeg in de zwangerschap toch niets zien, en ik moet dan toch afwachten tot het bloeden stopt. Als het gestopt is ga ik nog een keer testen, dan heb ik voor me zelf ook zekerheid. Liefs Moons
oh, okay moons... ik hoop dat het dan gauw over is, want het is wel zo fijn om zekerheid te hebben over alles. Toch?
erg vervelend die onzekerheid ik denk dat ze bij mij ook weer gaan komen want ik heb weer de bekkende verschijnselen maar ja nog effe wachten dan weet ik meer
hallo meiden misschien een hele domme vraag, maar weet een van jullie hoe ik zo tempkaartje kan vinden? groetjes carola
Het is hier ook al druk aan het worden helaas. Ik heb een rare cyclus deze keer. Ik ben donderdag ongi geworden, keurig na 27 dagen. Do en vrij gewoon helder rood bloed. Za niks en zondag en maandag liep het er zo uit. Nu is het weer aan het afnemen. Kan ik nog wel gewoon van donderdag als eerste cyclus dag uitgaan?
nynke ja hoor dat is de eerste dag dus ga er maar vanuit nou meiden ik wou iedereen heel veel succes wensen ik ga door naar een gyn heb net mijn 3de mk achter de kiezen en ben er even goed ziek van moet dit weer een plekje geven en zal ook wel lukken omdat dit zo vroeg stadium is heb ik straks meer kans op dat mijn gewone cyclus heb (hoop ik) ook wil ik af en toe nog eens aan waaien lezen en antwoorden ik wil toch minderer mee bezig zijn wens jullie allemaal heel veel succes toe gr maria
Mark en Maria, jeetje mina zeg..... kan me voorstellen dat je even tijd nodig hebt om alles een plaatsje te geven. Fijn dat je nu bij een gyn loopt. Heel veel succes in elk geval. dikke knuf!
nou ook ik sluit me hier aan bij december. heb altijd precies 28 dagen cyclus en was nu 2 dagen overtijd. gisteravond samne met mijn hubbie getest en was negatief helaas...... en ja hoor vanmorgen zijn die kl*te gearriveerd. op naar ronde 5 dan maar 12-12 zou ik mijn nod moeten hebben kuzz patricia