ja dat wil ik ook! claudia --> we zitten in hetzelfde schuitje meid, laat ons gewoon nog niet direct wanhopen... de waarden zijn misschien nog te laag... en anderzijds nog niet te veel hopen ook... pfff lastig he meid! Hou ons op de hoogte! knuffel julie
hallo dames is er nog iemand, ben een beetje dronken nu en heb de hik.... ben nog aan het groeien denk, heb maare 2 glaasjes uit maar heb niet gegeten deze avond, nu ga ik dudoekes doen, dus allemaal een slaaplekker
(komt weer ff spieken hoe het gaat). Ben er deze maand er helemaal niet mee bezig. Maar goed, alle zwangeren: van harte, de klussers: ik klus ook heel hard mee en tegen de duivels zeg ik: :x :x :x WEGBLIJVEN!
Goedemorgen allemaal, kom maar weer eens kijken hoe het jullie allemaal vergaat. Klussers: veel plezier Wachters: zal voor jullie duimen, dat er nu in december de feestmaand veel ++++ komen Liefs, Divanaatje
heeft claudia al weer getest? vind het zooo spannend.. heel veel succes vandaag allemaal.. liefs wiesje
Goedemorgen, Vanmorgen weer negatief. GRRRRRRRRRRR. Nu begin ik te twijfelen of de ovulatietest wel goed was, misschien is mijn ei toch later geweest? Ik ga (net zo als marloes heeft gedaan) even mijn test slopen misschien is er dan wat te zien, zo niet dan ben ik gewoon niet zwanger en moet ik afwachten wanneer mijn ongi komt. Cladia, Succes met testen hoop voor jou dat je een positieve test hebt. Liefs essiee
Heb de test van CB gesloopt, en toch weer een heeel vaag streepje. Maar ja je mag de test na 10 min niet meer aflezen. De andere testen ook gesloopt, maar daar was echt niets op te vinden. Raar allemaal zit mezelf gewoon gek te maken volgens mij. Ga nu echt een paar dagen wachten en is de dan nog niet geweest dan zal ik een testje doen, maar voorlopig hou ik mezelf maar gewoon voor dat ik gewoon ongi ga worden. (wanhopige)Essiee
pffff essiee, wat een spanning zeg! als je dan toch niet zwanger bent, kun je maar beter gewoon op je NOD ongesteld raken, dan ben je er maar vanaf. En je kunt je dan weer helemaal concentreren op een volgende ronde. Deze onzekerheid is ook niks. Probeer jezelf niet gek te maken, zoek ff wat afleiding of zo (ja, makkelijk praten heb ik, ik word gewoon steeds een paar dagen eerder ongesteld, hoef ik geeneens te testen)
Ik heb van het weekend de ovulatietesten besteld hier van de site, heeft iemand van jullie er al ervaring mee? Hoe doen jullie dat, 4 uur niet plassen? Weet niet of ik dat vol ga houden hoor!
Hier is het eitje in aantocht of net geweest... heb sinds gisteravond wat last van steken in mijn buik en lies.. had ik de vorige keer ook dag voor mijn ei dus wie weet.... Alleen mijn mannetje vond het vanmorgen allemaal zo spannend (hij wil het haast nog meer dan ik... en dat terwijl hij er pas in maart echt voor wilde gaan) dat het allemaal even niet zo ging... maar eh misschien vanavond nog op tijd?
hoi divaantje, Ik zie net dat we dezelfdfe cyclus hebben eerst 33, dan 29 en dan 27 dagen. Misschien nu 25 dagen dan zou ik morgen ongi moeten worden. Hoop het niet, maar we zien wel. Succes! Essiee
Goede morgend dames... En Claudia? Al getest? Je maakt de spanning wel groter. Ik heb al mijn "zwangerschapskwaaltjes" gehad, maar die zijn nu verdwenen. Soms nog lichte steken in mijn beide (.)(.) maar voor de rest niks meer en nog wel moe, maar mijn zoon doet sinds een week zijn nachten niet meer en ik vrees een beetje dat het daaraan ligt. Laat ons hopen van niet... Groetjes en mijn duimen zien ook al blauw van al dat geduim. duim, duim, duim, .... Zelfs mijn dikke tenen duimen mee.
Hoi Pamela Aan je banner te zien zou ik dit weekend nog niet testen. Als je negatief test weet je namelijk nog niets. Nog ff geduld zou ik zeggen. Succes!
@Pamela: ik zou nog even wachten, wel moeilijk maar dan heb je meer kans dat je positief test (als het zo is). Ik vind het nu ook wel spannend worden, was vanochtend erg beroerd. Ik was vroeg wakker, maar een half uur blijven liggen. Een tijdje na het opstaan was het over. Ook nu heb ik nog zo'n weeïg gevoel op mijn maag. Borsten niet erg veel last van. Het viel me wel op dat de knopjes van mijn tepels (ik weet niet hoe je dat noemt ) wat groter waren. Maar dan ga ik er nog niet van uit hoor. Maar erg vreemd allemaal. Moet nog steeds erg vaak plassen en last van mijn buik soms. Wat duurt het dan nog lang zeg tot volgende week zaterdag moet ik sowieso wachten. Als ik dan in de tussentijd al niet ongesteld ben geworden. Dan weet je weer waar je aan toe bent he. Als ik dus ongi word dan is dat jammer maar het geeft weer nieuwe kansen. Maar nu dus maar afwachten. Heeft er al iemand getest verder? Ik kan pas volgende week zaterdag op zijn vroegst testen, pfff. Normaal drink ik wel alcohol in het weekend, maar kan ik dat nu beter even laten? Ik weet natuurlijk niks maar ja ik wil geen risico nemen. Of is dat stom? Ik ga er niet van uit maar je weet het nooit. Ik voel me gewoon anders dan anders. LIjkt het hoor maar kan ook van het ontpillen komen dus voorlopig gooien we het daar maar op X