NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

oh wat spannend zeg.... zoveel teststers....

ik hoop er ook bij te horen. ik zit nu 1 dag voor NOD....... nog niks te zien, maar het wordt broekgluurdag dus.....

Ik ga zo maar de was opvouwen en opruimen, dan ben ik er niet zo mee bezig ;)

2. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hey ingiemoppie; als je nog wat afleiding zoekt, ik heb nog een heel huis wat gepoetst mag worden. ;)

heb daar zelf dus echt geen zin in, ga dus liever gewoon naar mijn werk (waar ik nu in de baas zijn tijd aan het forummen ben :oops: )

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik zit ook in de baas zijn tijd hihi. Het is hier namelijk erg rustig momenteel. Stilte voor de storm zeg maar.
    Dus tsja je moet toch wat dus af en toe maar even het forum op.

4. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Hoi meiden,

Effe snel illegaal vanaf mijn werk... Er lopen hier allemaal collega's die natuurlijk niet net even dit scherm moeten zien hihi! Ik reageer dus effies niet op andere berichtjes. Nou hier is het besef aan het doordringen. Ik ben er zelf eigenlijk wel zeker van dat ik zwanger ben. Vanochtend stond ik zelfs boven de wc van de misselijkheid en mijn temp was 37.1... Ik weet gewoon dat het raak is, dit gevoel kan echt niet missen. Ik herken alles zo van mijn vorige zwangerschap! Ik voel me trillerig, moe, hongerig, borsten zijn gespannen en groter dan normaal, en het is zo stil in mijn buik, geen naderende duivels, tja, voelt zwanger gewoon. Alles wijst erop. Ik weet wat die test morgen gaat zeggen... Er is een verschil tussen je zwanger voelen het heel zeker weten... Morgen hopelijk het streepjesbewijs dat er een nieuw leventje in me groeit! Zo spannend!

x Nienke

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahah divanaatje...... naast de was, heb ik dat hier ook nog staan. Ik kijk altijd stiekum op het forum mee van ma t/m do. vrijdags ben ik vrij (heeeeeerlijk).... hihi ben alleen vergeten mijn sporen te verwijderen (cookies, geschiedenis, tmp-files, etc.)..... mijn chef ziet het niet graag als we internetten)

nikkie: ooh oooh jij ook al in de baas zijn tijd..... :D:D.... lekker hé...

Nienke: ooooeeeeeeeeiiii jij maakt het wel heeeeeel spannend. we willen morgen allemaal die test zien hé!

(p.s. ben nog steeds niet aan de was gegaan, hoezo verslavend forum gna gna)

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hoe vaak ik dit scherm ook al niet weggeklikt heb hihi. Ik weet nog niet eens of ik zwanger ben maar ja als ze het zien dan trekken ze hun conclusies wel natuurlijk.
    Beetje vervelend dan.
    @Nienke: je gevoel bedriegt je eigenlijk niet he. Het is een heel verschil idd het "weten"en het voelen. Soms wil je het voelen.
    Maar je mag er wel vanuit gaan he.
    Ik ben dus in de war, normaal kan ik erg op mijn gevoel vertrouwen maar dat laat me nu in de steek. Mijn NOD is ook pas volgende week.
    Ik ben niet zo iemand die bij alles denkt ik ben zwanger maar ik voel me anders dan anders. Moeilijk uit te leggen. De tijd zal het uitwijzen zeg maar.
    Alle testers: succes.

X Nikkie

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Vanochtend weer getest..Negatief..
    Maar ook helemaal geen ongi tekenen..
    Wel weer misseijk vanohtend en gespuugd.Zit nu op dag 28 van mijn cyclus..te weinig hcg is nog steeds mogelijk, maar wil mezelf geen moed meer inpraten
    ik word ene beetje gek van mezelf dus probeer het los te laten..ik test volgende week wel weer een keer.

8. Niet meer actief

groot gelijk meis wacht nog een weekje word je ongie dan word je dat en zo niet testen en gewoon lekker zwanger zijn succes met wachten

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ik heb de sticks smalle , heb vandaag een eitje , heb het eke dag het streepje meer er zien door komen

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

Nienke we gaan voor u duimen dat de gevoelens waar zijn he

11. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    heel herkenbaar nienke!
    Dat voel ik ook..echter ook nog geen positieve test..
    Ik duim voor je!

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Er heerst ook griep trouwens dus ik hou daar eerst maar rekening mee. Anders word het zo'n teleurstelling. Maar ja ben al twee weken op en af misselijk dan zou ik toch nu wel echt ziek moeten zijn?
    Ik hoef nog niet niet te spugen, maar voel me nu ook knap beroerd.
    Het is de ene keer erger dan de andere. Vandaag bijvoorbeeld weer veel last van. Van de week eigenlijk niet veel last gehad.
    Vanochtend toen ik wakker werd was ik al hondsberoerd. Ik dacht even en nu ga ik naar het toilet, dan steek ik wel de vinger in mijn keel. Ik kan namelijk niet zomaar overgeven. Ook al ben ik heel beroerd.
    Maar dat kun dus ook griep zijn toch?
    Ik vind het vervelend, was ik dan maar niet misselijk dan stond ik er ook niet zo bij stil. Nu weet ik niet wat ik er van moet denken :(

Nikkie

13. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    @nikkie inderdaad de griep heerst, echter heb ik geen extreme verhoging...Het rare bij mij is is dat echt alleen sochtends vroeg misselijk ben, die nu ongeveer drie dagen..Voel me later gewoon kiplekker...

ik laat het iig los...ik ben der klaar mee verder 8)
    ik zie wel volgende week waneer ik ga testen

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Je hebt ook groot gelijk meid.
    Ik probeer het ook, alleen als je steeds misselijk bent gaat het zo moeilijk.
    Maar misschien is het morgen wel over ofzo.
    Hoop voor je dat het raak is.

Doei

15. Domino

Domino Lid

19 okt 2006
    97
    0
    0
    Nijmegen
    Dat belooft een spannend weekend te worden. Hoop dat ik maandag veel nieuwe zwangeren mag lezen. Ik heb vanmorgen m'n ovulatietesten ontvangen. Volgens overzichtje volgende week woensdag mee beginnen. Dat 4 uur niet plassen lijkt me ook wel een uitdaging ;)

16. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    oefff meiden het wordt spannend hier!
    OOh mijn duimen draaien en draaien en draaien!

Net weer een ovutest gedaan en mijn ei is langzaam onderweg!
    Hij is nog niet zo duidelijk als de controle streep maar is zeker al heel duidelijk! OOh we klussen gewoon gezellig verder! ;)
    ik verwacht morgen of anders zondag een positieve ovutest! Spannend!

Succes meiden

Liefs Pearly

17. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    hey hey dames

nou hier is het verlies alweer begonnen dus ik kom dan in januari uit
    of het stopt spontaan weer maar denk dat het straks wel goed door gaat zetten
    en dan zit ik op een cyclus van 28 dus weer zoals gewent we zien wel weer
    ik hoop dat het weer stopt
    zelfs mijn gevoel laat me in desteek want was er stilletjes heel zeker van dat het raak zou zijn
    super pijnelijke borsten
    misselijk
    draaierig veel moe
    we zioen wel weer

zwangeren gefeliciteerd

klussers heel veel succes
    en klus erop los

wachters hopelijk positievetesten

gr maria

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    goedenmiddag allemaal,

ik begin maandag ook weer met de ovulatie testen.
    heb een vroege miskraamgehad afgelopen maand dus hoop dat mijn cyclus niet helemaal overhoop ligt.
    en over die griep kanik mee praten blehhhh.
    ze zeggen wel eens dat je na een miskraam meer vruchtbaar bent.........laten we het hopen.
    heb wel een leuke test datum. net voor oud op nieuw.......zou wel erg leuk zijn.

iedereen die overtijd is succes
    iedereen die ongi is knufff
    iedereen die gaat klussen veel klus plezier..

groetjes peggy

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey Pekske,

Wij lopen dan precies gelijk! Ik mag ook op oudjaarsdag testen, maar moet eerst maar eens zien of ik een eisprong krijg! Ik weet ook nog niet of ik meteen rond oud en nieuw ga testen, want afgelopen maand was ik twee weken overtijd zonder resultaat :(
    Veel plezier met klussen volgende week!

20. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Als het allemaal weer goed loopt, heb ik mijn NOD ong. met de kerstdagen! Maar ik ga pas testen als ik 2 weken over tijd ben, heb ik me voorgenomen.... Omdat ik het toch niet zeker weet wanneer ik weer ongi moet worden na mijn mk en dat het nu al 2x misgegaan is met 5-6 weken. Ga me niet meer gek laten maken en doe lekker rustig aan. We zien wel hoe het loopt en gaan er niet te veel mee bezig. (we klussen wel als we zin hebben)

Dus er zijn veel testers dit weekend? Succes meiden!

Deel Deze Pagina