NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Pearly: zit hier ook rond mijn eitje... gisteravond of vandaag... dus vanavond nog maar even aan de klus voor de zekerheid... Ben op zich wel blij want hij is nu op dag 12 of 13 en vorige ronde was dag 14 dus wel redelijk constant... kan ik ook een beetje uitrekenen wanneer mijn NOD is.. Als ik mijn vorige cyclus aanhoudt wordt het 1e kerstdag..... spannend! Misschien nog net in 2006...

2. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    hoi brigitte,
    Ik heb mijn eitje op dag 20 of 21! Mijn DPO is 13 dagen! Dus 23 / 24 december is mijn NOD! Houd mijn cyclus van 34 dagen aan dit is wat ik normaal ook heb heel soms 35 dagen!
    Dus wordt spannend zo met kerst!
    Zet 'm op meid! Ik duim voor je!

Liefs Pearly

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Pearly: ik denk dat we gezellig samen op de wachtbank plaats mogen nemen..... ik had de vorige keer 18 dagen DPO pas wat lichte ongi dus die houd ik nu maar even aan... maar kan dus ook deze keer wel iets korter zijn.... we zien wel! Niet heel fanatiek geklust... had mijn ei pas morgen verwacht maar goed deze week wel netje om de dag dus wie weet......

4. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Aan iedereen,

Een prettig week-end en hopen dat ik maandag mijn ongi niet krijg. Voor de testers: hopelijk een positief week-end
    aan de klussers: het gaat toch slecht weer zijn: dus klussen maar

Salutjes en tot maandag

5. MamaLinda

MamaLinda Lid

18 okt 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Nienke spannend hoor meid! Houd ons op de hoogte! We willen die positieve test zien! :D

6. MamaLinda

MamaLinda Lid

18 okt 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee Pamela, ik zie dat wij gelijk lopen, allebei over 5 dagen hopelijk positief testen! ;)

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    zijn er nog meer meiden overtijd?

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha...jaja testen slopen, ik ben er goed in....hihi

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja ikke :D :D

Heb vanmorgen een beetje bruin/roze bij mijn afscheiding maar verder totaal niks gezien.
    Heb wel een beetje buikpijn maar dat voelt meer als spierpijn onderin mijn buik. Lijkt totaal niet op ongie kramp.

Ik ga morgenochtend toch een testje wagen hoor als ik nog niet ongie ben.

Mijn lijstje nog een keer.
    - Vollere borsten
    - Gevoelige tepels
    - Moe
    - Maag roept snel om eten
    - S'avonds veel honger en beetje misselijk
    - Af en toe duizelig
    - Buik iets dikker, broeken zitten strakker
    - Soort spierpijn gevoel inderin buik
    - Afgelopen zondag eenmalige bloeding

Zo aardig lijstje is het zo geworden :oops:

maar goed als ik dus toch ongie wordt heeft mijn lichaam me goed in de maling genomen. :cry:
    We zullen zien ;)

10. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    spannnd hoor Noesje,

ik ben het testen even zat...ik wacht het af tot volgende week.Mocht er woensdag nog niets zijn dan test ik weer...

succes!

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou het is druk geweest, ben sinds woensdag niet meer geweest hier. Ik las over ovulatietesten. 4 uur niet plassen lukt toch wel. Ik doe het zelf altijd 's ochtends als ik wakker word. Heb ik de vorige avond voor het laatst geplast. Maar ja, er zijn er ook die natuurlijk 's nachts eruit moeten om te plassen. Dan wordt het lastig...
    Verder ziet het er allemaal spannend uit voor een paar meiden. succes meiden! Ik duim voor jullie! Volgens mij wordt het een goeie maand!
    Zelf moet ik nog even wachten. Maar heb nog steeds zoveel afscheiding, wel dun, niet draderig, maar wel veel!(sorry...) Verder had ik vandaag weer dat duizelige gevoel. Dat zou toch nog niet kunnen, nu al?

liefs wies

12. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    nog steeds geen duivels en vandaag serieus steken in mijn buik! bangelijk veel pijn gehad (was ook wel druk op het werk)
    pfff weet niet meer wat ik moet denken, wat betekenen die steken toch?

13. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    julie, heb je al getest?
    Wanneer ben je van plan anders weer te gaan testen?

14. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    deze ochtend nog eens getest: nega, pfff frustrerend

kan het testen niet late, denk morgen nog eens, voel jij ook zo'n steken? das nie normaal bij mij, elke stap die ik zet...steek!

15. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ik durf gewoon niet te gaan testen en denk dat ik ook echt ga wachten tot woensdag ofzo. Die teleurstelling van een negatieve test vind ik bijna nog erger dan :evil: :evil: :evil: , maarja ik zit wel ongeduldig op het wachtbankje.

Spannend hoor dames ik blijf duimen draaien voor iedereen

16. Kenja

Kenja Lid

6 nov 2006
    57
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ga door naar de volgende maand, helaas. Ik heb mijn NOD van aanstaande maandag de 11e niet eens gehaald. Op 7 december werd ik wakker tezamen met de :evil: :evil: . Helaas. Het enige positieve is dat mijn cyclus steeds korter lijkt te worden en richting de 28 dagen gaat. Dat is natuurlijk wel netjes.

Voor mij wordt het dus een nieuw jaar met nieuwe rondes en nieuwe kansen.

Voor de meiden die deze maand nog "volop in de race" zijn veel succes gewenst !

Groeten,
    Kenja

17. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou mijn baaldag is compleet hoor, vanmorgen weer een daling van mijn temp en nu net vanavond had ik lichtjes last van spotting. Meestal als ik spotting krijg dan komen de duivels ook snel.

Groetjes, Astrid :cry: :cry: :cry:

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hé Astrid......? wat nu? spotting? vier dagen voor je NOD? da's wel een beetje vroeg of niet?

19. Ingiemoppie

zit je nog boven de lijn?

20. Ingiemoppie

ff dikke knuf tussendoor hoor... KNUF KNUF KNUF

Deel Deze Pagina