NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    hier niet zo goed... nog nooit wist ik zo goed waar mijn eierstokken zich bevinden, mega veel ongi krampen, morgen zal het dus slecht nieuws worden want de duivels staan nu echt voor de deur, helaas :(
    of misschien... ik hoop er gewoon niet op, in ieder geval is er iets goed mis...

groetjes en claudia successssssssssssssss meid!

xxx

2. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Nou dames allemaal succes morgenochtend... (naja dat is al over een paar uurtjes) met testen!
    Hier ook wat krampjes... hopelijk niets om mij zorgen om te maken. Ik heb mij voorgenomen pas dinsdag te testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ben vandaag best gespannen moet ik zeggen ...... grappig toch dat elke keer je voorgenomen relaxte houding weer weg gaat op het moment dat je nod inzicht komt

Slaap lekker!

3. louise1982

louise1982 Nieuw lid

9 dec 2006
    1
    0
    0
    hoi allemaal! Heb gister al eens het een en ander gelezen van jullie en zit in het zelfde schuitje zal ik maar zeggen. Mijn vriend en ik zijn al een paar maandjes bezig met zwanger worden en ben vandaag weer toe aan mijn NOD... ik ging er al vanuit dat ik ongesteld zou worden 's ochtends ( bijna altijd 'sochtens) Maar is nog niets gebeurd, heb gisteravond zelfs alvast tampon ingedaan, maar geen spoortje bloed te ontdekken. ben altijd 29 dagen en dit is ook zo sinds augustus, daarvoor toevallig 2 dagen langer. Ik ben zo zenuwachtig echt niet normaal. We willen dit zo graag.....

Ik hoop dat ik niet te brutaal ben meteen binnen te vallen, maar moest ergens mijn gevoelens kwijt.....

suc6 allemaal en jullie horen het nog!

groetjes,

Louise

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nienke, ik hoop zo dat je gevoel gelijk heeft. Ik hou het in de gaten vandaag.

Noesje, ook voor jou heel veel succes.

Ingrid, spannend vandaag.

Meiden, ik wil aub alleen maar positieve testen zien hoor!

Louise, welkom en wanneer wil je gaan testen?

5. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Meiden... het duimen heeft geholpen hoor!

Ik heb twee prachtige streepjes geplast! Waanzinnig! Ik ben zo blij dat mijn gevoel me niet heeft bedrogen. Hij is echt vet positief.. met die hormonen zit het wel goed, dit gaat helemaal goedkomen! Vorige keer toen mijn zwangerschap in een miskraam eindigde, was de test veel lichter. Jeetje, ik word een augustusmama! Wooohoooooooo! Oww ik ben zo blij... Dit gevoel is heerlijk meiden, dit gun ik jullie allemaal! Mijn testangst was dus niet terecht!

Zucht.. ik ga weer even naar mijn test staren... Als jullie willen meestaren, hij staat in mijn album :D

xx van een megahappy en stuiterende Nienke

6. Niet meer actief

gefeliciteerd meid superrrrrrrrrrrrrrrrr duidelijk

geniet ervan

7. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Wauw Nienke! Gefeliciteerd!

Dat noem ik nou eens een echt positieve test!
    Twee dikke strepen.

Liefs, Divanaatje

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

Nienke, je bent zwanger. Je gevoeltje zat heeeeeeeeeeeeel goed, wat een schoon sint kadoke nog.....Hopelijk blijven we hier nog iets van je horen hoe het met je is.

yesyesyeysyesyesyesyesyesyesyesyesyes ze is zwanger

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Wauw Nienke, dat is goed nieuws! En echt een vette streep zeg!
    GEFELICITEERD!!!

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nienke, super zeg! Onwijs gefeliciteerd!

11. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    goedemorgen allemaal,

nieke gefeliciteerd!

mooie buik trouwens op je foto's van de vorige keer.
    geniet er van he.........

voor de rest allemaal succes met testen........

ik had zelf ook altijd pas een goede test na een aantal dagen na mijn nod.....

spannend............

groetjes peggy

12. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    wauw nienke gefeliciteerd inderdaad die test is zo duidelijk hij lijkt wel van een reclame folder hoera! gefeliciteerd hoor en geniet dr van ..
    liefs wiesje

13. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Nienke Gefeliciteerd! :) :) :)
    Echt een super duidelijke streep.

Had ik maar zon streep echt geweldig voor je. Geniet ervan.

Hier is alles rustig. Nog geen :evil: gezien. Zit nu op dag 26.
    Ga er van uit dat ik me vergist heb met mijn ei en dat mij cyclus gewoon tussen de 27 en 33 dagen zit.
    Voorlopig ga ik niet meer testen, dinsdag of woensdag weer als de :evil: niet zijn geweest.

Alle testers dit weekend succes!

Liefs essiee

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Essiee, kan het niet zijn dat je cyclus deze ker wat langer is? Heb je wel klachten die wijzen op een zwangerschap?

Kop op meid je weet het he, geen bloed geeft moed.

15. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Nynke,

Hij was elke keer langer, maar volgens de ovulatietest was mijn ei dit keer heel vroeg. Dus heb daar 14 dagen bij geteld en kwam zo aan deze cyclus.
    Maar heb nu al 4x negatief getest, dat wil zeggen 2x heel negatief en de 1e en 4e keer heel licht positief. Dus hou een heeel klein beetje hoop, maar zie het wel somber in.
    Klachten? een paar
    - soms misselijk en duizelig
    - veel honger en snel honger
    - iets vaker plassen dan normaal
    - steekjes in mijn buik, had een paar dagen geleden ook een vol gevoel in mijn buik.
    Verder voel ik me goed.

Maar bedankt voor je oppepper, je hebt gelijk geen bloed geeft moed.

Liefs essiee

16. Els2806

Els2806 Actief lid

Goede morgen.

Nienke, gefeliciteerd meid! Wat super :whistle: :whistle:

Hier loopt alles wat anders dan verwacht. ik heb nu plots een wit slijmerig verlies ? De vorige keer had ik at exact 2 weken voor de :evil: :evil: kwamen. Maar nu zouden ze normaal al binnen een week moeten komen. Het is ook veel minder dan de vorige keer.

Ik laat mijn banner nog even staan maar verwacht mijn NOD eigenlijk maar een week later.

17. Niet meer actief

wauw nienke geweldig mei zag dat je je al had aangemeld bij de augustus mama´s gezellie ik zit er ook hihihi
    van harte meis

alle wachters nog veel succes ik duim mee dat het raak is

alle klussers GO GO GO GO GO doe je best je kunt het hihihi

liefs woepie

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Els, dat het wit en slijmerig is wil toch niet zeggen dat je ongi eraan komt?

Essiee, ik hoop werkelijk dat het nog goed komt en je gauw een + test hebt.

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    yes nienke,

gefeliciteerd en ga er maar lekker van genieten!

liefs

20. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Hoi Essie, wanneer heb je voor het laatst getest? Soms duurt het namelijk wat langer voor je hcg hoog genoeg is voor een test, kijk maar naar Marloes.
    Maar....een streepje is een streepje hoe licht het dan ook is! Dus toch alvast een voorzichtige felicitatie van mij.

knuffel Hartje1

Deel Deze Pagina