NOD December

Discussie in 'NOD forum' gestart door Micha, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Ik weet het niet zo, ik moet eigenlijk nog een test gaan halen. Zolang ik die niet in huis heb, is de verleiding minder groot om te testen. Ik denk dat ik woensdag zal testen of anders volgende week zaterdag of gewoon afwachten. Zoals zoveel gezegd is, geen bloed geeft moed. Ik zal wel zien. Eigenlijk is de spanning groter om te zien of ik die :evil: :evil: :evil: :evil: op bezoek ga krijgen of ni. Het zwanger zijn op zich vind ik ook wel spannend, maar dan zijn we weer een tijdje van die :evil: :evil: :evil: af. Snap je wat ik bedoel? Het is nogal een uitleg van iets en niks hé.

Groetjes

2. Els2806

Els2806 Actief lid

Goede middag,

even mijn banner checken, je weet nooit dat het plots een stuk vlugger gaat ;) .

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    mamairis en noesje balen zeg hoop dat 2007 voor jullie een +++ jaar is!

alle wachters succes mijn duimen blijven draaien.

ik heb niet zoveel te melden zit te wachten op mijn ei....

succes allemaal

liefs

4. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hai lieve meiden,

Helaas geen nieuwe positieve testers vandaag zie ik! Zolang je niet ongesteld bent is er tuurlijk nog hoop dus blijven duimen.

Helaas zag ik ook dat somige wel ongesteld zijn geworden. Superbalen! Op voor de volgende ronde die heeeeeeeeeeeeeeeeeel vruchtbaar mag zijn.

Hier gaat het nog prima, nog niet ongesteld, wel nog steeds krampjes maar gelukkig niet meer zo erg en ook een mooie temperatuur (37). Ben superzenuwachtig! Oh zou zo mooi zijn als het deze maand raak is. Volgende maand had ik anders bevallen als we geen miskraam hadden gehad en dat lijkt mij zo'n dubbel gevoel om dan positief te testen. Maar hoe dan ook... als er maar een positief komt maar het al niet meer uit wanneer het gebeurd als het maar gebeurd

Met mijn ventje afgesproken niet vandaag te testen maar dinsdag indien we nog geen bezoek hebbengehad.

Keep you girls posted!

Allemaal een fijne zondag.

Liefs,

Gaby
    :)

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier nog even wat onzekerheid over het eitje.. dacht dat ie al geweest was omdat ik donderdagavond en vrijdag last van buikpijn had. De vorige keer was dat een dag voor mijn eitje dus nam nu aan dat ie geweest was.

Maar mijn temp wou niet omhoog dus al wat vreemd... vanmorgen zelfs 0,1 omlaag. Maar nu dus ook mega rekbaar slijm dus misschien komt ie nog.... Voor de zekerheid in ieder geval nog maar even aan de klus geweest.....

6. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Oh ja wat ook grappig is, ik heb normaal een slag in mijn haar en sinds de ovulatie ben ik superstijl haar :) mijn moeder zag dat als een teken. Heeft iemand daar ooit van gehoord? Ik moest er zo om lachen! Je kan ook te hard hopen natuurlijk maar het is wel heeeeeeeeeeel raar om te zien.

7. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo lieve allemaal,

ik ga jullie nu alweer verlaten. Vanmorgen werd ik wakker met een wel weer iets hogere temp, maar toen ik naar het toilet kwam was het: kiekeboe, hier zijn we :evil:

Mijn nieuwe NOD is op mijn vaders verjaardag en mocht ik dan zwanger zijn, dan zou de uitgerekende termijn op onze trouwdag vallen. Dat moet toch wel een goed omen zijn of niet? :D

Ik ga op weg naar de dames van januari. Ik neem alle duivels mee, dus vanaf nu zien we alleen nog positieve zwangerschapstesten okay!?!

8. averbaan

averbaan Lid

14 aug 2006
    45
    0
    0
    verpleegkundige
    rotterdam
    hoihoi,

Nienke: van harte meis! Geniet ervan
    Noesje: balen zeg, dat lijf zit raar in elkaar. Ik hoop voor jou op een vruchtbaar 2007!

Verder iedereen met +-en gefeliciteerd. Enne..iedereen die wel ongi is geworden...balen!

Liefs

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hey ingiemoppie, superbalen maar als het volgende maand raak is zou wel een mooie datum zijn van de test en voor de uitgerekende datum we blijven duimen! :cry:

Hoop natuurlijk dat je alle ongies mee hebt genomen :p

voor mij duurt het nog even maar het valt nog tegen hoeveel zwangeren er deze maand zijn hoop natuurlijk dat ik bij de nieuwe zwangeren mag horen maar dat hopen we allemaal! ;)

liefs

10. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    He Ingiemoppie, da's balen! Al die mooie data bij elkaar kan alleen maar een goed teken zijn denk ik.
    Ik vind het oke dat je die :evil: :evil: :evil: allemaal meeneemt hoor, de mijne stuur ik alvast jou richting op, dan zal ik proberen hier het aantal zwangeren op te krikken, te beginnen bij mezelf. ;)

Tja....was het maar zo makkelijk....maar ik heb nog steeds een kansje deze ronde, ik wacht rustig (nou ja, rustig?) af.

11. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Balen Ingemoppie dat de :evil: zijn gekomen....laat ze nu voorlopig maar wegblijven voor de rest hier op dit forum.

@mammalinda: hier ook geen kwaaltjes...geen zere (.)(.) niks van dat alles...alleen wel het gevoel dat ik ongi moet worden,drukkend gevoel in mijn onderbuik en beetje zeurend :( zou dan wel 4dagen te vroeg zijn!

Ik wil niet naar NOD januari :x ik houd de deur mooi dicht voor de :evil: deze maand ze gaan maar eentje verder...en aangezien jullie allemaal niet naast mij wonen is dat een goed teken :)

xxx

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gabybaby... ik ga voor je duimen meid... hier was het ook zo..zwanger in de maand dat we uitgerekend waren, al had ik toen nog geen positieve test in mijn handen..maar het gevoel zei ja..

ik hoop dat je snel kunt zeggen: ik ben zwanger!

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey Meiden

Ik moet jullie helaas ook verlaten want ik ga naar nod jan

Mijn nod is 5 jan 2007 moge dat het een vruchtbaar jaar mag worden.....

14. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo hier ben ik weer
    ben bij de fysio geweest en er was een nekwervel die klem zat.
    dus heeft hij het even geknakt.
    En nou is de meeste pijn weg.
    alleen het zal altijd een zakke plek zijn.

maar hoe gaat het hier?
    ik moet het nog even bij lezen.

groetjes las

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    NIENKE.. wat lees ik? Zwanger!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Geweldig, ik hoop dat je een fantastische zwangerschap zult hebben.

Nu even iets minders;
    Ik heb gister een test gedaan... Natuurlijk te vroeg en negatief en wat oliedom weer.. maar nu denk ik dat de test gelijk heeft en ik (weer) niet zwanger ben..

En nu wil ik niet meer. Ik ben het even helemaal zat. K :idea: :(: :) :x - zaad en K :x :(: :) :idea: - ei!
    Als het zo moet kan het allemaal de pot op..
    (ja en op kraamvisite geweest vandaag.. dat helpt ook niet echt) :cry:

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi Lasje... das weer even geleden...
    gelukkig dat de pijn minder is...kun je meteen weer aan de klus..hihi

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Jammer Tijger, ik wens met je mee voor 2007!

18. Els2806

Els2806 Actief lid

Gaby, daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar ik hoop dat je moeder gelijk heeft. Ik zit namelijk ook al een paar dagen met een zeer weerbarstige lok haar en daar eigenlijk nog nooit eerder last van gehad.

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    o ja.. en als ik donderdag (volgende testdag) toch zwanger blijk dan neem ik alles terug... voor het geval dat.

20. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    foei lintje VEEL TE VROEG GETEST.
    ingrid balen, dat je de volgende keer maar zwanger mag wezen.
    Las kwam dat nog door die botsing ? dat het nu maar beter mag gaan.

Deel Deze Pagina