tijgertje balen meid en lintje dat heb je soms he zo baaldag! hoop dat je toch positief mag testen! ik duim voor iedereen en hoop zeker dat er nog wat zwangeren bij komen! liefs
Hoi allemaal, Helemaal geen positieve testen vandaag? Dat is niet de bedoeling er kunnen/moeten er veel meer bij. Iedereen die de hebben gezien dat is BALEN! hopelijk is 2007 voor jullie wel een vruchtbaar jaar. Hier nog niets te bekennen, maar ga ik af op de vorige cyclus dan moeten ze morgen komen. Groetjes essiee
Voor alle meiden met de duivels: Ik weet zeker dat 2007 het jaar gaat worden. @Las, fijn te lezen dat het weer wat beter gaat. Voor iedereen die overtijd is en nog geen positieve testen heeft: de duimen draaien overuren. Klussers: go for it!
aly dat kwam door die botsing ja. en marloes met klussen zijn we nooit gestopt! ibuprofen 600 en lassie was zo duf als wat groetjes las
haha...maar nu komt je eitje weer in beeld.. toch leuk dat je er later als je zwanger bent, toch nog iets van af weet..
zal wel een griepje zijn, denk ik. Moe, verkouden, keelpijn..en een hele sexy stem sinds een paar uurtjes heb me voor morgen ziek gemeld