welkom nieuwe dames,ook voor jullie een vruchtbare maand gewenst! hier zijn de al bijna weg. verder heb ik keelpijn auwie! groetjes!
oh je oh je oh je oh je oh je oh je oh je oh je ik heb me toch een buikpijn! sjips sjips Ik had zo'n verschrikkelijke grote trek, dat ik mijn avondeten echt verschranst heb en ook nog een toetje naar binnengewerkt. En dat terwijl ik al helemaal vol was..... au au au.... stoute ingrid.... heb voor het eerst sinds jaren echt een vreetbui gehad tijdens m'n ongi....
Hoi dames, Ik kom me melden bij de maand december, vanmorgen de gearriveerd. BAH! Nu even een dag een dipje en dan weer met goede moed verder. Ik weet alleen niet hoeveel dagen ik aan moet houden voor mijn banner. Ik begon met 33 dgn toen 29 dgn en nu 27 dgn. Iemand een tip? Met pil was het altijd 28 dgn. Weet het echt even niet meer hoor! Alle meiden hier veel succes! Ga proberen alles bij te houden, maar weet niet of me dat gaat lukken. Groetjes essiee
essie... welkom hier en sjips dat je weer ongi bent. ik zou gewoon 30 dagen aanhouden. dan zit je er een beetje tussenin.. ik denk dat het nog met het ontpillen te maken heeft, dat het zo onregelmatig is.
hallokes meiden , balen dat de erdoor zijn gekomen, helaas maar jullie zijn hier van harte welkom. ik heb de pechduvel weer tegen gekomen, morgen fotokes laten nemen, waarschjnlijk kraakbeen afgeschuerd in de knie, wat staat me nu weer te wachten.
zeg zico...... nu moet het toch onderhand wel eens afgelopen zijn met die ziekenhuisbezoekjes... sjeetje zeg.... Hoe heb ge dat nu weer gedaan? zomaar ineens? sjee zeg..... ik hoop dat alles snel goed komt. ben benieuwd naar de foto's. In ieder geval veel succes. En daarna niets meer hé... dan alleen nogmaar naar ziekenhuis voor bevalling hoor..... Even een dikke knuffel HUG/HUG/HUG
Ik kwam ff om een hoekje gluren...kom ik ineens dit nieuws tegen! Heel veel sterkte Maria in de MMM! * knuffel*
gewoon gekregn door het uitstappen van onze auto, kan je dat voorstellen. Waarom ik weer.... Op m'n werk zullen ze weeral lachen. gelukkig moet ik deze week niet gaan , dus hopelijk hebben ze snel een oplossing
Ik wacht nog steeds op mn ei.. Zit nu op dag 13....maar heb nog geen draadjesslijm, wel beetje plakkerig al paar dagen. Hebben gisteren al geklust en het leek net of hij ineens veel verder naar binnen ging ofzo, het deed ook een beetje pijn, alsof ie ergens tegen aan stootte? Wie herkent dit? heb er wel eens over gelezen dat dit net voor de eisprong kan zijn maar heb mn ei nog niet. Nouja, zal wel niks zijn verder. Vridag gaan we weer klussen! Als ik weet wanneer mn ei is (gelukkig zie ik dit aan het draadjesslijm en temp en krampjes) dat weet ik wanneer mn NOD echt is! Ikw acht dus vol spanning op mn eitje (en mn vriend ook ) Verder ben steeds beetje ziekjes..... Heb het al een tijdje, soort avn buikgriep ofzo, ik voel me dan erg beroerd en misselijk en avondeten gaat er dus bijna meteen uit met diarree,,,echt niet leuk...ik wil pas misselijk zijn als ik zwanger ben! Liefs Sylvia
hoi sylvia dit kan komen omdat hij dan tegen je baarmoeder aankomt. tijdens je cyclus draait je baarmoeder of verplaatst hij zich in je buik. ik had dit namelijk ook wel eens groetjes carola
Hoi, Oh, misschien dat het daardoor komt dan ja, bedankt voor je reactie! Ik hoop dat ik nu snel mn ei ga krijgen! Liefs Sylvia
hallokes dames, je gelooft erin of niet he, maar heb een armband rekbaar aangeschaft met maanstenen. Raar maar m'n arm tintelt sindsdien. Hij wordt gebruikt al sinds de indianen, reget enorm veel ook tegen ongeluk, dus ikke vele stenen aangeschaft, da ongeluk mag allemaal wel eens verdwijnen. We zullen zien he, de stenen zijn al mooi om zo te dragen , heel speciaal van kleur. ook heb ik een lingerie setje aangeschaft, daar zal hij zeker uit z'n dak mee gaan. M'n foto's bij de RX waren niet te best, kraakbeen in m'n knie is geraakt en er zitten ontstekingen op, moet rusten. Ben goed begonnen met eerst eens te winkelen. grts
zico.... tja, trap vallen of raar uit de auto stappen. Daar kan je behoorlijk je knie mee bezeren. Poeh, dus toch het kraakbeen. Nou je hebt nou lekker geshopt. Je kan vanavond manlief gek maken hihihihi en je arm tintel van de maanstenen. Als het geluk nou niet onderweg naar jou is, weet ik het niet meer..... heel veel plezier nog en beterschap met je knie... Ennuh... wel naar de dokter luisteren en goed laten rusten hé! Laat manlief het werk maar doen
HOi meiden, Na 55 lange dagen zijn de vandaag eindelijk begonnen Heb nu voor berekenen van NOd maar gemiddeld kan dat of moet ik echt die 55 dagen aanhouden?
o o straks moet dokter therese erbij komen .. nee maar he ben ook wel benieuwd of zoiets werkt. nou hehe eindelijk sta ik niet meer als laatste op de nod lijst. ik heb een cyclus van 45 dagen aangehouden en dan zou het 25 dec zijn.en op 30 dagen zou ik op het randje nov dec zitten. we wachten rustig af xxx