Goedenavond ! Ik zie nog maar weinig van de dames van een jaar geleden hier op de site ! Das een goed teken denk ik Hopelijk zijn veel van die dames zwanger geworden . Ikzelf na een jaar (bijna ) nog niets Maar wat niet is kan natuurlijk altijd nog komen . Groetjes Joyce
Hoi Jocye Ik ben er nog steeds na 8 maanden hier bij nod (zucht) en bijna een jaar bezig en in de 13de ronde, maar ben er alleen onder een andere naam, aangezien ik hier een bekende heb gezien en echt niet wil dat zij het weet Maar wat merk ik dames weinig zwangere erbij , maar we hebben de rest van de maand nog om de schade in te halen Ook wij zijn druk aan de klus. Merk wel dat ik weer wat afstand neem van hier, maar dat kan altijd veranderen als ik rond mn nod zit natuurlijk, Verder eigelijk allemaal rustig en een rustig weekend gehad, morgen middag weer werken en mn huisarts een bellen met een stapel klachten, bij mij komt namelijk alles in 1 keer erg funny NOT Hoop dat jullie allemaal een fijn weekend hebben gehad Lief Ikke Voor de wachters Toi TOI TOI voor die de hebben, shitttt, volgende ronde heel veel suc6 Voor de klusser, (ikke ook) heel veel plezier
Hoi Ikke Jij ook al zo lang bezig pf . Zelf heb ik een tijd afstand genomen hier ( en het hele zwanger worden op zich ) en dat heeft me goed gedaan ! Ben er eigenlijk nog maar heel weinig mee bezig en dat voelt gewoon goed . Wij hebben nu zo iets van , komt het dan komt het en anders niet . Maar dat kunnen wij makkelijk zeggen natuurlijk met al 2 prachtige meiden . Op het moment ben ik er zelfs helemaal niet mee bezig . Onze jongste dochter ( 2 jaar ) heeft donderdag bij haar opa en oma een kast op haar handje gehad . Haar handje is heel gecompliceerd gebroken waardoor ze al eind aankomende week ge opereerd moet gaan worden . Heel erg zielig allemaal dus . Lopen de afgelopen dagen ziekenhuis in en ziekenhuis uit met haar . Eigenlijk ben ik hier weer terecht gekomen omdat ik diezelfde donderdag ineens wat bloedverlies had . En ik moet pas 19 december ongi worden , dus dat kan het niet zijn . Ei had ik ook al gehad en dus blijft er maar 1 ding over Maar ja , of dat ook echt zo is blijft de vraag natuurlijk . Tenslotte gaat het zovaak al fout voor je zelfs weet dat je zwanger bent .... Dat ik er nu ook maar niet op hoop . Feit is wel dat je nu ineens van alles gaat voelen nu je dit meemaakt Groetjes Joyce
Mijn NOD is vandaag. Buiten enkele vreetbuien en puistjes (oorzaak/gevolg? ) heb ik geen symptomen in tegenstelling tot de vorige keren. De dag voor een eventuele - volgens de calculator - innesteldag had ik wel buikpijn, vreetbuien en stemmingswisselingen. Ik moest gewoon huilen om niets. Of dat iets zou kunnen betekenen, moeten we nog maar even afwachten. Ik heb me voorgenomen om pas over tenminste tien dagen te testen, als ik uiteraard nog niet ongesteld ben geworden. Deze keer valt het wachten eigenlijk best wel mee, misschien omdat mijn lichaam me nu niet zo heel erg gek maakt met allerlei rare klachtjes. Ik wens jullie allemaal heel veel succes. Ik hoop dat het bij iedereen snel raak zal zijn!
Jeetje wat zielig voor je meissie, ook erg pijnlijk zeg is ook allemaal niet niks. Maar wel weer spannend hoor onverwachtbloed verlies, gaat toch ineens je hartje sneller van kloppen, ga voor je duimen! Ook al heb je al 2 meiden, het gevoel is er toch om weer zwanger te worden denk toch dat, dat het zelfde blijft........ Ik heb ook besloten mocht het deze ronde niet zwanger zijn dat ik zeker afstand ga nemen, geen cyclus banner meer geen getallen meer in mn agenda nopes nada, en ik wil dan pas in feb naar de ha wel na mn verjaardag. Misschien dat ik wel van de week ga vragen bij de ha wat zijn "regels" zijn voor onderzoeken in gang te zetten want iedere ha is toch weer anders he, en ik ben pas bij hem dus ken hem ook nog niet zo goed. Spannend allemaal
hallo allemaal hoop datalles goed gaat hier met iedereen het weekend is weer voorbij jammer genoeg had vandaag een verjaardag was erg gezellig alvast weltrusten voor iedereenn
Hoi lieve meiden, Hoe is t hier? ben terug van weekendje weg en kom even snel gluren hier. Morgen langer Net direct bij 'Ik ben zwanger' gekeken en zag in elk geval al dat Nienke zwanger is. Joehoe. Dikke x Sophie
hey welkom terug heb je een leuk weekend gehad, waar ben je naar toe geweest? Misschien dat je het wel veteld heb maar ben het dan vergeten ook flink in de klus periode liefs ikke
Het is zeker allemaal erg pijnlijk voor haar en daarmee ook voor ons . Natuurlijk is dat gevoel van zwanger willen zijn/worden er weer . En ja , dat gevoel is weer precies hetzelfde als de 1e keer dat ik dat had . Maar voor ik zwanger werd van onze oudste gingen er 2 jaar overheen . Ik hou dan ook in mijn achterhoofd dat het nu ook wel eens zo lang kan gaan duren . Zeker nu ik alweer 30 ben Die afstand heeft mij echt goed gedaan . Ik merkte zelf al dat ik er gewoon te veel mee bezig was .... Nu ben ik een heel stuk rustiger en weet 9 van de 10 x niet eens wanneer ik ongi moet worden Dat hou ik gewoon niet bij meer , ik zie het allemaal wel . Deze maand heb ik het wel opgeschreven door dat onverwachte bloed verlies inderdaad . Maar anders had ik het nu ook niet geweten hoor . Groetjes Joyce
Bedankt marloesje, bij jullie groeit nu ook een wonderke in jullie buikje. Het allerbelangrijkste is dat ze maar gezond zijn he. Ben van de zwangerschppen heeeeeeeeeeeeeel ziek geweest. Maar dit had ik er graag voor over.
Hee Marloes, iedereen is verkouden etc.. ik heb het vorige week gehad.. vervelend, veel beterschap! Heb al drie dagen een ongigevoel... mmmm... betekent dat een ongi.. of... betekent dat mezelf gek maken... het is weer zover he.. dat wachten, moest mezelf echt bedwingen om vanochtend niet weer een (te vroege) test te doen
Goedemorgend allemaal, Sinds gisteren heb ik pijn in mijn rechterlies. Precies krampen. Ik heb dit nog nooit gehad en normaal moet ik vandaag die kl**** op bezoek krijgen, maar nog niks te bespeuren. Krampen in mijn buik alsof ik naar toilet moet gaan. En ik denk dat het zoal alles is. Voor de rest, nog een prettige dag verder en veel succes. Ik heb kramp in mijn duimen, dus vandaag doe ik het iets kalmer aan met duimen, dus zou ik zeggen, crossed your fingers.... Groetjes en ik hou jullie op de hoogte.
goede morgen dames. sinds vanacht heb ik toch ene party steken in me linkerzij. het voelt als of ik me eisprong heb vandaag voel hem namelijk altijd wel. dus dat wil dna wel zeggen dat me cylus korter wordt als 32 dagen wnat als ik uit ga van 32 dagen zo ik de eisprong pas donderdag hebben. gister flink geklusd en straks maar weer. en wie weet
He Daantje, het kan ook de aankondiging zijn...na de steken komt mijn een soms twee dagen later...volgens ovulatietesten...hoeft niet natuurlijk, maar kan wel.
nog geen zwangere vandaag! hallo sophie hoop dat je weekend geslaagd is geweest? hier is het lekker rustig. 2 naar school en 1 i tv aan het kijken. groetjes las
hier is brandon nog wakker en die gaat zo slapen even wachten tot manlief om half 4 thuis en dan even flink klussen weer.
Ik durf nog steeds niet te testen, omdat ik geen "kwaaltjes"ofzo heb. Bang voor de teleurstelling denk ik, maar ook nog niet in zicht, dus ik hou moed