hey Roos81 Ik dacht idd ook dat je detest niet meer mag aflezen na een half uur. Maar de vorige keren dat ik een zwangerschapstest deed kwam er ook geen lijntje zelfs niet na een dag toen bleef het schermpje helemaal leeg, en zoon lijntje kan toch niet zichtbaar worden als je geen hcg in je urine hebt? hm nou ik hoop dat het raak is voor jou! kan je nog net in 2006 testen! succes!
zeg dat wel,ga woendag met een simpele test testen. heb wel alle kwaaltjes die ik bij mijn vorige zwangerschap had in nov mijn darmen zijn ook helemaal opgezet had ik toen ook het is weer afwachten
@Las: nee dat viel wel mee hoor... gisterochtend geklust maar de hele dag niets.. Gisteravond voor naar bed gaan heel klein drupje rose bloed maar daarvan had ik gelezen dat het kon rondje eisprong.. Maar vanmorgen was het toch even flink donkerrood slijm dus toen dacht ik wel even van nee ......
kijk eens in mijn album, ik heb een foto van de test en van het teststaafje... misschien heb je er iets aan
Tanja al wel vroeg om te testen maar we gaan duimen dat die dunnen streep een heeeeeeeele dikke wordt. Zo heb je dan een zeer mooi cadaeuke onder je boom gekregen.
Hallo Afgeteld tot vandaag ... Deze voormiddag een beetje bruine afscheiding. ... Toch wel pijn in buik! Dus ik vrees voor de NOD Januari-maand. Nog afwachten, zeker ... Word er zo depri van ... temp is nochtans nog altijd 36,9°! Hoe werken ovulatietesten eigenlijk, is dat simpel in gebruik? Groetjes en knufs
Nou dames de zijn hier aangekomen Gisteravond ineens roze vloed bij het afvegen en vanmorgen zag ik dat het doorgezet had...helaas geen kerstkadootje in de vorm van een posi test deze keer onder de boom. Ik hoop voor alle meiden hier verders dat ie wegblijft natuurlijk en ik schuif maar weer door naar Januari xxx Sabine
He balen Salsabine. Ikkekdm, ik ga deze week beginnen met ovulatietesten, vier uur niet plassen en dan over een stikkie, moet lukken lijkt me. Domino
@salsabine: balen zeg, die verrekte duivels ook! Misschien tot ziens in januari, hoop het natuurlijk niet. Zit nu op dag 26, vorige cyclus was 30. Heb wel last van mijn borsten en ben nog steeds (vooral s ochtends) misselijk. Maar ja kan ook van het ontpillen komen. Dit is ronde 2 nog maar... Herkent iemand die misselijkheid? Vorige week (een paar dagen na eisprong) zeurende buikpijn (ongipijn) gehad. Toen dacht ik al dat de eraan kwamen. Tot nu toe niks. Wel meer afscheiding, is dat normaal als je ongi moet worden? Normaal let ik daar niet zo op, maar ja sinds het stoppen met de pil is alles weer anders. Weinig testers hier momenteel. Hoop dat er geen meer in zicht komen voor iedereen die zijn NOD nog moet hebben. X Nikkie
Ik ga donderdag of vrijdag testen. Donderdag is mijn 32e dag, is tot nu toe mijn langste cyclus. Liefs Moons
Donderdag is ook mijn 32e dag.. en die hou ik maar aan. Maar heb al drie dagen een ongigevoel.. pfff... weet niet wat ik daarvan moet denken.. Ik duim ook voor je Debster!
Las, onze voorkeur gaat uit naar nog 3 iui behandelingen. Als die dan ook niet lukken en de ivf ook niet hebben we voor mijn gevoel er alles aan gedaan. Zag dat je vandaag je vruchtbaarste dag hebt. Klusze! GabyBaby wanneer ga jij testen? Ingiemoppie, ja dat moet zeker weten een goed teken zijn!