Nou Debster ziet er erg zwanger uit hoor die test! (zei ze toch wel een beetje jaloers, want ze wilde nou ook wel eens 2 lijntjes op haar eigen test zien....)
@Debster: dat zijn inderdaad 2 streepjes! Geniet er maar van @funny me: fijn om te horen dat ik niet de enige ben die rond de eisprong wat bloedverlies heeft... was wel wat onzeker. Rest van je cyclus was daarna wel normaal?
Hoi meiden, Sorry dat ik niet al te vaak reageer, maar heb het zo ontzettend druk met werk, de kleine (wordt bijna 1 jaar) en enz. Hier zitten de klusdagen er weer op. Nu gaat het spannende wachten beginnen. Mijn NOD is dus 2de kerstdag. Had gisterenmorgen een posi ovutest gisteren ook nog geklust. Ik loop wel al een dag of 2 rond met die vage buikpijn onderin. Kan dat komen van je eitje? Misschien vandaag/morgen nog klussen en dan spannend. Hopelijk mogen wij het jaar positief afsluiten. Zou helemaal geweldig zijn. Maar zal maar niet op de feiten vooruit lopen. Meiden die ongi zijn geworden: dikke knuffel. Mieden die aan het wachten zijn: mijn duimpjes draaien. Debster: proficiat meid. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Debster, gefeliciteerd meid, ik zie een streep Demi, ik voel me goed hoor, nog een paar dagen geduld. Heb weinig kwaaltjes, een soort spierpijn in mijn borsten en veel pukkels op mijn gezicht, vanmiddag ongi pijn, maar nog niets te zien. Liefs Moons
Hallo allemaal, Ik meld me hier ook! Ik heb mijn NOD op 20 december. Ik had vandaag een soort ongesteldheidsgevoel. Beetje zeurderige pijn in m'n buik. Herkent iemand dit? Spannend allemaal! Liefs evi
Oh Debster; had je aanloop tot testen gevolgd, enne......proficiat meid! Heb mijn NOD op de 18e staan, maar voel tot vandaag eigenlijk helemaal niets. Weet 't ook niet, we wachten maar af.. Succes voor alle meiden die ook op de wachtbank zitten! grt.
thnx a lot christie! lief plaatje! Esser! Thanks. Was echt een leuke belevenis met jullie allemaal hier. Was ik toch nie zo alleen! Super!
Van harte gefeliciteerd Debster geniet ervan Hier nog niets gemerkt/gezien. We wachten rustig af.Maar wachten duurt erg lang ik wil een 2e streep zien en anders laat die kl****te komen dan kunnen we verder en hebben we duidelijkheid. (PS blijf alsjeblieft voor de komende 9 mnd weg) Succes allemaal! Ik hou jullie op de hoogte. Liefs essiee
hoi dames, jeetje wat worden er veel dames ongie balen en een dikke knuffel allemaal! Yeah debster gefeliciteerd met die posi test, er groeit nu een mooi wondertje in je buik en heb je het al aan je man verteld? degene die op de wachtbank zitten succes en degene die nog op het ei wachten hij komt er vast snel aan! Zo genoeg ongie voor deze maand nu weg allemaal en op naar de positesten! liefs
Is er ergens een lijstje waar je kunt zien wie wanneer zal testen? Ik probeer te wachten met testen tot de 24ste, maar of dat zal lukken?
heeey debster.. gefeliciteerd,.... hoe reageerde je mannetje en hoe heb je het verteld? geniet dr van.. liefs wiesje