@ lintje ook vanuit hier een voorzichtige felicitatie! Spannend meid! Hier ook veel last van een soort van ongie krampjes! nasleep van het eitje ofzo? Het is in ieder geval zeer onrustig in mijn buik! Spannend allemaal! Liefs Pearly
Ehm, ik had het vrijdagmiddag.. en zaterdagochtend en middag en toen was het zondag niet echt.. volgens mij. Gister wel.. en vanochtend werd ik wakker van de kramp en nu komt het om de tien min.. ongeveer, ene keer erger dan de andere keer.
ja, wachten is moeilijk.. en mijn man gaat altijd zo vroeg uit bed, en ik wil wel van samen van het moment genieten. Dus, hou ik vier uren mijn plas in en zorg ik dat ik vanaf drie uur niet te veel drink en niet meer naar het toilet ga. Volgens mij moet het dan wel lukken. Ik meende vanochtend ook een streepje te hebben binnen de tijd dat ik het af moest lezen.. dus op goed geluk! maar spannend blijft het wel..
Lintje, voorzichtig gefeliciteerd meid, hopelijk ben en blijf je zwanger. Ik had vorige cyclus ook een lichte streep, maar werdt helaas een dag later wel ongi. Ga dus nu echt pas 1 dag na mijn nod testen. Er kan nog zoveel misgaan. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou goed gaat, maar als ik jouw was zou ik nog een paar dagen wachten. Succes meid. Liefs Moons
Uhmm confession time! ik moet jullie bekennen dat ik gisteren ook een test heb gedaan! zomaar! haha heel stom ik weet het want die was natuurlijk negatief! voel m,n lijf aan alle kanten en ik hoopte het zo dat ik het heb gedaan.. nu ben ik gek genoeg wel wat meer op m,n gemak, beetje nee heb ik ja kan ik krijgen gevoel! misschien hebben een aantal van jullie ook weleens zo,n aktie uitgehaald!? nu wacht ik maar gewoon af of de komen vrijdag en zo niet dan.... wordt het nog spannend! wilde dit eerst helemaal niet vertellen uit maar besloot het toch maar met jullie te delen lieve grtjs dorri
Zo raar is dat niet hoor Dorri. Maar het kan dus nog wel te vroeg zijn dus dan trek je de verkeerde conclusies. Zo heb ik na mijn laatste ongi een test gedaan omdat het bijna niks was. Negatief natuurlijk. Toen was ik boos op mezelf en vond het ook wel stom Maar ja ik had allerlei symptomen en wist niet wat ik er van moest denken. Nu dus nog. Tot nu toe weer niet echt ongi krampen. Gisteravond dacht ik en nu komen de Voelde wel wat nats maar dat bleek afscheiding te zijn. Sorry. Is dat ook erger als je ongi moet worden of juist minder? Ik lette er anders nooit op dus ik weet het nu niet. Wie weet dat? Word het minder of juist erger als je wel zwanger zou zijn. Niet dat ik het daar aan ga ontlenen maar ik was er wel benieuwd naar. Doei zit nu trouwens op mijn werk, leuk wat ik doe in mijn baas z'n tijd hehe. grz Nikkie
Nog een paar daagjes wachten tot m'n NOD. Hebben jullie ook zo'n hekel aan die laatste paar dagen. Ben elke keer bang dat als ik naar de wc ga dat ik dan de tegenkom. Ik heb trouwens de laatste dagen ook meer last van (witte) afscheiding, dit had ik vorige rondes niet.
hahaha.. dorri.. stiekem getest.. (net als ik zaterdag en vet negatief) Maar Moons, Ik had dus zaterdag getest en die test staat nog steeds (na deze paar dagen) op negatief. Dus ik hoop dat die tweede streep van vandaag de waarheid is.
haha boefje he? maar ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben! en meid jouw streepje blijft vast! duim duimd duim! think positive lieve grtjs dorri
Ohhh Lintje wat spannend voor je, ik duim voor jullie hoor! Zelf zit ik nu op dag 32, die heb ik nog nooit gehad. Dus ik ben zeker 1 dag overtijd. Normaal heb ik altijd een cyclus van 28 dagen, 1 x van 29 en 1 x van 31 dagen. Ik ben gewoon een scheitlijster en durf nog steeds niet te testen, ben zo bang voor de teleurstelling. Weet je wat zo vervelend is ik voel niets vreemds wat kan duiden op zwangerschap. Ik heb nooit last van ongiekramp en weet dus nog niks kunnen zo maar ineens opduiken. Twijfel, twijfel, twijfel hier! Zal ik testen of niet en zo ja dan maar beter morgenochtend? Ik heb een CB en een kruidvat test liggen, maar ik durf niet zo goed
Jee, wat is het weer spannend hier! Ik duim voor jullie! Ik wil deze maand veel +++ zien, hoor! Wij zijn hier weer gezellig aan de klus, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Mijn temp zit overigens ook nog steeds hoog, al vanaf de eisprong tussen de 37 en 37,2 graden, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want temp nu voor het eerst de gehele maand
Die van het kruidvat moet heel gevoelig zijn (van horen en zeggen) dus als je echt niet kan wachten.. moet je die eerst maar nemen.. En anders morgenvroeg gewoon testen!
Lintje, sorry meid, ik wilde je niet bang maken, maar er kan nog zoveel misgaan tijdens de innestelling, en als je zoals ik vorige keer alsnog ongi wordt ben je nog meer teleurgesteld omdat je weet dat je wel zwanger was! Vandaar. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou goed gaat, maar wilde je gewoon even waarschuwen. Waarschijnlijk zijn heel veel vrouwen elke maand wel bevrucht, maar gaat het met de innestelling alsnog mis, als je dan niet hebt getest voor je nod weet je dat natuurlijk niet, en denk je dat je gewoon ongi bent geworden. Succes meid en hopelijk mag ik je vrijdag volgen. Liefs Moons
mmm. ja Moons, je hebt gelijk, ik denk dat ik volgende week pas opgelucht adem kan halen.. maar de pijn die ik nu in mijn buik voel is anders dan anders... en ik ga me wel bij " ik ben zwanger" melden als de test vanavond positief is! (volgens mij zijn de testen van deze site wel betrouwbaar). En ik hoop heeeeeeeeeeeel erg dat het voor jou ook (weer) raak is! Lijkt me niet leuk wat je hebt meegemaakt, O laten we maar lekker samen augustusmama's worden.