hoi meiden, wat word het spannend hier, ik begin wat steekjesachtig gevoel onderin mijn buik te krijgen dus zou binnenkort vast mijn ei krijgen( banner gebasseerd op 38dagen maar had hiervoor 2 langere dus zien het wel) ben nu vrij ben vandaag jarig! succes allemaal en lintje duim voor je! liefs
Zou wel leuk zijn. En anders.. ik denk niet dat er iets aan het zaad en onze eieren mankeert.. dat scheelt dan weer. Toch iets om blij over te zijn. Iedereen, bedankt voor het duimen! Jullie horen het allemaal nog! xx Lintje
Helemaal overheen gelezen. VAN HARTE! \/ dat je in dit levensjaar maar een kindje op de wereld mag zetten!
Het wordt hier de komende dagen nog weer spannend! Hier toch nog een klein beetje rose afscheiding maar zal nog wel van eitje komen... of misschien van het fanatieke klussen .... maar heb goede hoop dat het eitje geweest is en dat we weer aan het wachten kunnen beginnen......
[/quote] Helemaal overheen gelezen. VAN HARTE! \/ dat je in dit levensjaar maar een kindje op de wereld mag zetten! [/quote] lintje dat hoop ik zeker!
Heey lot gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk krijg je snel je kadeautje van je dromen! Maak er een mooie dag van! Liefs Pearly
Als je links in het menu kijkt, zie je daar NOD lijst staan, daar kun je zien wie wanneer zijn NOD heeft en dus wrsl gaat testen. Je kunt die van jou ook invoeren. Hoop dat dit het antwoord is op je vraag, of had je daar al antwoord op gekregen? Lot: gefeliciteerd met je verjaardag! Lintje: je maakt het wel erg spannend, maar een streepje is een streepje hoe licht ook. Alvast een ieniemini felicitatie van mij. Hier veel steekjes in mijn buik en zij, ben benieuwd wat dat betekend. Hoop niet dat dit tekenen voor ongi zijn dit keer maar juist voor een zwangerschap. Ooohhhh wat is het toch moeilijk hier niet teveel aan te denken zeg! knuffel Hartje1
heeeeey meiden...bedankt voor de lieve berichtjes weer. Manlief reageerde zo lief! En ik was zenuwachtig! Had een mooi kloffie aangetrokken. Het is natuurlijk hardstikke goed nieuws hoe ik het heb verteld: Ik had een blik met de tekst 'allerliefste papa' laten inblikken gevuld met drop, EN de zwangerschapstest erin whahaha. Geweldig! Zelfs deze smiley heeft nog een kleinere glimlach als er op zijn gezicht stond. Ik heb foto's gemaakt. die ga ik hier op zetten 1 dezer dagen KUS! trouwens buikpijn vandaag joh! Maar boeit niet, omdat je weet hoe het komt. iig geen zenuwen dat het de zijn iig.
dag meiden, hier na acht dagen overtijd toch ongesteld geworden... even mijn banner nog aanpassen ik verhuis naar nod januari... groetjes julie xxxxxxxx
Hei julie balen meid. Maar op naar de volgende ronde he ik zit nu maar te wachten. heb wel ongesteldkrampjes maar nog niks. Ik weet deze maand niet hoe lang mijn cyclus is. Normaal had ik altijd 28 maar vorige maand ineens 23. dus ja eve afwachten tot vrijdag en als de duivels der nog niet zijn dan ga ik testen. en voor iedereen die nog moet testen ik duim heel hard voor jullie
Hallo allemaal, Weer terug van weggeweest! De laatste keer dat ik hier was schreef ik dat ik de MMM in zou gaan, maar het valt gelukkig allemaal mee. Ik liet jullie toen weten dat ik opgenomen was met een eileiderontsteking aan beide kanten. Gelukkig is er niets actiefs aan de hand, maar een oude ontsteking heeft er wel voor gezorgd dat ik nu aan beide kanten een verdikte eileider heb. Gelukkig is wel alles open. Ik dacht dat het niet zo was, maar na een HSG (foto). Weet ik dat het open is. Die foto was echt vreselijk en ik zeg nooit meer! Superpijnlijk! Alles is dus goed uitgepakt, dus weer aan de klus. Nu is het zo dat mijn oergevoel deze maand erg groot is, maar ik merk nog niets verder. Dus alleen een gevoel. Wat ik wel merk is dat ik nu voor mijn NOD, 22 december, veel meer afscheiding heb dan anders. Het is melkwit en geurloos. Ik heb dit normaal nooit. Kan iemand mij vertellen of dit een vroeg teken kan zijn? Of is het gewoon toeval? Ik hoor het graag. Liefs
Samen met mijn mannetje heb ik het vanmiddag aangedurft hoor! En wat denk je POSITIEF! Wij zijn zwanger van ons eerste wondertje Dus toch een verlaat kado voor mijn ventje z'n verjaardag 6 december Eerst de kruidvat test gedaan vanmiddag om half 6 en omdat we het niet konden geloven de CB test erachteraan. Beide positief Mijn geluk kan niet op en duim voor de dames op de wachtbank dat ze straks ook zó'n mooie positieve test krijgen
Chigirl Gefeliciteerd! En Just4love ik heb ook meer last van melkwitte afscheiding, had dit andere rondes niet. Hoop dat het een goed teken in!
gefeliciteerd meiden! En lintje heb jij al getest vanavond? Ik hoop op nog een streepje voor je! Zelf zijn bij mij vandaag de steken in onderbuik begonnen. Ik heb het ook in mijn onderrug. Ik heb volgende week dinsdag mijn NOD (banner klopt niet helemaal), zou dit iets kunnen betekenen van een innesteling ofzo? Las dat er veel meiden voor de NOD getest hadden. Nou, ik hoor er ook bij hoor. Vorige maand voelde ik me zo raar, dat ik een test had gedaan(neg, natuurlijk) Mijn ongi was ook niet hlemaal zoals het hoorde, dus daarna heb ik er zelfs nog 2 of 3 gedaan Hoe eigenwijs ook hè! Zijn er nog meer meiden die volgende week dinsdag de NOD hebben, en al iets voelen? liefs wies
Alle zwangeren; GEFELICITEERD \/ Volgens FF heb ik op dag 14 mijn ei gehad en dan is mijn NOD dus op 20 december... Ben benieuwd..ik zit in ieder geval weer op de wachtbank [-o<