Hallo iedereen ... Herkend iemand van jullie zich in het volgende: gister d 28; beetje bruinverlies vandaag geen pijn in buik (terwijl dit de laatste dagen wel het geval was) deze morgen geen spoor te zien na ochtendurine, rare druk in mijn buik en 1 grote dikke rode drup ... verder enkel een beetje bruinverlies ... Echt raar. Zou het kunnen? Was 1ste ronde met clomid en eisprong was zichtbaar en dan is er natuurlijk geklust ... Snap niet hoe het dan uiteindelijk toch ni zou lukken? ... Terwijl we weten dat alles goed is ? Wordt er echt wanhopig van ... Ik vind echt heel veel steun in het lezen van de berichten hier op het forum, met iedereen leef ik mee, omdat we zelf ook in dezelfde situatie staan ... Het gevoel om te weten dat je er niet alleen voorstaat en te weten dat er mensen zijn die je écht begrijpen doet echt hééél goed! Veel succes aan iedereen! XXX
Chigirl GEFELICITEERD en we zien je wel bij de AUG mama's verschijnen! Meiden de deur staat wijd open en we duimen allemaal met jullie mee!
hoi meiden, Ik leef dus ook nog Ben deze maand effe niet zoveel op het forum te vinden omdat ik mezelf anders toch te veel zit op te fokken. Alle zwangere gefeliciteerd en de rest succes met klussen. Dikke knuffel, morgaantje
Hallo allemaal, ik vind dit echt een leuk topic om te lezen. nou ja, eigenlijk zou er natuurlijk niemand moeten staan en dat iedereen gewoon lekker aan het zwangeren gaat! Maar t is meer de spanning als je al die berichten leest. ik ben pas in aug gestopt met de pil. volgens de calculator zou ik vandaag ïnnesteldag"hebben. als alles goed zou gaan natuurlijk. maar wie weet is mn cyclus wel geen 35 dagen maar 38 zoals de eerste keer. dan zou ik weer vandaag mn ei hebben? pff t is allemaal wel moeilijk hoor. heb vandaag witte afscheiding en dat heb ik echt nooit, ook vanochtend een raar gevoel in mn onderbuik. Ik ben er ook allemaal nog niet helemaal in thuis hoor. en misschien is dat maar goed ook want ik kan me aardig gek maken en dat wil ik liever niet.maar 1 vraag, je bent op de dag van je ei toch ook vruchtbaar? of moet dat echt de dagen dr voor? Alle zwangeren: Alle dames met zet m op en we duimen verder! [-o<
Hallo meiden Jeetje weer een zwangere, eindelijk En natuurlijk gefeliciteerd! Ik ben niet zo in de happy stemming, beetje woorden gehad met mn mannetje en kan de hele avond al wel janken, zie verhaal onder zwanger worden, ik weet het niet meer. Wil iedereen suc6 wens Liefs Ikke
Ikke1981, ik heb vorige week ook zo'n heftig gesprek gehad, wel niet over doktershulp maar over het er mee bezig zijn. Ik was echt woest en hij ook, maarja later gelukkig beter over kunnen praten en nu echt duidelijk afspraken gemaakt: hij gaat er nu wat meer voor en ik heb het er niet meer dagelijks over, gevolg hij begint er nu ook af en toe zelf over, dat is voor mij wel erg leuk. Ik hoop dat jij er vanavond ook nog even goed over kan praten. Je hebt gewoon beide andere verwachtingen en daar moet je samen een gemeenschappelijk weg in vinden. Suc6!
Meiden ben weer superstom geweest, was zo duizelig vanavochtend en dus vandaag een test gedaan......... oh ik baal echt ik had het me nog zo goed voorgenomen. Waarom kunnen we ons niet beheersen, het kost me ook veels te veel geld. Ik heb verder echt ontzettende pijn in mijn rug, heb ik ook als ik ongi wordt kan het ook met iets positiefs te maken hebben? Verder heel veel witte afscheiding, al meer als een week, daar hoorde ik ook meer meiden over. Nou duimen duimen duimen en anders ga ik met kerst mega aan de wijn
Ja is misschien ook wel een goed idee, om het er minder over te hebben, had ok tegen hem gezegt dat hij het er nooit over had..hmzzz iets om over na te denken. Op dit moment kan er ff niet over praten, ben wel een prater hoor daar niet van, maar na zo'n discussie heb ik altijd een sago uurtje en dat uurtje kan soms lang duren. Gelukkig weet tie dat ook wel KOmt allemaal wel weer goed, zijn natuurlijk allemaal dingen die ff beweging geven aan je relatie zowel positief als soms negatief
Hoi iedereen, Mag ik ook meedoen? Ik moet de 25e ongesteld worden. de 27 kan ik als laatst dag rekenen, ivm onregelmatige cyclus.. Fijn met de feestdagen, leuk hé?
Ook ik wil graag meedoen Heb eigenlijk alleen wat meegelezen op het NOD forum van november en wil proberen nu een beetje aktief mee te doen! Ook mijn NOD is rond de kerst.. Mijn knulletje is veel vrij deze maand dus zijn lekker aan de klus ( hij is normaal door de weeks niet thuis..). Succes voor iedereen!
ha ladies, Betekent NOD de dag dat je ongesteld moet worden? In dat geval ben ik 23 dec aan de beurt, of hopelijk niet hihi! Spannend, ik leef met alle dec nod-ers mee!
Tja, het zou kunnen. Vorige week 3x "geoefend" om het zo maar te zeggen.... Wie zal het zeggen? Bij ons meisje (nu 1 jr 9 mnd) wist ik het echt meteen "na de daad". Nu? Ik heb geen flauw idee... Alleen wat hongerig en kramperige pijn in mijn onderbuik. Spannend!
Knuffel Christie, hopelijk test je vrijdag alsnog postief. Hier nog geen ongi te zien, wordt nu wel spannend, ben ook een beetje misselijk, niet heel erg, maar een beetje flauw in mijn maag en ik voel me een beetje gek! Vrijdag ga ik testen. Liefs Moons.
Waar is Lintje eigenlijk gebleven? Ze ging gisteravond opnieuw testen, maar heb haar nog niet weer gezien.
Hier ben ik! Heb dus gisteravond getest en weer een streep! Weliswaar lichter dan 's morgens maar dat vind ik niet zo gek.. Manlief vond de streep te licht en gelooft het nog niet helemaal, maar morgenochtend doen we voor hem nog een test (en dan maar een digitale ofzo, dan moet ie het wel geloven). Verder ben ik nog wel voorzichtig (vanwege jouw ervaring, Moons = lief ) Ik heb veel krampen en gespannen borsten.. Maar hee, voel me zwanger en sterker nog, het kan eigenlijk niet anders; IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!