Goedemorgen: Alle zwangeren alvast gefeliciteerd! Al met al toch nog een vruchtbare maand he! Ik ben nu weer op mijn werk maar voel me nog erg belabberd. Ik ben niet ziek maar ook niet fit. S ochtends en s avonds misselijk, vooral als ik lig. Maar ik hou wel eten binnen, geef niet over ofzo. Heb wel weer een zeurende pijn in mijn buik en nog steeds veel plassen. Vanochtend even getemperatuurd, was 36,8. Maar gister bijvoorbeeld weer lager, bij mij zit er niet echt structuur in : Nog even afwachten dus, denk dat mijn ongi nog wel komt. Maar dan please niet pas na dag 35 ofzo. Laat het dan maar eerder komen. Dan maar precies 30 dagen, dan heb ik misschien een regelmatige cyclus. Dat is natuurlijk alweer een kado op zich na het stoppen met de pil. Oh ja als je getest hebt en je ziet een vaag streepje dan ben je wel zwanger hoor Dorri! Dus alvast gefeliciteerd!!
Dorri, gefeliciteerd meid, hopelijk gaat alles goed. Over een paar dagen een vette streep. Hier nog niets te zien. vorige ronde werdt ik op dag 32 's avonds ongi, maar had ik de dag ervoor wel een positieve test. De ronde daarvoor was mijn ongi er op dag 32 direct bij het opstaan. Nu dus dag 32 en nog niets te zien. Spannend! Zit echt helemaal onder de pukkels, weer 2 nieuwe erbij vanmorgen pfffffffff. Hopelijk zijn ze voor een goed doel. Liefs Moons
alle zwangere gefeliciteerd. klussers ga klussen wachters we duimen voor jullie. oja vandaag me eisprong dus het wordt ook wachten voor mij nu
hier ook nog geen ongi te bekennen,ga morgen weer testen en dan maar hopen. [-o< heb ook nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden,wel een beetje zeurend gevoel onder in mijn buik,we zien het morgen wel
Ik had bruinverlies twee dagen lang. En exact op de dagen dat ik moest menstueren. Dus geen rood bloed. Echt alleen bruine afscheiding. En niet veel... Bij twijfel gewoon ff een testje doen. Weet je het zeker!~ @Dorri: tegen mij zeiden ze ook: een streep is een streep. Dus gefeliciteerd!
@moons: ik zit ook echt helemaal onder! Wordt er helemaal gestoord van! Ik ben gister maar lekker onder de zonnenbank gegaan, in de hoop ze uit te roeien (dat hielp rond mijn 17e altijd hihi) Wel spannend hoor! Ik ben nu echt wel een beetje zenuwachtig aan t worden. Mijn cyclus moet ergens tussen maandag en vrijdag eindignen. En het is morgen vrijdag! Ik wil ook graag 2 streepjes! (waarschijnlijk net als ieder ander hihi) Gelukkig kan ik met mijn buuf (die 21 weken zwanger is) ongegeneerd babyboekjes lezen en wegkwijlen hihi. Ze hebben zulk leuk spul! Dames met 2 streepjes: gefeliciteerd!
Even een vraagje..Wanneer is nou mijn NOD, ik dacht zaterdag? Maar morgen is het eigenlijk dag 30 als ik mijn banner zie. Maar als ik 30 dagen tel kom ik op zaterdag. Laatste menstruatiedag (1e dag) was 16 november. En wanneer dan testen? Als de wegblijven. Vind het nu wel erg spannend. groetjes Nikkie
Hallo dames! Mijn NOD was afgelopen maandag, tenminste zo was mijn normale cyclus. Ik heb 10 oktober een curretage gehad vanwege een miskraam en exact 5 weken later werd ik ongi. Nu ben ik van mijn normale cyclus uitgegaan...maar ik hou een marge aan. Ik zou dus 4 dagen overtijd zijn nu.... Meestal voel ik mijn eisprong en dat was vandaag precies twee weken geleden. De vorige keer ook op een donderdag en toen werd ik na 12 dagen ongi...dus ik weet het niet meer! Ik durf niet te testen omdat ik bang ben dat het negatief is... Wel heb ik vage klachtjes...onwijs moe, ietsiepietsie gevoelige borsten en zo vergeetachtig als wat! En ik heb al een paar dagen menstruatiepijn in mijn buik...meestal was ik dat gelijk ongi... Ooooooooooooooooooooooooooooo...wat erg die onzekerheid!
Hier neem ik echt plaats op de wachtbank... heb volgens FF mijn eitje maandag gehad... in ieder geval moet ik wachten tot de kerst.... nog even geduld dus
Alle zwangere gefeliciteerd Wel een vruchtbare maand hoor.... hoop dat wij wachtende ook snel aan de beurt zijn !!!! Hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten op mijn als vorige maand. Heb natuurlijk wel liever dat ze helemaal wegblijven Als je een lange cyclus hebt betekend dat dan dat je altijd geen ei hebt? Hoop dat iemand dat weet. Liefs morgaantje
Ik heb vanochtend getest met clear blue digital... en weer.. hartstikke zwanger! (gelukkig maar, anders had manlief het nooit geloofd)
Lintje, gelukkig. Gefeliciteerd meid. Je mannetje nu wel overtuigd? Wie gaan er allemaal testen morgen? Ik wel, als ze niet alsnog arriveren natuurlijk. Liefs Moons
Hoi hoi... nou ik ben nog niet ongesteld. en ik had eergister een negatief.... ik dur niet meer te testen zo dat ik weeeeer een negatief lees