Bleh.. dat is balen.. Ik heb de afgelopen maanden meerdere malen aan mijn ongi gevraagd of ie alsjeblieft op tijd wilde komen.. om gek van te worden. Sterkte meissie!
Ja maar ik vnd het ook moeilijk om dan te rekenen wat mijn cyclus is omdat ik elkemaand verschillend ongi wordt.. dan weer precies op tijd.., dan weer 3 dagen later, dan een hele week later.. ik denk dat ik deze x niet zwanger ben, maar schijnzwanger .. :S.. heb wel alle symptomen..
jaa weer een paar zwangeren! gefeliciteerd! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Ik hoop op nog meer dit jaar Ik heb volgens de banner net mn ei gehad..ik heb eigenlijk geen idee hoe het voelt..krijg sinds ik met de pil ben gestopt al vanaf dag 14 ong buikpijn en dat blijft zo twee weken..strange.. succes allemaal!
Oehhh het is weer spannend voor een aantal meiden hier! Hopelijk waart het zwangerenvirus nog even rond deze maand. Het is immers de tijd voor leuke kadootjes? Heel, heel veel sterkte met afwachten, testen en de zenuwen! @Moons, voor jou duim ik speciaal nog even door... Heb wel een goed gevoel bij je, hopelijk komt het uit! x Nienke
Hoi nou ik heb al weer getest.. ben 6 dagen overtijd.. zal wel niet zwanger zijn.. tis weer negatief.. dan maar afwachten dat mn ongi komt.. en weer opnieuw klussen hopen dat me ongi dan maar snel komt!
Hier geduldig wachten maar net toch weer wat bruinverlies... dus zit niet heel lekker op die wachtbank... Snap er niets van... is nu al vanaf maandag af en toe wat bruins te bekennen.... Word er wat onzeker van......
@Lisa; och, jammer dat ie weer negatief was.. ik zou die rot een schop onder hun kont geven als ik jou was. Ik hoop dat je in 2007 wel een positieve test hebt en dat alles dan goed gaat. @Brigitte; ik heb geen ervaring met bruinverlies.. maar kan het ook innesteling zijn misschien, of dat je baarmoeder even zichzelf aan de winterse schoonmaak heeft onderworpen?
@Lintje: Innesteling is wat vroeg... maandag eitje gehad en sindsdien af en toe wat bruin verlies (maandag ook wat vers bloed).... Ik hou het dan maar op de winterschoonmaak Mijn ongi was ook minimaal afgelopen keer dus misschien zit er nog wat dat weg moet (had er tijdens pilgebruik ook wel eens last van)... misschien toch door hormoonschommeling op gang gekomen?
Hoor wel vaak dat de menstruatie voorafgaand aan je zwangerschap korter is dan normaal... of dat er al sprake is van een zwangerschap.. Ik hoop dat je binnenkort een positieve test hebt!
@ Lintje Gefeliciteerd! Echt een goeie maand! Veel zwangeren..hopelijk volgen er nog veel meer! Ik ben benieuwd over een paar dagen. Maar voel eigenlijk niets bijzonders. Heb wel een paar dagen geleden een beetje zeurderig gevoel gehad in m'n buik. Beetje ongi-achtig.. Zijn er meer meiden die over een paar dagen kunnen testen (of niet)?
Dankjewel. Het is best wel spannend hier.. er zijn vast wel mensen die ook gaan testen tegelijk met jou, misschien kun je ze vinden in de NODlijst..
Meiden, Nog even een vraagje..volgens mij heb ik verkeerd geteld! Je telt vanaf je eerste ongesteldheids dag tot je volgende ongesteldheidsdag? Eerste ongesteldheidsdag was 22 oktober en op 20 november werd ik weer ongesteld. 29 dagen dus? Ik had 30 gerekend..
goedemiddag dames ik had een vraagje ik las net dat je ongie voor je zwangerschap vaak korter is of heb ik dat verkeerd begrepen want mijn ongie vorige maand was maar 2 dagen en geen buikpijn of iets anders te bekennen terwijl ik dat normaal wel heb en 1,5 week daarna moest ik naar de gyn maar die zag niks kan het dan zijn dat ik zwanger ben en dat ik nog te kort was en dat daarom de gyn het niet zag want ik heb wel veel verschijnselen
dames hoi hoi,, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden.... en vandaag begon ik me ook een beetje misselijk te voelen... is dit een teken? ik ben 4 dagen overtijd nu! ik durf geen test te doen! xxx Tamara
tamara! testen! ow wat ben jij flink ik had al wel 7 testen gedaan denk ik spannend hoor.. ik duim voor je.. arianne ik zou dat ook wel eens willen weten wat daar mee bedoeld word want ik had het afgelopen maand precies zo als jij zegt ook maar net 2 dagen terwijl anders altijd 5 dagen ontzettend erg.... liefs wiesje
och jee en natuurlijk lintje heel erg gefeliciteerd hoor.. geniet er lekker van volgend jaar hangt er bij jou een bal in de boom van baby s eerste kerst super hoor...
Tamara wat knap! Ik moet me heel erg inhouden om niet al te gaan testen. En dan is mijn NOD morgen... (of was ie nou maandag?! hihi) Als ik die testen van de website bestel dan gooi ik ze er meestal in 1 week allemaal doorheen hihi. Echt superongeduldig! Ik heb ook tegen mijn vriend gezegd dat ik niet meer dan 2 kids wil, want nog een keer zo'n marteling kan ik niet aan haha (ons zoontje was door de pil heen en dat scheelt je dit wachtgedoe!) Maar ik hoop echt met je mee op een positieve test!
goede middag dames zie dat er weer goed nieuws is Chigirl, Lintje en Jannes gefeliciteerd meiden die gaan testen heel veel succes hier is het nog steeds aan het sukkelen met verkoudheid pfftt word er wel blhee van die nare hoest het kriebelt in de keel en dan krijg je hoest buien pffft maar blijf positief en hopelijk is het snel over we hebben een stoom/douche cabine en dat is wel lekker als je verkouden bent mijn temp zit nog steeds rond de 36.9 en dat blijft zo normaal zakt hij terug naar 36,5 ga er vanuit dat het te maken heeft dat ik verkouden ben dames heel veel succes gr maria