Moet gewoon ff klagen Ben vrijdagnacht tot zondag middag ongi geweest. Naar mijn idee een redelijk normale ongi. Alleen geen krampen, hoofd of rugpijn. En nu gister kreeg ik in een keer zo'n verschrikkelijke kramp/pijn in mijn buik, aan de rechterkant. Het voelde als mijn ei. Maar dat kan nog niet.... Ik ben zelfs om 20.30 naar bed gegaan en er niet meer uit gekomen. De rest van de avond echt pijn gehad, en een deel van de nacht ook nog. Nu is het een heel stuk minder en zeurt het alleen nog wat. Maar ik kan gelukkig weer normaal opstaan en lopen. Ik heb geen idee wat het was, maar ben blij dat het weer bijna over is. Zo dat is er weer uit, zo lekker om soms even te klagen
Jeetje wat vreemd! Hou je verder wel je cyclus bij? Is die regelmatig? Want voor een eisprong is dat zo kort op de menstruatie wel erg snel ja..Misschien had je een darmontsteking precies bij je baarmoeder.. Ik weet het niet hoor...
Heeey Dphoek, dankje voor je reactie Als aller eerste gefeliciteerd Ja ik ben vrij regelmatig ongesteld. Het scheelt wel eens een dagje, maar niet veel. Het lijkt nu weer grotendeels over, dus ik kijk t nog wel even aan. liefs cat