zwanger ??

Discussion in 'Zwanger worden' started by deniseee, Sep 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

Sep 9, 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    hallo.

ik ben sinds bijna 3 maanden gestopt met de pil en heb 2x een normale menstruatie gehad. nu hebben mijn vriend en ik vrijdag en zondag seks gehad. maar ik voelde me wat vreemd dus heb ik maandag middag een ovulatietest gedaan die gaf een 2e streep aan. niet zo donker als de controlestreep en savonds was deze weg. nu heb ik vanmiddag weer zon test gedaan toen kreeg ik een nog lichtere streep maar de buikpijn is er inmiddels al een dag of 3.. weet iemand wat dit kan zijn?
    groetjes

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat is je ei geweest die strepen . en door die lichter word ,zou het dus kunnen dat ie geweest is .

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Sluit me bij Marnat aan.
    Mocht je toevallig nog eens testen, denk er dan aan dat er weer twee streepjes kunnen verschijnen. Sommige dames (waaronder ik) krijgen dat de hele maand door. De test streep moet minstens net zo donker zijn als de controle streep anders is de test negatief.
    Je ei spring gemiddeld 24-36 uur na een positieve ovu test (als die springt). Dit is dus een gemiddelde, kan eerder, kan later.

Succes

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Als je niet doortest blijft het onduidelijk, aangezien je nog geen positieve ovutest hebt gehad weet je ook niet of ie al is gesprongen of nog moet springen..

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ik heb het dus wel goed ? twijfelde na ik het neer gezet had.
    Ik heb ovitesten zelf nooit gebruikt . las het hier geregeld .

Share This Page