Wat kan ik verwachten na curretage?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door peps, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Even een paar vraagjes. Heb op 14 dec 09 een curretage gehad en volgens mij moet hcg nu uit mijn bloed zijn, was begin vorige week 10.( Matcare zwangers.test is neg en die meet va 10)
    LH was 3,1 dus laag FSH 2,0 temp zit rond de 36,7 al een week of 3.
    Wat zou ik nu eerder kunnen verwachten, mijn menstruatie of mijn eisprong.

Mijn verstand zegt eisprong omdat ze de binnenlaag van je baarmoeder hebben verwijderd tijdens de curretage en die zal weer aan moeten groeien, toch? Of kan het ook andersom zijn? Wie heeft hier ervaring mee?

Heb tot nu toe wel nog steeds streepjes op mijn ovutesten die kunnen niet van de hcg en de lh zijn, wat is het dan?
    Kunnen ze ook van oestrogenen zijn? Want daar reageert de varen/speekseltest toch ook op, en het stikt iedere dag van de varens op deze test dus die heb ik nog genoeg. Kunnen die ook een eisprong tegen houden?

Hoop dat iemand hier het antwoord op weet want ik word een beetje gestoord van die streepjes en het wachten( liever niet zeggen dat ik geduld moet hebben want dat heb ik niet zo veel:))

Alvast bedankt!!!

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    volgens mij moet je eerst een cyclus hebben en kan je zelfs na curretage langere tijd bloedingen hebben alsof je heel lang ongesteld bent anders even vragen aan je arts of verpleegkundige van de gyn.poli

3. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Nou gelukkig heb ik precies 30 dg na de curretage (volgens mij) weer een menstruatie dus hoop ik dat de meeste onzekerhheid wat dat aangaat eerst over is. Nu op naar de 1e ovulatie!! Want die heb ik nog niet gehad.

Deel Deze Pagina