Vruchtbaar slijm.. heb je dan altijd een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MeiNoNa, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

30 mrt 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    Nou.. de titel zegt het al. ;)
    Ik heb vanaf eergisteren enorm veel doorzichtige/waterige afscheiding, maar ik heb een hele onregelmatige cyclus of misschien zelfs wel helemaal geen cyclus. Die is namelijk helemaal van slag af na de curettage van 24 januari. Maar goed.. ik ben dus benieuwd of je áltijd een eisprong hebt als je dat vruchtbare slijm hebt. Of kan het dus ook zo zijn dat je wel vruchtbaar slijm hebt, maar geen eisprong?

Liefs..

2. LF84

LF84 Niet meer actief

Anders kan je 'n ovulatie test doen, misschien weet je wanneer komt eisprong.

3. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Ik weet wel dat als een ovulatietest positief is het niet zeker is of je ei springt, maar of dat ook zo is met slijm, ik weet het niet ben er ook wel benieuwd naar!!!

4. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

30 mrt 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    Klopt.. ik moet ook nodig weer ovulatietesten bestellen, maar momenteel heb ik dus niks in huis en die van Clear Blue vind ik veel te duur. Verder doe ik helemaal geen ovulatietesten omdat dat veel te duur wordt. Mijn vorige cyclus was 136 dagen, dus dat wordt een beetje te gek. ;)

Ik hoop toch dat het een goed teken is. Vanmiddag kon ik er 'draadjes' van trekken, dus dat is positief. Ik hoop het zo!! Vanavond sowieso maar vroeg naar bed! :D

5. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zelf heb ik een vrij regelmatig cyclus. En met mijn vruchtbare dagen heb ik altijd wel doorzichtig slijm. Als ik dat heb en een ovutest doe is ie dan ook altijd wel positief.

Deel Deze Pagina