Haha ja nee DUHUH! De soldaten van zaterdag en vandaag zijn hun kamp aan het opzetten! Morgen staat de nieuwe vuurlinie weer klaar! Woensdag dus ook nog! Aiai! we zullen er maar een beetje om lachen hè
En zorg dat als ze besluiten de boel weer op te kloten, dat ze wel hun rotzooi opruimen dat je niet bij een hsg nog oude tenten, rugzakken en kistjes tegenkomt! Maar is natuurlijk niet nodig. Nu is het raak. Morgen nog, woe evt bij nog puf en voor de leuk en dan weer op je plaats rust, sergeant Suuster!
Ja klopt! De spijswetten zijn echt wel streng. Vis uit blik is idd ook opeens uit den boze nu. Het is wel goed dat ze blijven onderzoeken. Haha! Ja loslaten maakt je altijd mega vruchtbaar. Ongelooflijk toch dat ik nu gewoon zwanger ben. Zelf zo erg dat mijn hoofd het zelfs vergeet af en toe.
Ik begin nu al met kwaaltjes! Heb echt beurse rug, gister ook! Echt zeurend en de hele dag Zwangeren hebben jullie nog een overzichtje met welke dpo je welke kwaaltjes had.
Dacht ik eerst ook, maar specifiek een oplijsting van symptomen per dpo? Edit: je hebt idd wel het topic 'symptomen per dpo', maar niet een lijst van dames die achteraf effectief ook zwanger bleken te zijn!
Ja zo een lijst heb ik echt behoefte aan. Net als dat topic met enkel temperatuurkaarten van zwangeren!
Hoeveel DPO zit je? Er is een hele afdeling onder zwanger zijn en dan eerste symptomen. Zelf kreeg ik deze keer vanaf 5/6 dpo klachten. Rug, zere borsten, liezen, buikpijn, borrelende darmen, menstruatie kramp, misselijk, duizelig, wazig gevoel, droge ogen, haar uitval, spierpijn, pukkels, veel afscheiding waterig en creme achtig, winderigheid, warm en koud (extreem), onrustig gevoel, diarree, schoonmaakdrang, verkouden. Maar al deze klachten heb ik ook wel in rondes gehad dat ik niet zwanger was. In lichte mate of een paar er van. Het is ook progesteron waar je op reageert en later het hcg maar dan kan je ook al wel positief testen zodra je daar klachten van krijgt.
2 dpo pas... valt nog weinig van te zeggen maar weet dat ik me over een dag of 5-7 suf zoek, dus dat wil ik vast voor zijn
Ik had vrij weinig last. Dat kwam echt pas later na 5 of 6 weken... Kokhalzen, slapjes misselijk, moe... Dus aan mij heb je weinig..
Hoi dames.. tijdje geleden was even stil van mijn kant. Ik merkte dat ik er zo onzeker van word op het forum van alles lezen.. dat ik even probeerde minder te kijken. Heb me zo enorm druk gemaakt afgelopen dagen.. dag in dag uit denken blijft het wel goed gaan vreselijk.. Afgelopen dagen werd ik ontzettend moe en met vlagen misselijk dat gaf wel goede hoop. En vanmorgen had ik dan met precies 6 weken de 1e echo.. Helaas was er nog niet duidelijk hartactie te zien Ze twijfelde er wel over maar durfde het gewoon niet te garanderen. Ze vond het er wel positief uitzien dus daar probeer ik mij maar aan vast te houden maar pfff wat is dit slopend! Mag nu weer terug met 7.3 hopelijk is dan echt wat meer te zien.. Zo en nu ga ik even alles terug lezen van jullie want jullie hebben weer een hoop gekletst