NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Dank je wel lieve Nora! Ja het was super duidelijk te zien, het stond echt recht op, naar boven wijzend.. 24dec hebben we de geslachtsecho, maar mijn verloskundige zei dat ze haar schoen op eet als het geen jongetje is.

Verder gaat het eigenlijk heel goed.. Nergens last van, behalve vermoeidheid en vreetaanvallen. Voel jij je al wat beter? Las steeds dat je enorme last had van overgeven en uitdroging. Hoe is dat nu?

Tussen ons gaat het weer heel goed. Hij zat even in een dip en reageerde al zijn frustraties op mij af..

Nora92 en Wanda68 vinden dit leuk.
  2. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Ohhh wauw!! Wat een mooie test, gefeliciteerd!!! Laat je geld lekker in je portemonee zitten, hij is echt duidelijk...

3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat fijn dat er oploop is! En ach liever twee gezonde kinderen dan helemaal geen toch?

Wanda68 en Snies vinden dit leuk.
  4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat fijn dat jullie er toch samen uit gekomen zijn! En ja als dat dan geen jongetje is.... Haha! Dan zou ik mij sterk afvragen wat er dan tussen die beentjes aan het zweven is. Bij ons was er echt nul te vinden tussen de beentjes. Dus dat was ook over duidelijk. Maar heb begin januari nog een echo. Als ze dan nog steeds meisje zeggen, geloof ik het 100%.

Fijn dat het zo goed gaat met je. Ja hier is het dikke kak wat mij betreft. Maar oh ik wil wel een ledemaat amputeren om zwanger te zijn en een gezond kindje te krijgen. Dus het maakt me allemaal niks uit. Straks komt de thuiszorg. Die gaat mij weer even fijn opfrissen. Daarna komt de diëtiste voor gesprek.

Morgen is mijn vriend jarig. Kan niks met hem doen maar hoop dat hij zijn cadeautje leuk vindt. :)

Wanda68 vindt dit leuk.
  5. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Dat is zeker zo als dat het geval is komen we er ook zeker wel aan uit.
    Maar het is dan wel even slikken, maar ja eerst maar eens afwachten of het echt zo is. Misschien maar gewoon eentje. :D

Nora92 en Wanda68 vinden dit leuk.
  6. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Wat fijn te lezen dat het tussen jullie weer ok is.
    Lekker genieten van het feit dat er een kleintje aankomt ❤️

7. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Het gaat dus nog steeds niet top met je o_O
    Jeetje wat moet jij wat doorstaan
    Dikke knuffel
    En wat voor leuks heb je voor je vriend?

8. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Mijn beste vriendinnetje heeft gisterochtend positief getest :rolleyes:

Ben heel blij voor ze, maar ja die wordt tot nu toe binnen 3 maanden zwanger o_O

Wat soms wel zuur voelt, want zo gezond leven ze niet :|

Ik krijg er als het goed is, dus een klein neefje of nichtje erbij :rolleyes:

9. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @Snies hoog hcg staat niet gelijk aan tweelingzwangerschap hoor, het kán maar er zijn vb ook tweelingzwangerschappen met normaal hcg, het hoeft dus niets te betekenen. Je hebt nu gewoon een vroege innesteling :)

Wanda68 en Snies vinden dit leuk.
  10. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Als je op 8 dpo heel licht positief test en op 9 dpo heel duidelijk, wanneer is dan de innestelling geweest? :)

11. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    6dpo zou best kunnen, dat is erg vroeg maar niet onmogelijk.

Snies vindt dit leuk.
  12. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee helaas! Maar krijg nu tenminste wel eten binnen dankzij de sonde tot in de darm. Want mijn maagzuur komt er nog met regelmaat uit...

Heb lego voor hem gekocht. :roflmao: die nieuwe range rover van technisch lego. Gigantisch ding, schrok echt van de doos. :eek::roflmao:
    Het blijven kinderen hè. Had er graag nog een boek bij gedaan van zijn favoriete schrijver en doosje bonbons maar kreeg het niet voor elkaar om te halen. We vieren het volgende week met de familie. Dus hopelijk lukt het voor dan. Krijgt hij dan nog wat van me.

Suuster en Wanda68 vinden dit leuk.
  13. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
  14. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ze waren net bezorgd en ik moest toch plassen. Dus dacht doe gelijk een test. :D
    Zag alleen dat ik perongeluk de express had besteld en niet de early.

Dus bovenste is van gisteren de early
    De onderste van vandaag.
    Misschien moeilijk oploop te vergelijken nu.
    Maar ik geloof het nu wel dat ik zwanger ben. :oops:

Bijgevoegde bestanden:

CupCake88, Marjo88, Julias en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Mooie testjes :rolleyes:

16. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Hier maar even van "tactiek" gewisseld. Dus waar we voorheen steeds gemiddeld om de dag sex hadden, houden we nu 3a4 dagen rust en dan bij een positieve ovulatietest aan de slag.
    Ben benieuwd of dat werkt :rolleyes: verwacht mijn ei op woensdag of donderdag. Dat zijn ook precies mijn werk en sportdagen dus altijd helemaal gesloopt en eigenlijk nooit echt zin in sex. Maar goed... Mijn man gaf al aan om zijn uiterste best te gaan doen om mij in the mood te krijgen:roflmao:

Spectre en Visje79 vinden dit leuk.
  17. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113

Wij konden door omstandigheden niet eerder seks hebben dan de ovulatie.
    Hebben 2 dagen ervoor nog seks gehad, toen bij positieve ovulatietest seks gehad en de dag er na dan nog. En ben daardoor ook nu zwanger geraakt terwijl ik eerst dacht dat het te weinig zou zijn.

Dus hopelijk gaat je tactiek werken! :thumup:

18. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Ja, gelukkig maar! En hij is echt super lief en zorgzaam gelukkig. Had er heel erg moeite mee, dat hij in het begin zo koud was omtrent de zwangerschap. Maar nu we de eerste trimester voorbij zijn is hij echt heel lief.. Blijkbaar wilde hij er niet mee bezig zijn tijdens de eerste weken, bang dat we weer een miskraam zouden krijgen.

Nu ontkalkt hij alle apparaten, wat hij nog NOOIT heeft gedaan, voor de baby... Normaal drinken we altijd cola zero, nu mag ik dat van hem niet meer.. Liever suiker dan aspartaam voor de baby.. Etc etc.. Ben weer heel blij met hem..

Ahhh Ik hoop zo erg dat je snel weer gaat opknappen en lekker kunt gaan genieten!!!

Wanda68 vindt dit leuk.
  19. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @Snies hoe voel je je daar? Begint het al wat door te dringen? ;)

Wanda68 vindt dit leuk.
  20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heerlijk die zorgzaamheid! Normaal moet ik er niks van hebben maar zo tijdens de zwangerschap is het zo fijn...
    Oh ja die totaal geblokkeerde gevoelens herken ik wel van mijn vriend. Het is natuurlijk al meerdere keren mis gegaan dit jaar en die curretage vond hij vreselijk om mij zo de OK in te moeten zien gaan. Maar toen we eenmaal het hartje hadden gezien van deze frummel, was hij om. Daarvoor heb ik hem maar gewoon zijn eigen gevoel laten hebben..

Wanda68 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina