NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @DCG
    Zo vervelend dat je lichaam van slag is! Hoop dat die duizeligheid nu weg trekt..
    Wanneer heb je voor het laatst hcg getest?

Qua cyclus van slag, dat herken ik wel. Na de eerste vmk is mijn cyclus niet weer zo geworden als daarvoor. Maar ben wel drie keer zwanger geraakt sinds de vmk in februari. Dus ondanks dat mijn LF en cyclus lengte totaal nergens meer op leek, sprongen de eitjes gelukkig wel gewoon braaf.

2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Heb even terug gekeken, na de 1e vmk heb ik dus provera gekregen omdat ik geen eisprong kreeg (maar dat krijg ik zonder medicatie meestal 1x per 3 maanden) en de ronde daarna was mijn lf netjes 14 dagen. Daarna weer zwanger maar weer mis. Ik snap dat een cyclus van slag kan zijn maar een lf zonder duidelijke daling heb ik nog niet eerder gehad..
    Ik heb eergisteren getest, toen had ik ook wat bloed bij de afscheiding, dacht dat ik iets eerder ongie werd maar vanaf toen niets meer gezien. Ik ben wel licht in mijn hoofd sinds die dag dus snap er echt niks meer van

3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zou zelf dan zeker nog even een testje wagen!

Wanda68 vindt dit leuk.
  4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dan wacht ik liever nog een paar dagen om te kijken wat de temp gaat doen, heb niks meer in huis en durf nu echt niet op de fiets naar het dorp te gaan, gister met mijn zoontje ophalen bij school dacht ik ook al dat ik out zou gaan :oops:

Ook ben ik er niet van overtuigd dat ik evt wel zwanger kan zijn, dan zou ik pas op 13dpo innesteling gehad hebben, waar ik eerlijk gezegd niet in geloof, aangezien ik altijd al vroeg positief heb getest. Komt ook niet vaak voor zo’n latere innesteling dus acht de kans vrij klein dat dat bij mij wel zo is..:|

5. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh ja als je niks in huis hebt, dan is het lastig! Dan even afwachten idd. Beterschap. ❤️

6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dankje ❤️ Hoe voel jij je nu? Had ik al eerder gevraagd maar denk dat je het gemist hebt :rolleyes:

7. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh sorry!
    Nou hier nog steeds volledig invalide. Thuiszorg voor wassen en aankleden, sondevoeding rechtstreeks de darmen in voor vocht en voeding en lig de hele dag op mijn bed in de woonkamer. Heb sinds zondag erge keelpijn maar kan helaas niks drinken of er tegen nemen. Daarnaast ben ik al 6 dagen niet naar de wc geweest.. Maar ook daar kan ik niks tegen doen.

Maar voel me super blij! Ben druk bezig met online shoppen en lekker voorpret aan het hebben. Van de week weer een echo gehad en dat geeft mij elke keer weer zoveel geluk. Ben helemaal verliefd. Vandaag komen de eerste spulletjes binnen. Ben zo blij als een kind hihi. Binnen nu en paar weken gaat mijn vriend het kamertje verven en dan kan het inrichten beginnen! Ergens in februari of maart eens buiten de deur shoppen. Gelukkig heeft ikea rolstoelen!

Wanda68, Suuster en LilyB vinden dit leuk.
  8. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Toch is het wel gek... Super vervelend ook dat je niet zo goed weet waar je aan toe bent. Ondanks dat je er vanuit gaat dat je niet zwanger bent.
    Nog een weekje en dan eindelijk de uitslagen van de miskraam police zie ik,spannend!

LilyB vindt dit leuk.
  9. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Wauw wat klink je positief! Super knap hoor! Ik snap dat je wel moet en de hele tijd somber zijn, schiet je ook niks mee op. Maar jeetje, had zo voor je gehoopt dat zodra je de 16 weken gepasseerd zou zijn, het echt wel beter zou gaan. Verwachten ze nog wel dat het minder gaat worden?

Edit: geniet van je eerste aankopen, heel erg leuk. Lekker van genieten! Maar dat komt wel goed :D

Wanda68 en Nora92 vinden dit leuk.
  10. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Wel fijn om te horen dat het niet zo nauw genomen word, de tijd van pregnyl zetten. Dan ga ik ook niet bellen...
    Ik vind het toch wel spannend allemaal en het valt mij tot nu toe alles reuze mee. Ben blij met deze stap, voelt toch wat meer alsof we serieus een grotere kans hebben (al zeggen ze dat de IUI de kansen niet vergroot) :rolleyes:

Spectre en Nora92 vinden dit leuk.
  11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Aah ik had zo gehoopt dat het wat beter zou gaan in de loop van tijd. Vind het echt zo sneu dat je gewoon aan bed gekluisterd bent :( al snap ik zeker wel dat je dit met alle liefde over hebt voor je kleine meisje.
    Gelukkig put je kracht en geluk uit de goede echo’s en al helemaal fijn om te horen dat je al wat meer aan het kopen bent! Het komt steeds een stukje dichterbij, als dalijk het kamertje geverfd is en ingericht ben je weer een stapje dichterbij :) vind het echt ontzettend knap dat je ondanks alles zo positief bent over alles, we horen je eigenlijk niet klagen maar alleen maar over de kleine verbeteringen. Echt een kanjer ben je nora!!! ❤️

Nora92 en Marjo88 vinden dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja klopt, de meeste uitslagen heb ik al online gezien, naar mijn idee is dat allemaal goed aangezien alles binnen de waarden valt. Het enige dat op zich laat wachten is het chromosomenonderzoek, maar ook daarvan ga ik uit dat dat in orde is. Eigenlijk dus nog niet veel wijzer erdoor geworden haha maar ben in elk geval blij dat er lichamelijk zover niets is gevonden.

Net op het toilet had ik weer een veeg roze, dus misschien gaat het toch op gang komen? Wel gek met zo’n hoge temp maarja eerst maar kijken of het idd door gaat zetten of niet... heb nog geen buikpijn ofzo

13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik denk dat het voordeel is dat het zaad nu diep is ingebracht en dus een veel kortere reis af hoeven te leggen dan op de natuurlijke weg. Dat zou je kansen in mijn ogen best kunnen vergroten.
    Heel spannend allemaal :)
    Fijn dat alles tot nu toe meevalt en nog fijner dat je goed op alle medicatie reageert! Mijn duimen draaien voor je

Marjo88 vindt dit leuk.
  14. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Wel fijn dat alles tot nu toe goed is.. Maar ook ergens wel onbegrijpelijk dan waarom het gebeurt.
    En als alle uitslagen positief zijn, gaan ze er niks mee doen en is het gewoon stomme pech. En de kans is klein dat het nog een keer gebeurd?

Hmm ja is wel gek.. Klinkt alsof het wel het begin is van je menstruatie maar met een andere aanloop kwa temperatuur en bloed :(

15. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Zo zie ik het ook idd! Ja super spannend :)
    Lief dankjewel!

LilyB en Nora92 vinden dit leuk.
  16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja ik had al gevraagd of ik utrogestan mocht gebruiken oid om zo een nieuwe vmk te voorkomen, maar ze vertelde me dat het zinloos is als er geen oorzaak gevonden wordt. Ook is mijn lf lang genoeg dus ook daarom acht ze utro niet nodig.
    Enige waar we aanspraak op maken is ivf als er een chromosoomafwijking wordt gevonden, om zo het risico op miskraam kleiner te maken met embryoselectie. Maar dan moet er wel een afwijking gevonden worden, anders moeten we het helaas echt verder zelf doen....

Marjo88 vindt dit leuk.
  17. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah jullie zijn te lief!!
    Ik ben onze weg naar deze zwangerschap nog lang niet vergeten. Dus hoe het ook met mij gaat, dat het goed gaat het de baby en het eindelijk zo ver is, maakt alles helemaal goed.

@Marjo88
    Heb zelf ook een goed gevoel bij IUI. Toch alsof er meer voor wordt gezorgd dat alle sterren goed staan voor de bevruchting.

@DCG
    Toch dubbel dat alle uitslagen tot nu toe goed zijn. Maar aan de andere kant ook wel een geruststelling lijkt me! En als jullie wel weer groen licht krijgen, twijfel ik niet over dat het een keer goed gaat zitten! Bij mij was viermaal scheepsrecht!

Wanda68, Marjo88 en LilyB vinden dit leuk.
  18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Een geruststelling is het sowieso, het maakt je dan alleen zo onzeker waarom het dan toch 2x mis is gegaan, maarja dat zal dan wel domme pech zijn.. we hebben sowieso groen licht om door te gaan, nu alleen even afwachten of er iets uit het chromosomenonderzoek komt, of we evt toch ivf zouden moeten starten of niet. Nog een weekje geduld en dan weten we eindelijk alles!

19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Het moet niet gekker worden!! Zojuist heel veel rekbaar helder slijm :confused: snap er echt niks meer van, na het sliertje bloed vanmorgen nu ineens weer dit :confused:

Wanda68 en Julias vinden dit leuk.
  20. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Vandaag weer een echo gehad,
    Twee kloppende hartjes. :D

Bijgevoegde bestanden:

CupCake88, Visje79, Wanda68 en 8 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina