NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    NOD lijst februari
    :pdeze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze :p

6 februari (2)

Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 17
    Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 23

7 februari (1)

Eulalia -29 jaar - 4e kindje - ronde 8

10 februari (1)
    DCG - 32 jaar -2e kindje -ronde 10 MMM

13 februari (1)
    Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 18

15 februari (1)

Wjvm Willemijn - 34 jaar - 1e kindje - ronde 13

18 februari (1)
    Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 21 - 2e ronde IUI

25 februari (1)
    Wanda68 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 5

NOD onbekend (4)
    Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 20 (afwachtend op uitslagen)
    Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 25+
    Myka27 - 35 jaar - 3e*kindje - ronde 14
    Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 26 (ICSI 2, gonal-f, oralutran, pregnyl, utrogestan)

Totaal: (28)

Wachtend op eisprong (9)
    Wachtbankje (3)
    Zwanger (16)
    MMM (7)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel/Tuurtest (0)

❤️Zwanger Augustus❤️
    Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova)

❤️Zwanger September❤️
    Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3
    PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1
    Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 5

❤️Zwanger oktober❤️
    Nora92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 21

Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10
    Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 21

❤️Zwanger november❤️
    CupCake88- 31 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Pioenroos92- 27 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM IUI-D
    Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje- ronde 8 (ronde 6 met letrozol)

❤️Zwanger december❤️
    Snies - 25 jaar - 2e kindje - ronde? (ronde 2 met letrozol)
    Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17)
    Suuster - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 (6 na bbz)
    Niel - 29 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 15 na miskraam

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    Mezelf alvast op het wachtbankje gezet. Vanavond had ik een positieve ovulatietest! Best netjes op cd14 nu.
    Fingers crossed!!

Lisa890, LilyB, Wanda68 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh gelukkig niks gevonden qua afwijkingrn

LilyB vindt dit leuk.
  4. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    4 dpo alweer! Hier gisteren vruchtbaar slijm gestart dus ik verwacht overmorgen mijn ei.
    Ik ben bij de gyn geweest, vroegmiskraam nummer 2 is een feit. Waarschijnlijk losstaand van mijn niche, ook pech! Waarschijnlijk waren het 2 eitjes en 2 aparte bloedingen. Heel lijp dat ik toch die test deed en dat ie op naar mijn idee cd 11 na bloeding 1 (vet heftig) en voor bloeding 2 toch ineens positief testte.

13 feb is Mn nieuwe NOD! Spannend weer, al gaat het nu beter dan eerder, ik weet iig dat ik nog zwanger kan raken, hopelijk nu geen miskramen meer.

LilyB, Wanda68, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    @DCG gelukkig is er niks gevonden.. De eerst volgende keer moet het gewoon goed gaan. Ik duim in ieder geval voor je!

@Spectre spannend weer! Op naar veel roze in februari :)

@Eulalia gelukkig komt je ei er weer aan.. Kan je ook met een paar dagen op het wachtbankje!

Super spannend weer allemaal! Het is wel weer tijd voor een positieve test. En met een vruchtje wat ook blijft zitten natuurlijk :rolleyes:

Ik heb net mijn laatste dag clomid ingenomen. Vrijdag (cd9) de echo. En ik verwacht dat ik maandag de inseminatie heb. Nog even geduld en ik kan ook op het wachtbankje:D

LilyB, Eulalia en Wanda68 vinden dit leuk.
  6. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat fijn dat er geen enge dingen gevonden zijn!! Wel fijn om die geruststelling te hebben terwijl jullie op deze voet verder gaan. Hopelijk is de volgende julllie plakker. <3

LilyB en Eulalia vinden dit leuk.
  7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Spannend!! Word alweer lekker druk op de wachtbank! Duimen op veel roze deze ronde! :thumup:
    Jeetje wat ontzettend sneu dat het dus alweer een vmk was :( goed dat ze je toch even gecontroleerd hebben en dat bleek dat het losstaat van je niche... hopelijk snel een plakker!

Worden ook voor jou weer spannende dagen! Hopelijk vrijdag al een mooi ei te zien! En hopelijk dan over 2 weekjes een mooi resultaat :thumup:

Jaaaa gelukkig geen medische oorzaak voor de vmk’s! Al blijft het dan wel knagen waarom het dan wel 2x mis is gedaan. Maargoed, we kunnen er niets aan veranderen, nu maar hopen dat een volgende wel blijft plakken...
    Hoe gaat ie met jou dan? Aan je handtekening te lezen groeit je meisje niet zoals zou moeten?

Spectre vindt dit leuk.
  8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Succes voor alle meiden op het wachtbankje!!
    Ik ben wat minder actief op zp maar ik heb wel meegelezen..

Hier gaat alles zn gangetje.. Afgelopen zaterdag hebben we de geslachtsbepaling gehad en gehoord dat we een 3e jongen verwachten! Heel leuk!! ❤️

Nu kan ik lekker alle spullen opzoeken en uitzoeken en bij kopen /maken wat ik nog nodig heb. Alleen nog tijd hiervoor vinden/maken hahaha. Maar gelukkig nog genoeg weken te gaan!

Marjo88, Nora92, Wanda68 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Aaah wat leuk weer een jongen :)
    Ook leuk voor de andere 2 jongens, kunnen ze hem fijn alle kwajongensstreken leren :p wordt een gezellige mannenclub dus hihi.
    En idd, nog genoeg tijd om alles voor te bereiden, gewoon rustig op je gemak alles doen, het heeft gelukkig geen haast..
    Hoe voel je je verder?

10. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Spannend voor de meiden op het wachtbankje! :)

Hier gisteren de 9 weken echo gehad en de twee frutsels groeien goed en vermaakte zich prima daar binnen. :D
    Ze waren op dit moment ook precies even groot en kloppend met mijn termijn.

Nu heb ik over 2 weken de termijn echo, ze heeft nu al een schatting gemaakt van de uitgerekende datum en die staat nog op 29 augustus.
    Maar goed ze zei ook gelijk dat ik echt geen 40 weken zwanger zal zijn met een tweeling. Dus hoogstwaarschijnlijk worden ze begin augustus / midden augustus geboren.

Worden dus echte vakantie baby's straks haha, als de termijn echo ook goed is waar wij (inclusief de verloskundige) vanuit gaan omdat ze allebei even goed groeien en niet dat er eentje achter blijft gaan we het bekend maken naar de buitenwereld toe. Of nou ja daar speelt onze zoon een hoofdrol in:D

Moest wel even slikken toen ik de verloskundige spreek kamer uit liep. Gezien ik natuurlijk vanaf nu bij de gynaecoloog blijf en alleen de intake via de verloskundige had. Ze herkende ons nog van de vorige zwangerschap. Vind het echt heel jammer gezien dat de verloskundige gewoon veel meer tijd heeft voor persoonlijke vragen en de gynaecoloog meer op zakelijk gebied dingen bespreekt en dus weinig ruimte is voor overige vragen.

Gelukkig over twee weken wel bij de leuke gynaecoloog op het spreekuur en wil ook aangeven het liefst zo veel mogelijk bij hem de afspraken te plannen. Bij hem heb ik toch het fijnste gevoel en vind het gewoon fijn dat ik dan telkens dezelfde voor mij heb, gezien hoe meer gynaecologen je spreekt hoe meer verschillende meningen en dat zie ik niet zo zitten. ;)

Wanda68, CupCake88, Marjo88 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Wat fijn dat de twee frutsels daar alles goed hebben! En ik heb nu ook een vaste gyn, dus dat zou zeker mogelijk moeten zijn... Mis wel mijn klinisch vk nu al!

@DCG nee helaas gaat het met deze uk niet zo goed... Bekend probleem voor ons, maar wel weer een flinke domper... Van p57 in 5 weken tijd naar p26 gezakt... Dus moet weer 2 wekelijkse groeiecho's en extra checks...

Snies vindt dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

@Snies wat een geweldig nieuws dat de 2 kleintjes het zo goed doen!
    Idd jammer dat je niet bij de vk mag blijven, hopelijk krijg je zoveel mogelijk je vaste gyn.

@Julias geen idee wat die P’s betekenen, maar als ze zo gezakt is dan is dat idd een flinke domper :( ookal ben je bekend ermee, ergens hoop je toch dat je meisje toch goed genoeg blijft groeien... gelukkig houden ze je extra in de gaten, ik hoop heel hard dat je meisje toch een goede groeispurt gaat krijgen! Moet er iets van extra medicatie gegeven worden oid? Had bij jou te maken met de placenta toevoer toch?
    Pfff lijkt me echt zenuwslopend zo, kan me voorstellen dat je je constant zorgen maakt.... dikke knuffel voor jou ❤️

Wanda68 en Snies vinden dit leuk.
  13. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Lief! De p is de percentiel score op de curve. P50 is dus gemiddeld en staat gelijk aan 50%.
    Ik kreeg al bloedverdunners voor de extra bloedtoevoer naar de placenta en krijg woensdag ook weer bloedcontrole. De doorstroom en alles was allemaal goed, maar mogelijk dat de placenta grootte weer niet goed is of zo... Of iets in de aanleg... Behalve die kans, maken we ook gewoon kleine tengere meisjes... Hoop toch wel dat er snel een mooiere lijn gaat zijn ookal is dat onderaan de curve... Deze afbuiging gaat me te hard... En inderdaad ookal hebben we er rekening mee gehouden, toch hakte dit nieuws er weer flink in...

14. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @Snies wauw wat super goed nieuws dat allebei je frummels het even goed doen daarbinnen! Kan me inbeelden dat het 1ste trimester éxtra spannend is voor jou.
    Hoe gaat je zoon het nieuws vertellen dan als we dat mogen weten? :D
    Kunnen jullie intussen zelf al wat wennen aan het idee van straks een tweeling te hebben? :)

Ik ken het gevoel ook hier van een zakelijke gynaecoloog te hebben, bah, ze raast er telkens door als een wervelwind, elke vraag die ik stel lijkt teveel en beantwoordt ze zo kort mogelijk.
    Ik mis mijn vk ook!!
    Volgende week terug echo hier, inmiddels al 8 weken geleden dat ik er nog een had, dus kijk er dubbel zo hard naar uit! :)

LilyB vindt dit leuk.
  15. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ene dag dringt het door en de andere dag totaal niet eigenlijk. Komt denk ik straks pas wanneer ze beiden zich laten voelen, of misschien ook wel pas nadat ik bevallen ben. :roflmao:

Het enige wat wel heel gek is dat je alles nu veel sneller moet regelen / in huis moet halen omdat je natuurlijk op voorhand weet dat je niet zolang zwanger bent als bij een eenling zwangerschap.
    Soms ook een fijn gevoel dat je weet dat je niet helemaal tot het einde hoeft te dragen, maar geeft soms ook extra spanning met zich mee ofzo. Heel gek!

Na de termijn echo kijken we ontzettend uit naar de geslachtsbepaling, en vanuit daar wil ik gericht gaan shoppen. Wellicht dat we nu al onze ogen open houden voor een tweeling kinderwagen. :)

Ons zoontje krijgt een bedrukt shirt aan met de tekst in de trant van twee keer zo stoere / grote broer. Met de echo foto's dan in zijn hand op de foto. Ben heel benieuwd hoe snel bij iedereen het kwartje valt dat het er twee zijn die dat nu nog niet weten. :p

Wanda68, Lisa890, LilyB en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hè gadver, ja snap dat zelfs ondanks dat je er rekening mee houdt, je toch anders hoopt... Hakt er dan toch in zulk nieuws. Hopelijk komt er toch snel een mooiere lijn in! <3
    Bedankt voor je uitleg in de P lijn. De echoscopiste had dat zo snel even uitgelegd maar mijn hoofd werkt niet zo snel meer... Dacht het zal wel, ze zei dat het niet veel kwaad kon dat we in de P97-98 lijn zaten.. Maar moest van de vk wel nog twee groeiechos straks in derde trimester. Hopelijk geen enge dingen uit je bloedcontrole aankomende woensdag. :)

17. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Snies
    Oh snies toch zo bijzonder dat er twee wondertjes het zo goed doen in je buik. Wat een goud. Snap wel dat het voelt alsof het allemaal sneller moet nu. Er wordt toch een hele maand afgesnoept zo! En je wordt natuurlijk ook al sneller wat minder mobiel. Begint je buik al? Je had volgens mij al een aardig idee over de wagen toch? Een bugaboo dacht ik?
    Ik vind het zó moeilijk om een wagen te kiezen. Ik laat het maar even een paar weken rusten in mijn hoofd haha.

18. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113

Ja mijn buik is al vanaf 8 weken begonnen, gaat natuurlijk dubbel zo hard dus merk dat mijn broeken strak gaan zitten. Dus pak aankomende week denk ik de zwangerschapsbroeken uit de kast.

Ja op zich vind ik dat nog niet zo heel erg ben in de zomer uitgerekend dus ook hoogzwanger in de zomer dan vind ik het juist alleen maar fijn dat ze eerder komen. :)
    Maar je wilt toch wachten met kopen tot na de 3 maanden en blijft er natuurlijk wel minder tijd over.
    We zijn er ook nog niet overuit wat we nieuw willen en wat 2ehands. Dus is ook dan even kijken met de levertijd.
    De auto stoeltjes willen wij sowieso nieuw halen. Je krijgt dan tweeling korting op het zelfde 2e product.

Ja voor eenlingen zijn er keuzes zat dat je niet weet welke je op een gegeven moment moet kiezen. Maar in de tweeling wereld heb je weinig keuze :rolleyes:
    En eentje onderin verstopt viel direct af dat vind ik niks.
    Wat betreft andere specificaties blinkt voor ons wel de bugaboo eruit, dan liggen en zitten ze ook naast elkaar ipv dat de één telkens tegen de rug van de andere kijkt.
    En hij is lekker wendbaar en past door alle deuren.
    Eerlijk voor een eenling had ik ook nog niet geweten welke kinderwagen we dan hadden gewild. :p

19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja dat snap ik helemaal :(
    Hopelijk zijn de uitslagen van je bloed verder goed en ik duim heel hard dat je meisje gewoon een eigenwijsje is en toch snel een groeispurtje doormaakt! Heel veel succes woensdag meis ❤️

20. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Dames, hier helaas vanochtend slecht nieuws gekregen bij de echo. Het vruchtje is niet gegroeid en het hartje klopt niet meer :cry: Een miskraam nr. 4 dus. Kunnen jullie mij van de zwanger lijst halen?
    Wanneer ik herstel kom ik zeker nog terug.

Deel Deze Pagina