Dames, 9dpo vandaag en getest. Zien jullie wat ik zie???? Heb de test open gemaakt, toen werd het direct beter zichtbaar.... ik durf niet te hopen en ben bang dat ik het alleen maar zie omdat ik het wil zien
Zie wat je bedoeld! Welke test is dit? Herken hem zo niet zonder zijn jasje. vanmiddag weer even proberen? Of ben je echt een ochtend tester? Ik had zo vroeg vaak 's middags duidelijker resultaat.
Dit is een test van Etos, vergelijkbaar met de kv2v5 (dr Original) Ik denk dat ik dan beter kan wachten tot morgen, aangezien ik ook pas 9dpo ben Fijn dat jij ziet wat ik bedoel!!
Oh etos! Vandaar dat ik hem niet herken. Heb ik nog nooit gebruikt. Maar nee ben mijn twee jaar getrainde tuurogen nog niet verloren. en jaaa natuurlijk kan je het beste tot morgen of overmorgen wachten. Maar pffff ikzelf kon altijd net een paar uur volhouden.
Ik zie M! Zelfs in mijn ziek zwak misselijke staat! Wat zou dat tof zijn!!! Was deze binnen afleestijd of na een paar uur dat je dacht Hee!! Wat zie ik nou?!
Ik gebruik ze nu ook voor het eerst... Haha ja ik zou ook liefst hele dag door testen, maar wordt zo’n dure hobby dan he
Ik dacht na doorlopen al wat te zien, heb zo’n 10min staan kijken of ik me niet vergiste en in die tijd dus foto’s gemaakt. Het is dus absoluut geen overdreven ingedroogde test. Wat sneu dat je je zo ziek voelt Buikgriep??
Nieuwe gedaan.... Weer dit resultaat binnen 5min word er toch niet echt veel wijzer door eerlijk gezegd, het blijft vaag... toch maar weer afwachten
Oooh wat spannend @DCG Ik zie niet heel veel op de test, maar wat je zegt het is nog vroeg. Hopelijk snel een duidelijker streepje
Het is ook heel lastig om het fatsoenlijk op de foto te krijgen dus moet even geduldig zijn... Hoe gaat ie bij jou?? Eitje in zicht?
Holy fuck dames!!!!! Heb predictor gedaan! Het is nog heel licht en moeilijk op de foto te krijgen maar OMG er staat een streepje!!! Nu maar hopen dat deze wel blijft plakken
Oh hahaha! Moest nog wat verder naar beneden scrollen! Jaaa daar staat ook gewoon duidelijk een streepje hoor, jeeeeej. Zwanger!! En dat dit maar jullie plakker mag zijn idd. Gelukkig weet je dat er uit het chromosomen onderzoek niks engs is gekomen dus vorige keren was pech maar dit beebje heeft gewoon een goede kans! Jaaaaaa woehoe! Blijven plakken kleintje.
Pffff weet mezelf geen houding te geven. Ben zo blij maar ook zo angstig! Hopen op 3x scheepsrecht ❤️
3x scheepsrecht @DCG ik zie m echt! Heel mooi voor zo vroeg!!!! En idd buikgriep ofzo, al heb ik alleen nog spugen gehad maar koppijn!!! Auwch!! ik ga voor je duimen! Mijn nod duurt echt nog eeuwen maar pijnlijke boobs it is! Heb dus weeeer goede hoop! Maarja dat heb ik vaker gehad... afwachten sucks
Weet helemaal hoe je je voelt. Tussen zelfbescherming en schreeuwen van de daken in... Eerste weken durfde ik amper te plassen of überhaupt mijn broek naar beneden te trekken. Te bang voor bloed te zien... En de dagen afkruisen tot aan de eerste echo. Maar het blijft gewoon spannend! Zelfs nu ik haar de hele dag wel voel schoppen en draaien. Ben bij elk schopje weer blij en slaak een zucht van opluchting van dat stukje bevestiging... Kon je maar de hele dag naar binnen kijken.
Aaah jeetje beterschap meis, hopelijk voel je je snel weer beter... Jaaaa die boobs hahaha al moet ik zeggen dat ik dit keer pas vanaf 6dpo “progesteronklachten” begon te krijgen, normaal heb ik vanaf ei al flink zere borsten en dat was dit keer niet. Vanmorgen stonden ze letterlijk in brand! N sinds gister gekke buikpijn vandaar dus weer gezwicht om te vroeg te testen... durf dus ook nog niet al te blij te worden, en ik zit elke keer als een wous naar de test te kijken of ik de streep nog zie Ik duim ook voor jou hoor, aangezien wij synchroon gingen