Nou zeker weten doe ik het niet natuurlijk maar er vanuit gaande dat de afgelopen. 2x mijn eisprong op dag 12 was. Komen we nu op de zaterdag uit. Snap ik! Na mijn miskraam was geen enkele zwangerschap zorgeloos meer. En daarbij idd de kennis die je de afgelopen jaren op doet, maakt het soms ook niet veel relaxter. Hopelijk vliegt de tijd, nu er weer een nieuwe werkweek in is gegaan, wel een beetje meer voor jou
Hier een heel vaag temp kaartje momenteel. Slijm en bmm zeggen ei is net geweest. Kaartje zegt Dus ik denk eiloze ronde dit keer ofzo
Nu maar hopen dan dat je eitje dit keer ietsje later komt zodat jullie niet in het weekend hoeven Tja, hier een huismama dus niet echt drukte ofzo... maar gaat vast goedkomen, ik denk als de echo geweest is dat het beter zal gaan en voor ik het weet loop ik weer te janken voor de spiegel dat ik mijn dikke buik mis!
Hahahaha ja erg hè! Niet zwanger wil je alleen maar van die buik af, en is het zover wil je er zoveel mogelijk mee pronken
Het lijkt erop dat ie gestegen is. Ik heb altijd een slow rise. Het lijkt er qua temp op dat ie dan gisteren gesprongen is. Maar qua slijm en bmm is hij eerder gesprongen (bmm gisteren al harder en minder hoog en creamy slijm). Dus ja vaag lijf en niet goed kunnen timen. Dat betekent dat we 2 maanden gaan verspillen en pas in mei weer gaan proberen Ik heb al 2 jarigen in december, in januari merken we dat financieel nog en ik ben zelf in januari jarig. Ach ja
Shit!! Zo klote dit! Lijkt me aan de ene kant lastig om even op “pauze” te gaan maar aan de andere kant snap ik je keuze echt wel. Eitje helemaal niet kunnen benutten deze ronde? Hoop zo dat mei dan meteen raak is!
Weet iemand dat als je op dag 4 ipv dag 3 begint met clomid innemen dat je ei ook een dag kan verschuiven? Of dat je op dag 4 ipv 3 begint en dat hij iets later begint met groeien? Mijn menstruatie zet maar niet door.. En ik ben bang dat we op zondag uit gaan komen voor de inseminatie. En op zondag zijn ze dicht. Ik wil niet weer een ronde verspillen. Ben wel typisch een vrouw die echt de touwtjes in handen wilt houden
Ik ben ooit eens een dag te laat begonnen en toen had ik juist een vroeger ei Dus qua groei zal het denk ik niet echt veel uitmaken... ligt denk aan hoe het lichaam erop reageert
Ik zou om deze ronde niet overslaan bij ons is de periode uitgerekend mei tot juli niet handig ivm bijna hele familie jarig in die maanden maar uhhh no way dat ik daarvoor ga overslaan
Blegh... Jammer dat je er niet mee kan "schuiven".... Dan is het hopen dat de inseminatie niet op zondag gaat vallen