Hadden trouwens meer dames te maken met afnemende misselijkheid? Ik was al vrij snel misselijk maar ik merk dat het de laatste dagen totaal niet meer voorkomt.. maakt me echt onzeker want je zou verwachten dat het juist toe gaat nemen... Wel een groeiend buikje al en ontzettend moe de hele tijd, maar doordat de misselijkheid afneemt begin ik toch te stressen
Ik ben bij beide boys alleen misselijk geweest van de honger. Dat zorgde wel voor 36kg en 25kg aankomen Ik zit weer op mijn streefgewicht gelukkig, bijna 2 jaar na de geboorte van de jongste
Jeeeeeeeeeeeeeeej 6 weken!!!. Maak je niet druk hoor. Ik heb ook alleen heel sporadisch last gehad van misselijkheid. Had naast menstruatiekrampen en vermoeidheid bijna geen klachten..
Lieve dames, ik heb besloten om het forum te verlaten. Bij deze wens ik alle zwangeren een voorspoedige zwangerschap toe ❤️ Alle wachtenden, hopelijk komt jullie wens snel in vervulling ❤️ Allemaal bedankt voor alles en wens jullie alle goeds ❤️❤️
Ik dacht huh, wie is LilyB? Maar het is DCG! Die zag ik even niet aankomen. Jammer zeg. Had graag eens wat updates gehoord van haar nu het eindelijk eens gelukt is na alle ellende. Hoe is het verder hier? voor een infertiele sneu neuzen groep is al wel een groot deel van ons zwanger geworden sinds augustus! had ik echt niet verwacht vorig jaar zeg... Weet nog dat ik in mijn auto zat te lachen en giechelen om de opmerkingen.. Werk in de thuiszorg en bleef dan veel te lang op de oprit staan bij cliënten omdat ik alle miljoenen berichten natuurlijk eerst moest lezen haha. Die zomer mag van mij nu wel snel komen hoor. Wij zijn dit weekend bezig geweest in de babykamer. Het wordt al echt wat zo! Morgen de 24 weken mijlpaal. Zo naar toe geleefd zeg. Het wordt langzaam maar zeker wat echter dat ik zwanger ben. De eerste 4-5 maanden waren toch echt alleen maar ziekenhuis en tig disciplines over de vloer om mij een beetje staande te houden. Nu gesprek gehad met UWV en niet meer aan het werk voor de bevalling en druk bezig met revalidatie. Begin er nu zowaar een beetje van te genieten. Tripje naar ikea gehad in de rolstoel en vrijdag naar babyplanet voor een wagen. langzaam maar zeker...
Wauw dat wordt mooi! En DCG is lillyb?! Nee, die zag ik ook niet aankomen. Jammer dat we haar niet meer kunnen volgen... Fijn dat je nu wat meer kan hoor! Werd ook wel tijd! Geniet van wat meer vrijheid!
Wauw wat een prachtige kamer @Nora92 Meen je dat nu dat DCG weg is? Wat gek! Ik herinner me nog goed dat ze in augustus zei "niet zomaar weggaan eens je zwanger bent hé we blijven elkaar hier steunen tot het einde " Hopelijk mag ze in oktober van een gezond kindje bevallen! Hier ook even foto's van ons meisje haar kamer. Wel even je hoofd draaien want krijg de foto's voor geen meter gekanteld We willen enkel nog een behangcirkel of wat kaders boven het ledikant
@Lisa890 Oh wat super mooi!! Die plankjes zijn echt te grappig met die oren. En mooie knoppen op de hemnes. Het gordijn printje is echt te zoet. ❤️ En ja idd, had het niet verwacht van DCG! @Julias Dankjewel! Ga ik zeker doen. Hoe gaat het met jullie meisje? Groeit ze al wat beter? Ik moet 6 april en 6 mei weer voor een groei echo. Ze was in de P98 lijn dus behoorlijk groot. Dus even twee extra groei echo's. Moet waarschijnlijk ergens deze week of volgende week de suikertest doen omdat mijn vader diabetes heeft en ik pcos. Hoop dat ik dat niet heb! @Suuster Dankjewel ❤️ hoe gaat het nu met jou? Vandaag mag je het tweede trimester dansje doen. gefeliciteerd.
Heb ik besteld via home24. Had fauteuil met hocker gegoogled en toen kwam deze naar boven. Ben er helemaal verliefd op en zit heerlijk! Zit elke dag even in de babykamer. Beetje besef kweken...
Gaat goed hoor! Ja eindelijk nog een dansje! Ik voel me goed en heb eigenlijk nergens last van.. op de zere tieten na en wat vermoeidheid. Afgelopen donderdag weer een mooi beebje kunnen zien!
Oh wat super fijn dat je je zo goed voelt!! Hopelijk trekt de vermoeidheid nu wat weg in het 2e trimester. Hier heb ik sinds 2 weken opeens dikke lading borstvoeding. geen moment last gehad van borsten tot zover maar ze doen goed hun best whaha.
Heb een privé berichtje gekregen van DCG. Ze is vanwege privacy redenen van het forum gegaan, heeft mij gevraagd dit even aan jullie te laten weten. Ze zal zich even afzijdig houden totdat iedereen mag weten van de zwangerschap en dan weer terugkeren. Leest nog wel mee!
Hier vanavond de geslachtsbepaling, althans als ze beiden er zin in hebben en het willen showen natuurlijk.
Oeh spannend!! Heb je ook een voorgevoel? Hier lag ze met de benen wijd omhoog, hopelijk doen jullie kindjes ook even makkelijk en niet te preuts.
Ja dat zou makkelijk zijn, zou ook flauw zijn als de één het wel laat zien en de ander het geheim houdt. Ons voorgevoel zegt een jongen en een meisje. Maar we gaan het zien, hoop stiekem wel op in ieder geval één meisje, omdat we natuurlijk al een jongen hebben. Van beiden lijkt mij dan ook weer erg leuk. Maar goed we hebben het niet voor het zeggen he dus afwachten.