Helaas na de mindere echo weer 1 betere en vorige week was ze ineens van P31 gezakt op de P10... Dus op naar het volgende protocol en wekelijkse ziekenhuis bezoekjes. Ik heb wel echt een lieve gyn en heb tot nu toe echt alle afspraken bij haar. Mis mijn lieve kvk wel, maar hopelijk kom ik haar nog weer tegen. Jouw beeb eet jou gewoon op joh! Dat zou je ook niet verwachten als jij zo slecht gaat dat er dan zo'n grote baby groeit! Ik heb zelf 2x deze zwangerschap de suikertest mogen doen en deze viel me qua smaak alles mee. 2e keer was helemaal prima ook qua gevoel, dus maak je wat dat betreft geen zorgen. Fijn dat DCG nog wel terugkomt over en paar weken! En mee leest hooooi! @Snies spannend vanavond!!! Leuk leuk leuk! @Lisa890 super leuk kamertje ook! @Suuster ja wat een mooie echo en top dat je je goed voelt!
Vanavond om 19.45 eerder ging mijn man niet redden met werk. Dus ons geduld wordt nog even op de proef gesteld.
@Julias Oh wat balen dat ze weer afbuigt in de curve idd. Wel fijn dat je nu elke week even mag spieken. Gelukkig kan je het goed vinden met je gyneacoloog. Ze zijn niet allemaal even fijn... Ja dat meisje van ons doet het goed! Ondanks dat ik er als umhulsel bijna omheen weg gevallen ben. Maar dat gaat nu beter gelukkig, zit nog maar 8 kg onder mijn start gewicht. Hoop dat ik het drankje binnen kan houden! En anders willen ze een dagcurve doen. @Snies Spannend! nog 3,5 uur aftellen.
Wat leuk zeg, even spieken in jullie kamertjes. Wordt prachtig! @Snies nog maar even wachten en dan de echo. Spannend hoor. Wat jammer dat DCG weg is! Tot straks dan maar Fijn dat het met de meeste zwangeren en baby's goed gaat! Hopelijk wordt de groep zwangeren snel weer veel groter.
Helaas lag er eentje te diep daarvoor moet ik volgende week donderdag terug komen. De andere is een jongen in ieder geval.
Ah wat leuk! Sowieso dus een klein broertje onderweg voor grote broer. Spannend hoor! Volgende week donderdag duurt nog heel lang.
Oh, ja ik snap het ook niet helemaal. Maar iets met de privacy die in het geding kwam dus. Nou ja jammer. Tja wie had dat gedacht, we gaan allemaal op roze ooit! Wat een heerlijke babykamer heb je zeg! Echt een roze wolk. Leuk hoor!
Ja voor mijn gevoel veel te lang. Hoop zo dat deze dan wel wilt mee werken. Keek zo uit naar deze dag. En anders blijft er eentje een verrassing tot aan de geboorte als hij of zij zo diep blijft liggen met het kontje.
Jaa snap ik. Ik was ook echt mega nieuwsgierig. Hopelijk ligt hij/zij volgende week gewoon lekker andersom! En anders idd verrassing maar pfff dat lijkt me zo moeilijk.
Vandaag een 24 weken dansje! Pff kreeg net een schopje van haar en werd er gewoon emotioneel van. We hebben het zover maar weer gehaald samen. Oh hoop toch zo dat we haar gezond en wel mogen vasthouden over 4 maanden. Maar dit voelt wel als een stap dichterbij!
Ja heftig hè.. Maar maandag eerste echo voor haar. Hopelijk kan ze het daarna wereldkundig maken en hier weer terugkeren.