Net gebeld door gynaecoloog Er is iets gevonden in de nevenbevinding van de bloedtest van de baby. Waarschijnlijk iets in het beenmerg. Kan ook zijn van mijn ziekte ofzoiets Dus morgen moet ik om 10.15 terug naar het ziekenhuis.
We zijn weer helemaal goedgekeurd bij de vk. ik een perfecte bloeddruk en baarmoeder. Zij een mooi hartje. ❤️ Toch altijd fijn die bevestiging. Suikertest is nog eens 3 weken uitgesteld. Ze zijn bang dat ik hem niet aan kan. Dus over 3 weken knoop doorhakken. Als het mij dan nog niet lukt, dan een bloedsuiker dagcurve. Zullen zien. geen zin om daardoor weer getriggerd te worden en die misselijkheid weer in alle hevigheid terug te krijgen.
@Suuster dat is even schrikken! Goed dat je morgen al terecht kan voor opvolging. Ik duim dat alles ok is met jullie! @Nora92 wat goed nieuws!! Genieten maar En fijn dat je suikertest uitgesteld wordt! Je wil inderdaad niet terugvallen net nu je je beter voelt!
Oh jeetje dat is schrikken!! Vaak is het iets uit jouw bloed wat ze terugvinden en is er met de baby niks aan de hand, daar duim ik heel hard voor!! Sterkte morgen, hopelijk heb je snel duidelijkheid!
tjongejonge wat triest! Och bah, dat is wel even schrikken! Hopelijk valt het allemaal erg mee. Spannend hoor morgen.
Succes. Ik duim dat het goed zit of met jouw eigen aandoening te maken heeft. Hoe laat mag je vandaag?
@Suuster succes voor vandaag! ❤️ Hier vandaag vage buikpijn dus ik vermoed dat het later vandaag doorzet. Toch weer een iets langere lf deze keer, dus dat is alleen maar goed
We weten eigenlijk nog niks. Er is 1 chromosoom deeltje te lang. Dit kan komen van de baby, maar ook van mij. Dat zou betekenen dat er bij mij een nieuw beenmergfalen naar boven komt. Het kan ook niks zijn. vandaag hebben ze bloed geprikt en dat gaan ze op kweek zetten. Als hierin ook dit dna naar boven komt, is het van mij en krijg ik een beenmergpunctie om te zien wat er allemaal gebeurd zeg maar. Als het niet in mijn bloed zit is het OF weg OF van de baby en dan krijg ik een vruchtwaterpunctie. Uitslag van bloed is pas over een week of 2/3
Jeetje wat duurt dat lang zeg. Zo'n vruchtwaterpunctie duurt ook altijd nog even. Bah heel veel sterkte met afwachten.
@Suuster sterkte met afwachten, wat een onzekerheid. Ik weet niet precies wat de gevolgen kunnen zijn voor jou of de baby, maar ik hoop dat het niks ernstigs is
NOD lijst deze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze 6 februari (1) Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 23 5 maart (1) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 18 9 maart (1) Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 19 17 maart (1) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 22 - ronde 3 iui 24 maart (1) Wjvm Willemijn - 34 jaar - 1e kindje - ronde 14 29 maart (1) Wanda68 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 NOD onbekend (5) Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 20 (afwachtend op uitslagen) Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 25+ Myka27 - 35 jaar - 3e*kindje - ronde 15 Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 27 wachtmaand ICSI Totaal: (28) Wachtend op eisprong (10) Wachtbankje (2) Zwanger (17) MMM (7) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) ❤️Zwanger Augustus❤️ Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova) ❤️Zwanger September❤️ Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 5 ❤️Zwanger oktober❤️ Nora92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 21 Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 21 ❤️Zwanger november❤️ CupCake88- 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Pioenroos92- 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM IUI-D Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje- ronde 8 (ronde 6 met letrozol) ❤️Zwanger december❤️ Snies - 25 jaar - 2e kindje en 3e kindje - ronde? (ronde 2 met letrozol) Suuster - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 (6 na bbz) Niel - 29 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 15 na miskraam ❤️Zwanger februari❤️ DCG -32jaar- 2e kindje- ronde 10 MMM Eulalia -29 jaar - 4e kindje - ronde 8