NOD-lijst oktober deze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze 25 oktober (2) Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 19 Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 19 (ronde 9 na mk) 26 oktober (1) Eulalia 29 jaar - 4e kindje - ronde 5 27 oktober (2) Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 (4 na bbz) 28 oktober (1) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 14 30 oktober (1) Niel - 28 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 13 na miskraam 31 oktober (1) Wjvm Willemijn- 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 NOD-lijst november 5 november (1) CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 november (1) DCG - 32 jaar- 2e kindje - ronde 8 MMM 11 november (1) Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 november (1) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 17 14 november (1) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 14 18 november (1) Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 24 (sinds mei 2017), pauze van ICSI, MMM 19 november (1) Wanda68 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 NOD onbekend (5) Gerdi - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2(ronde 8 totaal) Snies - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 11 Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM IUI-D Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 18(4e en 2e na vmk) Totaal: (27) Wachtend op eisprong (14) Wachtbankje (6) Zwanger (7) Ongesteld (0) MMM (6) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) ❤️Zwanger Augustus❤️ Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova) 3 oktober 2e echo ❤️Zwanger September❤️ Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 5 ❤️Zwanger oktober❤️ Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 21 1 november echo Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10
Bah da's niet fijn! Goed dat je even rust neemt nu, je lichaam is hard aan het werken! Kan me ook inbeelden dat je job niet zo evident is als je zwanger bent, tegenover bureauwerk ofzo. Hoop voor jou dat het eenmalig was en je niet meer last gaat krijgen van misselijkheid!
Ik had vannacht een heftige pijn steek/kramp in Mn baarmoeder. Net menstruatiepijn maar dan echt in 1x heel heftig en kort. Ik werd r wakker van en ging gelijk naar t toilet dacht dat t klaar was. Maar geen bloed. De pijn was vergelijkbaar met de buikpijn tijdens Mn miskraam maar heel kort. Ben zo onzeker geworden ni
Echt niks aan die onzekerheid. Het is zo moeilijk want niks kan je gerustellen. Kan je niet garanderen dat het goed zal gaan deze keer. Steken etc lijkt mij normaal door het groeien zo lang er geen bloed bij komt kijken! En zelfs dan hoeft het nog geen game over te zijn. Niks anders dan afwachten en de dagen aftellen tot je baby veilig in je armen ligt. Weet precies hoe je je voelt. ❤️ Houd hoop.
Enorm spannend!! Nog 25 uur te gaan. Hoop morgen wel een duidelijke echo voor jullie! Pfff nou bij mij is vandaag echt het feest begonnen. Overgeven, overgeven...
Ik heb net hetzelfde gehad rond 10 weken, ben toen mogen langsgaan om mezelf gerust te stellen, er was gelukkig niets aan de hand maar ik had ook enorm scherpe steken, wel een uur aan een stuk. Groeipijn kan erg vervelend zijn dus, zeker voor je onzekerheid.. Ik duim dat het bij jou ook onschuldig is!
Klinkt mij als bandenpijn. Echt gemene steken als je ineens draait of niest bijvoorbeeld. Ik had daar altijd veel last van
Weet iemand trouwens of je 2 tarwekiemolie capsules tegelijk mag pakken? op het potje staat 2x per dag 1.. mag je dan ook 1x per dag 2?
Nee je mag er dan niet 2 tegelijk pakken. Tenminste als het hierbij net zo werkt als bij medicijnen niet haha (Ben apothekersassistente)
Ohh wat vervelend! Ik ben wel misselijk.. met name smorgens maar hoef niet over te geven. Zolang ik op tijd eet is het wel te doen.. ik ben vooral dood en doodmoe.. bizar die vermoeidheid.. herken het niet zo erg van mijn 1e zwangerschap.. voel mij gewoon lamgeslagen.. Werken is pittig.. werk ook nog eens avond en nachtdiensten in de zorg op een verpleegafdeling.. Jij ook in de zorg zag ik net.. heftig dan hè! Ga je bij de huisarts iets vragen voor de misselijkheid?
Nou als het zo doorgaat wel. Ben al sinds gistermiddag aan één stuk door kots misselijk. Overgeven, niks binnen houden. Oh wat een ellendig gevoel. Nu maar op bed met de emmer er naast. Ja die vermoeidheid hè! De conditie van een 80 jarige. Ik zet nu maar geen wekker. Hopen dat ik morgen beter wakker word en toch aan het werk kan. Kantoortaken dan weliswaar.
Heftig zo ziek zijn... Ik heb er een paar dagen flink last van gehad, maar het is nu weer redelijk te doen gelukkig! Moeheid inderdaad ook goed aanwezig. Ben echt avonden achter elkaar op de bank in slaap gevallen...