NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.897
    4.913
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Awwww! Gefeliciteerd!!! :D wat een pop. Fijn dat alles goed gegaan is en dat jullie alweer thuis zijn! Lekker genieten en cocoonen

2. Jesje88

Jesje88 Actief lid

28 apr 2019
    385
    556
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    Wat een geweldig nieuws! ♡ Gefeliciteerd en genieten nu

4. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.935
    113
    Vrouw
    Wow! Gefeliciteerd! Wat een plaatje zeg! :D Lekker genieten met z’n viertjes nu!

5. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.583
    3.302
    113
    Vrouw
    Wow wat een prachtig meisje ❤️❤️❤️
    Mooie naam ook :rolleyes:
    Nu lekker genieten! Van harte gefeliciteerd ❤️

6. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.897
    4.913
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat super fijn zeg!! :)

Visje79 vindt dit leuk.
  7. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Gefeliciteerd!! Geniet lekker van jullie knappe meisje. :D

8. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ahhh gefeliciteerd!!! Heerlijk genieten nu :D

9. Denise1

Denise1 Actief lid

21 sep 2016
    377
    388
    63
    Gefeliciteerd @Lisa890 Wat een plaatje!
    En wat ik net in een andere topic las..een droombevalling! En dat na een eerdere KS.. super zeg ben "jalours" haha!
    Geniet ervan;)

DCG vindt dit leuk.
  10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.583
    3.302
    113
    Vrouw
    Nog maar een paar weekjes en dan ben jij ook aan de beurt :) hoe voel je je??

Denise1 en Nora92 vinden dit leuk.
  11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.583
    3.302
    113
    Vrouw
    @Nora92 hoe gaat het bij jou?? Heb je al met je verloskundige gesproken over de bevalling? Ben heel benieuwd of je voldoende hersteld bent voor een natuurlijke bevalling.

Wanda68 en Nora92 vinden dit leuk.
  12. Denise1

Denise1 Actief lid

21 sep 2016
    377
    388
    63
    Ja de datum staat gepland.. heel gek hoor maar leef er enorm naartoe.
    Nooit gedacht het te zeggen maar ben r echt heel erg klaar mee.. enorm dankbaar voor een gezond kindje in mijn buik.. maar jeeetje mina wat is deze zwangerschap mij zwaar gevallen.
    Lichamelijk en geestelijk zit ik er echt doorheen.. heel anders als bij de 1e.
    Maar goed het eind komt in zicht.. de aller laatste en zwaarste loodjes nog even doorstaan ;)

Hoe voel jij je?? 16 weken ook alweer.. wat gaat het toch snel hè!

Spectre, Nora92 en DCG vinden dit leuk.
  13. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.897
    4.913
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier gaat het goed! Groeit super of zeg maar giga haha. Maar mijn fysiotherapie heeft 8 weken stil gelegen helaas. Ben maandag weer begonnen. Dinsdag aanstaande gesprek met fysiotherapeut over hoe de conditie nu is, donderdag bloedonderzoek naar mijn waarden en dan hopelijk met die twee uitslagen de knoop doorhakken.
    Ik twijfel zelf nog maar heb ergens wel het gevoel dat ik het kan. Maar soms loop ik nog zo tegen de lamp. Bijvoorbeeld laatst nog bij de tandarts dat ik even in ongemak ben dan val ik flauw en ga ik weer overgeven. Dus ik vind het heel moeilijk inschatten.

Julias en DCG vinden dit leuk.
  14. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.583
    3.302
    113
    Vrouw
    Oooh yes!! Kan me helemaal voorstellen dat je naar de datum toeleeft! Wordt je ingeleid of krijg je een ks? Ben benieuwd wanneer je jullie wondertje mogen verwachten :)
    Je hoort idd vaker dat een 2e zwangerschap zwaarder is, en ook in deze Corona tijd heb je mentaal wat meer te verduren... gelukkig is het einde in zicht ;)

Ja hier gaat het goed!! Kwaaltjes zijn verdwenen als sneeuw voor de zon, heb alleen wel ontiegelijk veel last van de bloedverdunners, word er echt beroerd van, zelfs met omeprazol erbij. Mag nu van de gyn om de dag slikken i.p.v. elke dag om zo wat “rust” te krijgen.
    Kleine meid maakt het goed in mijn buik en we hebben zo goed als alles besteld, wordt allemaal eind juli-begin augustus geleverd en gemonteerd. We gaan dit weekend de kamer alvast schuren, schilderen en sauzen :) het komt steeds een beetje dichterbij, zit nu eigenlijk pas een beetje in de positieve flow, het is ook gewoon zo’n gekke tijd om zwanger te zijn, maar gelukkig kunnen we nu met partner gaan genieten van de echo’s :)

Denise1, Julias en Nora92 vinden dit leuk.
  15. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.583
    3.302
    113
    Vrouw
    Echt balen he dat alles zo lang heeft stilgelegen :( ik ben echt heel benieuwd naar de evaluatie met de fysio, ik ga heel hard duimen dat je het aankan!!
    Wel heel dubbel natuurlijk, na je ongemak bij de tandarts.... lijkt me lastig als je denkt dat je het kan, maar dat dan blijkt dat het toch moeilijker is dan je dacht...

Nora92 vindt dit leuk.
  16. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Oohhh wat goed dat ze zo groeit!!! Wel heel vervelend dat je nog niet voldoende op krachten bent en je deze dingen gebeuren...

@DCG wat fijn dat je kwalen weg zijn! Krijg jij ook acetylsalicylzuur? Ben blij dat ik die vanaf 36 weken niet meer hoefde te slikken! Omeprazol was na 3 maanden constant misselijk ook echt wel mijn wondermiddel! Wat rot dat het voor jou niet voldoende werkt...

DCG en Nora92 vinden dit leuk.
  17. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.583
    3.302
    113
    Vrouw
    Ja klopt, die krijg ik... krijg dan echt het gevoel dat mijn maag helemaal vol zit en het zuur loopt ondanks de omeprazol gewoon omhoog :( wordt er soms echt misselijk van. Maarja het is voor een goed doel...
    Fijn dat omeprazol bij jou wel goed hielp, hier normaal gesproken ook, maar die acetylsalicylzuur is echt gewoon rotzooi :|

Nora92 vindt dit leuk.
  18. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.897
    4.913
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Julias
    Ja ze ligt nu telkens op de P97 lijn. :O Over twee weken weer een groei echo. Hoe gaat het nu met jouw meisje? Word je ingeleid?

@DCG
    Oh dat maagzuur lijkt me vreselijk! Ik had mijn maag deze hele zwangerschap wel willen missen blegh. :p Ik hoop volgende week wat meer duidelijkheid te hebben. Heb al wel mijn geboorteplan geschreven voor het geval dat het een natuurlijke bevalling wordt.

Wanda68 en DCG vinden dit leuk.
  19. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.583
    3.302
    113
    Vrouw
    Ik hoop het echt dat je dit op de natuurlijke manier kan/mag doen! Wat het ook wordt, zolang het voor jou maar te doen is en het belangrijkste is dat jullie meisje gezond in je armen ligt ❤️

Ja mijn maag raakt goed overstuur door de medicatie, maarja we doen het er maar mee... zolang die kleine er profijt van heeft neem ik de bijwerkingen wel voor lief ;)

Denise1 en Nora92 vinden dit leuk.
  20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.897
    4.913
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Precies! Zo heb ik mij ook door deze zwangerschap gevochten op sommige momenten. Alles voor het meisje en ik overleef het wel. Het is maar tijdelijk en voor een goed doel. En net zo met de bevalling, belangrijkste is dat we het allebei overleven en gezond doorstaan. :)

Wanda68, Denise1 en DCG vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina