Klopt, we zijn ook al behoorlijk lang een vaste groep, het merendeel is zwanger maar wij blijven trouw aan onze sneuneusjes die ons absoluut nog gaan opvolgen
Jaaa geen idee hoe accuraat die groei echo's zijn. Ze meten telkens hoofd, buik en bovenbeen. Ze ligt telkens op de p97 lijn. Dat zou met 40 weken uitkomen op 9 pond. Ik denk dat ik ook wel even zou moeten schakelen als er opeens een rank klein meisje uit komt whaha. Maar op de echo beelden zag ik al wel wat vette kuiten en van die rolmops armpjes haha.
Klopt! Ondanks dat het voor de meesten heeeel lang heeft geduurd, zijn we in het afgelopen jaar toch al met velen op roze gegaan. maar we blijven lekker kletsen tot iedereen op roze is. Welkom!
Haha zooo schattig Ben reuze benieuwd of ze die 9 pond gaat halen! Heel erg accuraat zijn de groeiecho’s naar mijn idee niet echt hoor, vaak blijft het toch een schatting. Het is in elk geval heel gunstig dat ondanks wat je allemaal hebt moeten doorstaan jullie meisje er geen hinder van heeft gehad
Nee vind ik ook een heel fijn idee! Ze liep al twee weken voor vanaf 17 weken. Toen hing ik er nog bij als een zielig omhulsel met slang in neus en 20+ kg afgevallen. Dus dat gaf wel een geruststelling dat zij daarbidden lekker doorgroeit.
We schrijven hier al een maand of 10 samen... Dus gelukkig hebben veel meiden zwanger mogen raken in die tijd! Maar welkom hier! Ascal is volgens mij hoe ze hem gewoon noemen in het ziekenhuis, dus het zelfde denk ik. Wel een eng om dit te krijgen zonder te weten waar door! Hier trapte de kleine tot voor kort ook nog steeds mijn maag in.... Ondanks dat ze al in gedaald was. Mijn buik is zelf niet heel groot, maar zit ook wel heel vol! Bij mijn andere dames klopten de groei echo's wel goed. Bij deze ben ik heel benieuwd! Maar inderdaad als ze die 9 pond gaat halen... Jeetje wat je lijf dan toch allemaal kan na die weg die jij hebt gehad @Nora92 !
Laten we hopen dat ze dan toch echt die groeispurt heeft gehad en gewoon netjes op gewicht is. Ik dacht eigenlijk dat ascal een andere was, maar zou goed kunnen hoor wat jij zegt. Hoe voel jij je nu?? De uitgerekende datum komt nu echt dichtbij Nou idd, als de kleine meid van @Nora92 die 9 pond haalt na zo’n lange ellendige weg zou echt wonderbaarlijk zijn! Echt bijzonder hoe een wondertje zo goed kan groeien terwijl moederlief zoveel heeft moeten afzien
Ik ben zwaar gefrustreerd met nog 2 dagen voor de uitgerekend datum! Ik was zo overtuigd dat ze eerder zou komen!!! Elke dag langer is er 1 te veel... Gisteren was ik zo energiek en vrolijk... Daar is niks meer van over nu er niks op wijst dat ze zich 1 deze dagen aandient... Ik ben klaar met wachten en de korte nachten zonder baby... Ik wil gewoon weer kunnen bukken en knuffelen met mijn kleine meisje... Ik ben te nieuwsgierig naar haar! Ik ben bang om nu verkouden te worden en dat iedereen in pak moet... Mijn schoonouders dan niet willen oppassen... Dat soort dingen... Verder is mijn misselijkheid grotendeels wel weer weg en gaat het lichamelijk weer redelijk. Maar ben er wel klaar voor en echt het afwachten beu. Het groten klagen is begonnen geloof ik... Spring straks een gat in de lucht als de bevalling gaat beginnen!
Kan ik me helemaal voorstellen... wie weet is dit de stilte voor de storm en beginnen de weeën onverwachts binnen no time! Snap je angst en frustraties, nog heeeeel eventjes volhouden en dan kun je heerlijk genieten en knuffelen zoveel als maar kan
Dat denk ik dus niet. Bij mij begon het toen ik 5 weken zwanger was en rond 18 weken trok ik het niet meer en mocht ik medicatie. En mijn buik begon pas een beetje te groeien met 22 weken al zal het vast erger worden omdat er minder ruimte is natuurlijk!
Ooow ik heb dus een lang bovenlijf in verhouding. Want mijn buik is nooit bol geweest onder mijn borsten, terwijl ik dat zo mooi vind Ik had zelfs met mijn 4400 gram baby, een druppelvormige buik
Te herkenbaar hoor. Ik heb de hele zwangerschap vertrouwen gehad en 2 dagen voor de bevalling zag ik het niet meer zitten en ja hij kwam toch gewoon echt
Ja haha komen zal ze ook! Maar dat gewenste moment is voorbij.... eerder bevallen dan de uitgerekende datum, mijn mooie patroontje, alle momenten waar ik naar toe heb geleerd zijn al voorbij. Ik ben niet zo goed in wachten... Nu maar heel hard hopen dat de gyn woensdag dan lief zal zijn en me die week nog wil inleiden ipv in de drukke verjaardags week erna... Houdt ze rekening met mijn lijf dat niet meer wil en mijn hoofd die overloopt van frustratie... Lijkt me trouwens vreselijk dat je baby je maag gewoon leeg trapt!
@Julias hopelijk begint het gewoon vandaag! Kan me heel goed voorstellen dat je er wel klaar voor bent. Ik had van de week opeens zo'n rust over me heen. Ineens dacht ik, ja ik ben er klaar voor. Waar het eerder nog onwerkelijk voelde en ook wel eng (kan ik het wel?) heb ik nu een gevoel van ja. Het meisje en ik gaan ons redden samen. Samen komen we door die bevalling heen en mogen we haar eindelijk ontmoeten! PS: fijne moederdag allemaal. Het is niet voor iedereen een leuke dag of een dag zonder grijs randje. Maar ik denk aan jullie allemaal. Mijn vriendinnen die hun moeder zijn verloren, mijn vriendinnen die nog geen moeder zijn, mijn vriendinnen die hun kindje hebben verloren.
We waren ooit wel echt de sneuste, meest infertiele nod-groep ooit! Nu idd eindelijk heel veel mensen zwanger
Ik heb geen idee. Daar is niet over gesproken. En aangezien ik er vanuit ging dat ik die datum niet zou halen, heb ik er niet naar gevraagd. Ik hoop erop woensdag...
@Julias begrijpelijk dat het zwaar is de laatste weken, maar nog ff volhouden voor je het weet is het moment daar, succes!