Hallo dames, ik kan jullie melden dat onze dochter Lo.relie vanmiddag is geboren! Het ging ontzettend snel! De bevalling was pittig, spannend en heel kort. Nu lekker thuis op temperatuur komen. Ze is geboren met 3520 gram, 49 cm om 16.35uur.
Gefeliciteerd!!! Wat een ontzettend mooie naam! En wat heeft ze een goede groeispurt gehad zeg, prachtig gewicht!! Nu lekker genieten ervan meid ❤️
Ja dat denk ik ook! Voel me goed. Kom net weer terug van de fysiotherapeut. Uur gesport. Morgen nog even lekker naar de kapper en woensdag laatste groeiecho. Eens zien hoe groot ze nu meet. Ik doe het verder rustig aan. Maximaal één dingetje per dag, elke dag even een middag dutje.. Gezond eten en wandelen. Alles is verder klaar dus er zit mij niks meer in het hoofd van "dat moet nog". Ze mag vannacht komen of over max 6 weken. We zien het wel! En hoe voel jij je?
Goed bezig zeg! Ik doe (kan) echt helemaal niks meer. De zorgen voor mijn zoontje gaan met veel moeite overdag.. zodra mijn man thuis komt moet ik echt gaan liggen.. Heel veel last van mijn rug/bekken en harde buiken en de bewegingen van de baby doen mij echt zeer.. zit soms savonds te huilen van de pijn als hij zo tekeer gaat..Maar deze zwangerschap valt me mentaal en lichamelijk sowieso veel zwaarder dan de 1e.. Dus tja ook liever vandaag dan morgen haha! Maar het eind is in zicht.. we hebben nu een datum voor de KS dus dat is fijn.. sowieso niet langer dan dat..
Ooooh jongens wat leuk om weer eens hier te spieken, zelfs al 2 baby’s geboren!! Gefeliciteerd Lisa en julias!! Ik ga ook hier weer beetje meedoen als het me lukt merk toch wel dat ik veeeeel tijd aan huishouden en de kids kwijt ben. Zeker nu we allen zoveel thuis zijn blijf je lekker bezig!
Ja het is echt verre van comfortabel die laatste weken. Onze meid is behoorlijk aan de maat en heb ook echt het gevoel dat we af en toe een beetje vechten om ruimte. Ondanks dat ze al helemaal ingedaald is, zijn mijn ribben nog verre van veilig. Ik denk ook wel eens, hallooo ik ben een levend wezen hoor waar je zo wilt in zit te woelen en te strekken. Gelukkig heb je een eind datum idd! Ik denk maar zo, nog MAXIMAAL 6 weken haha