Hier vandaag 20wk echo gehad, helemaal goedgekeurd alles zag er dik in orde uit en de kleine meid groeit keurig op schema Heb echt genoten van de echo, ze was lekker druk en aan het tuimelen Bekijk bijlage 652177
Wat fijn dat bij iedereen die nu zwanger is het goed bij blijft gaan! @Wanda68 hopelijk mag je jezelf er snel bijvoegen. We duimen voor je! Hier opgeschoten met de babykamer te schilderen, van de week nog even de laatste puntjes afwerken wat betreft het verven. En dan kan de nieuwe vloer erin die we vandaag hebben uitgezocht. En kan dan eindelijk het inrichten beginnen. (dat is mijn afdeling dit keer haha) Mijn man heeft trouwens vandaag de stoute schoenen aangetrokken en is naar baby dump terug gegaan om de kinderwagen die we besteld hadden te kunnen omruilen voor de kleur die we toen graag wilden, maar toen geen aanbieding op zat en nu dus wel. Uiteindelijk nu zelfs goedkoper uit want nu kreeg je er inclusief gratis reiswieg en adapters bij. Toen was het alleen met gratis reiswieg. Dus uiteindelijk alleen nog een extra reiswieg, zitje en adapter voor een 2e maxicosi hoeven te betalen. Ze deden gelukkig niet moeilijk want hij was nog niet leverbaar dus konden hem nog omboeken tot de juiste kleur. Verder van mijn ouders een lamp gekregen voor in de babykamer die wij mooi vonden en een luma badset met alles er op en er aan. Dus straks hebben die twee ukkies het mooiste kamertje van het huis hihi
Ja morgen alweer 37 weken! Hier gaat het goed. Nog nergens last van dus dat kleine meisje zit daar nog wel even lekker denk ik. Heb wel moeite met rust nemen. Ben echt zo'n doordouwer en ben constant aan het poetsen. Is sowieso al een grote hobby van me maar nu standje 3000 haha! Alles nog "even" weet je wel... Morgen in de tuin bezig en naar de vk. Maar dan rest vd week even proberen te rusten. Dacht aan boekje lezen, beetje op de Playstation... Zoiets?
@Snies Oh altijd super fijn van die meevallers!! Zeker nu je alles dubbel moet aanschaffen. Oeh leuk! Heb je foto van de lamp? Ik kreeg van de week toevallig ook een lamp van mijn moeder met de post. Zo verliefd!
Wat fijn dat het nu gaat opschieten met de kamer en altijd super om een goeie deal te maken en jullie alsnog jullie gewenste kleur konden krijgen! Ben echt heel erg benieuwd naar het eindresultaat!! Wel delen hier he Aaah fijn om te horen! laat haar nog maar even lekker zitten daarbinnen Je bent lekker op dreef zo te horen! Hier ook al onwijs nesteldrang (idd dagelijkse “hobby” haha) En wat een super lieve lamp!! Zo snoezig! Idd wel ook de tijd voor jezelf nemen om goed uit te rusten en te ontspannen, voor je het weet mag je hard aan het werk
Die is ook leuk! Wanneer hij hangt zal ik een foto plaatsen, zit nu nog in het plastic voor bescherming tot de babykamer klaar is. het is een lamp met uiltjes.
NOD lijst deze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze 21 mei (1) Jolien1991 - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 10 30 mei (1) Wjvm Willemijn - 35 jaar - 1e kindje - ronde 17 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 25 27 juni (1) Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje - ronde 11 NOD onbekend (4) Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 20 (afwachtend op uitslagen) Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 25+ Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 27 wachtmaand ICSI Totaal: (27) Wachtend op eisprong (6) Wachtbankje (1) Zwanger (20) MMM (7) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) ❤️Zwanger Augustus❤️ Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova) ❤️Zwanger September❤️ Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 5 ❤️Zwanger oktober❤️ Nora92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 21 Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 21 ❤️Zwanger november❤️ CupCake88- 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 Pioenroos92- 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM IUI-D Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje- ronde 8 (ronde 6 met letrozol) ❤️Zwanger december❤️ Snies - 25 jaar - 2e kindje en 3e kindje - ronde? (ronde 2 met letrozol) Suuster - 32 jaar - 1e kindje - ronde 16 (6 na bbz) Niel - 29 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 15 na miskraam ❤️Zwanger februari❤️ DCG -33 jaar- 2e kindje- ronde 10 MMM Eulalia -29 jaar - 4e kindje - ronde 8 ❤️Zwanger maart❤️ Spectre - 29 jaar - 2e kindje - ronde 19 Myka27 - 35 jaar - 3e*kindje - ronde 15 ❤️Zwanger april❤️ Visje79 - 41 jaar - 2e kindje - ronde 19