Hoi meiden! Vorige maand had ik me aangemeld in deze groep. Ik had toen net mijn eerste IUI achter de rug. Helaas was het uitgelopen op een menstruatie. Vandaag is mijn NOD van mijn tweede IUI en ik kan jullie aangeven dat ik positief heb getest vanmorgen! Ik ben zo blij! We waren al in ronde 21 beland…en dit was onze laatste poging om zwanger te raken. Dit vanwege onze leeftijden (man is bijna 50 en ik 37). Onze tweede IUI zou dan tevens de laatste zijn. Laat het dan nét de laatste ronde raak zijn! Ik sta te stuiteren van geluk!
NOD-lijst oktober deze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze 25 oktober (2) Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 19 Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 19 (ronde 9 na mk) 26 oktober (1) Eulalia 29 jaar - 4e kindje - ronde 5 27 oktober (2) Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 (4 na bbz) 28 oktober (1) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 14 30 oktober (1) Niel - 28 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 13 na miskraam 31 oktober (1) Wjvm Willemijn- 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 NOD-lijst november 5 november (1) CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 november (1) DCG - 32 jaar- 2e kindje - ronde 8 MMM 9 november (1) Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 november (1) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 17 14 november (1) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 14 18 november (1) Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 24 (sinds mei 2017), pauze van ICSI, MMM 19 november (1) Wanda68 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 NOD onbekend (5) Gerdi - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2(ronde 8 totaal) Snies - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 11 Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM IUI-D Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 18(4e en 2e na vmk) Totaal: (27) Wachtend op eisprong (13) Wachtbankje (7) Zwanger (7) Ongesteld (0) MMM (6) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) ❤️Zwanger Augustus❤️ Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova) 3 oktober 2e echo ❤️Zwanger September❤️ Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 5 ❤️Zwanger oktober❤️ Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 21 1 november echo Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 21
Goedemorgen dames! Even een tijdje afwezig geweest. Ten eerste lang ziek geweest, de antibiotica deed helaas niet veel dus een virus was dus de oorzaak. Zelfs nu ben ik nog flink verkouden, dus helemaal voorbij is het zeker nog niet! De laatste ronde is mij nogal zwaar gevallen, vooral de teleurstelling was even zwaar. Daarna bleef ik meer in de vmk hangen, steeds maar malen dat ik het eerste trimester voorbij zou zijn als het niet mis was gelopen vandaar dat ik me even terug had getrokken. Nu inmiddels weer 2dpo en hoop echt zo hard dat ik niet meer door al die vervelende emoties hoef!!! Zoals ik al eerder aangaf ben ik er wel een beetje klaar mee, steeds weer die teleurstelling en verdriet. Zijn er meer in dit groepje las ik even vlug... @Denise1 wat een prachtige echo! @Nora92 goed te lezen dat je je weer iets beter voelt, lijkt me idd erg zwaar om zo te moeten overgeven en kokhalzen! Een fijne verjaardag gewenst! @Ibtsmz hoe voel je je? Zo blij voor je dat de testen mooi zijn opgelopen!! @Eulalia wat balen van de witte test Hopelijk krijg je snel duidelijkeid over je niche. @Spectre klote zeg, alweer bruinverlies Ik heb maar 1 ronde monnikspeper gebruikt, veranderde niets aan mijn cyclus, maar het schijnt dat het pas echt goed werkt als je het 3 maanden slikt.
NOD-lijst oktober deze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze 25 oktober (2) Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 19 Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 19 (ronde 9 na mk) 26 oktober (1) Eulalia 29 jaar - 4e kindje - ronde 5 27 oktober (2) Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 (4 na bbz) 28 oktober (1) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 14 30 oktober (1) Niel - 28 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 13 na miskraam 31 oktober (1) Wjvm Willemijn- 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 NOD-lijst november 5 november (1) CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 november (1) DCG - 32 jaar- 2e kindje - ronde 8 MMM 9 november (1) Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 november (1) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 17 14 november (1) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 14 18 november (1) Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 24 (sinds mei 2017), pauze van ICSI, MMM 19 november (1) Wanda68 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 NOD onbekend (5) Gerdi - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2(ronde 8 totaal) Snies - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 11 Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM IUI-D Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 18(4e en 2e na vmk) Totaal: (27) Wachtend op eisprong (13) Wachtbankje (8) Zwanger (7) Ongesteld (0) MMM (6) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) ❤️Zwanger Augustus❤️ Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova) 3 oktober 2e echo ❤️Zwanger September❤️ Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 5 ❤️Zwanger oktober❤️ Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 21 1 november echo Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 21
Oh wow!!! Gefeliciteerd!!! Wat een mooie afsluiting van dit IUI traject! Alsof het zo moest zijn Nu dus aftellen naar een mooie eerste echo
Ja het stimuleert de eisprong. Bij het vermoeden dat je zwanger kan zijn moet je direct ermee stoppen
Ik ging ineens vet schoonmaken en toen dacht ik hmmm. Ik nog eens de test van vanmorgenvroeg erbij en toen zag ik een tuurstreepje! Dus ik net nog 1 gedaan en Jahoor weer!!! Je moet echt goed turen, in het echt wel goed te zien!
Jaaa jaaaaaaaaa ik zie ze!!!! Wauw!!!! Wat een knaller zeg!!! Super fijn dat het gelukt is met je laatste iui!! Prachtig! @Denise1 fijn die mooie echo! Gefeliciteerd dame! @DCG wat naar dat je zo veel last hebt van de vmk al die termijnen zou voor mij ook killing zijn... Sterkte lieverd en beterschap! Duim dat het snel raak is voor je!
Ben helemaal in de wolken! Hopelijk mooie oploop! Vriendin die ook zwanger probeert te worden haast live stream op de hoogte gehouden. We gaan vanavond met hen en ander stel uiteten. Daar gaan we het al vertellen aangezien ik geen wijntjes neem. Wel met mededeling dat het nog heel pril is, en strikt geheim verder. Hopelijk morgen donkerder streepje op de dipsticks. heb ook 2 clearblue digitale maar die doe ik maandag pas want dat durf ik niet aan nu al. Die testen zijn vast geen 10 miu.
Echt zo lief van je ❤️ Denk dat het altijd wel blijft knagen, als je bepaalde termijnen voorbij zou zijn... had dit eigenlijk ook niet aan zien komen! Maar heb me weer op weten te pakken en nu dus weer afwachten wat deze ronde brengt. De timing was eigenlijk perfect, maar beiden eigenlijk wat ziekjes, dus ben bang dat dat weer negatieve invloed heeft... Hoe istie met jou? Hoe voel je je?
Heel veel plezier vanavond meid en wat ontzettend fijn dat jullie met zijn 6en dit geweldige geheimpje gaan delen Ik duim heel hard op morgen een supermooie oploop
@Denise1 waaauw wat een mooie echo! Zeker opgelucht nu he.. ik kan zelf niet meer wachten @Ilona0 gefelicireerd! Wat een mooi streepje al!! Geweldig @Eulalia woooeeeehoeeee jij ook gefeliciteerd!!! En dan @DCG ik miste je hier een beetje! Wat klote dat je zo lang ziek bent geweest en de antibiotica niet hielp (dat is ook al zo een aanslag op je lichaam) de emoties die je voel zijn heel normaal, het is ook niet niks om iedere keer teleurgesteld te moeten worden. He de volhouder wint he.. ik weet zeker dat je zeer snel verblijd zult worden met een mooie zwangerschap! Ik blijf met je mee hopen.. dikke knuffel jou kant op
Ik snap je hoor... Hopelijk is het ondanks alles snel raak... Antibiotica is vies spul... Gisteren een prachtige termijn echo gehad, hartje gehoord en beweging opgewekt, wat ik heel erg nodig had! Tranen rolden over mijn wangen! Lichamelijk nog wel veel kokhalzen en slapjes in de ochtend. Opstaan moet vaak in fases. Spugen is nu redelijk onder controle en kan het net op tijd wegwerken verder gaat het wel aardig. Keuken is bijna klaar!! We wachten nog op de laatste afwerking.
Balen! Ik gebruik monnikspeper al sinds januari. Het heeft weinig effect op mijn cyclus. Maar ik heb ergens gelezen dat bij langere gebruik verbetert vruchtbaarheid... Nou.. bij mij helaas nog geen resultaten Hier is menstruatie al gisteren doorgezet dus op naar de volgende ronde.. Wil iemand mijn nieuwe nod op de lijst zetten, 23 nov?
Wat een ontzettend lief berichtje ❤️ Tja de teleurstelling blijft toch terugkomen, soms is het een beetje moeilijk om me weer op te pakken. Maar we zijn er weer Het voelde wel goed om mezelf even van het forum af te zonderen, maar jullie waren sowieso in mijn gedachten! Nu maar weer vol ongeduld afwachten, nog een dagje of 8 dan zullen we wel wat meer weten heb wel nu echt vanaf de eisprong buikpijn die nog niet weg is gegaan, behoorlijk stekend, maar ik moet wel zeggen dat sinds de vmk alles vanbinnen gevoeliger is, dus maak mezelf al gauw weer blij met een dooie mus. Heb nu sowieso geen verwachtingen aangezien we beiden ziek waren rond de eisprong dus dat is ook wel een nadeel. Maar goed, we gaan het zien
Ja echt rotzooi is het! En het heeft niet eens geholpen Wat fijn om te horen dat je zo’n prachtige echo hebt gehad en een hartje hebt horen kloppen! Snap dat je de tranen niet KPN bedwingen!! Wel balen dat je zoveel last hebt van misselijkheid, hopelijk zakt dat snel af... Ooooh wat leuk dat de keuken bijna klaar is, nog eventjes doorbijten dus. Resultaat zal vast en zeker hartstikke mooi zijn