NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Ik heb woensdag een gesprek.

De uitslag van het bloed progestron was niet goed..
    Eileiders doorspuiten wel die waren open dat was wel weer goed.

Woensdag naar de gyn om door te spreken... geen idee wat ze gaat zeggen..

2. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ow spannend. Ik vermoed dat je utro gaat krijgen. Ik ga voor jullie duimen :thumup:

3. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh die flessen... Heb het bij deze dame ook niet gedaan, bij de andere 2 wel. Was in eerste instantie niet overtuigd dat het het echt goed zou zijn, dus wilde de eerste echo afwachten. En aangezien wc tijd alleen echt heel schaars was en misselijk werd ben ik toch wel blij dat ik het niet heb gedaan. Bij de andere 2 met liefde gedaan.

Sterkte... :thumup:

@wjvm ook voor jou sterkte... Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen na alle onderzoeken...

wjvm vindt dit leuk.
  4. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Dat dacht ik bij de vorige ook idd.

Voor nu denk ik, of het goed zit of niet, nu ben ik zwanger en plassen moet ik sowieso :|

5. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Dank je wel!!

6. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Ja geen idee.. dank je wel!!

Wanda68 vindt dit leuk.
  7. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Het zal utro , of pregnil of hoe dat heet haha , of misschien clomid worden denk... afwachten morgrn om deze tijd weet ik het!

Wanda68 vindt dit leuk.
  8. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    We duimen mee dat dat jullie (snel) een boost gaat geven ❤️

9. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Succes woensdag!

10. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.540
    3.256
    113
    Vrouw
    @Wanda68 wat lees ik nou???!!! Wow van harte gefeliciteerd meid!! Het is je zo gegund! Ronde 13 toch zomaar ineens je geluksronde! Geniet er van ❤️

@wjvm heel veel succes morgen, hoop dat je morgen een recept mee naar huis krijgt en dat dit net even dat ene zetje nodig is en ook jij snel op roze mag ❤️

Was even radiostilte vanuit mijn kant, maar ik zit er echt helemaal doorheen...
    Alleen maar weeen en pijn en nog geen mm ontsluiting :( ben doodop!
    Vandaag weer controle gehad en nog steeds potdicht. Morgenochtend gaat de vk een gesprek inplannen met de gyn voor deze week als dat gaat zodat ik volgende week ingeleid kan worden. Er zal eerst een ballon geplaatst moeten worden en daarna kan het echte werk gaan beginnen...
    Ben heel benieuwd wanneer alles nu echt gaat gebeuren maar toch ook wel angstig omdat ik niet weet wat me te wachten staat....

Wanda68 vindt dit leuk.
  11. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Dankjewel :rolleyes::rolleyes:

Ow wat spannend bij jou!! Is acupunctuur of voetreflexolgie iets voor je misschien? Ontspanning is het belangrijkste. Waar mogelijk dan he :D Lekker warme douche of bad, beetje in je bubbel proberen te komen. Knuffelen, vrijen. Eigenlijk alles wat zorgt voor gelukshormoon (oxytocine) kan helpen de bevalling beter te laten verlopen.

Ik hoop dat het gauw mag doorzetten bij je ❤️

DCG vindt dit leuk.
  12. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.540
    3.256
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor de tips, ontspanning zoek ik zeker waar mogelijk is, ik sta minimaal 2x per dag onder een heerlijk warme douche, vrijen zit er echt niet meer in door alle pijntjes, voetmassages krijg ik regelmatig maar maakt de weeen niet erger... lijf wilt gewoon niet goed genoeg meewerken (en madam vermaakt zich wrs nog te goed daarbinnen) maarja we zullen nu snel dat kleine extra zetje krijgen en wie weet is een ballon en vliezen prikken al genoeg en pakt mijn lijf het dan vanzelf op... en anders toch het infuus erbij, hoe eng ik het ook allemaal vind, alles zal vast snel vergeten zijn zodra ik ons meisje in mijn armen heb :)

Vind het echt zoooo geweldig voor jou! Hoe voel je je?? En wanneer heb je je eerste echo?

Wanda68 vindt dit leuk.
  13. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Jazeker, als je kindje eenmaal in je armen ligt, het maakt alles waard. Ik ben als persoon echt veranderd hoor sinds ik mama ben. Er bestaat niets belangrijkers ❤️

Ja het gaat heel goed! Behalve wat verstopping en gebrek aan eetlust (bij m'n draken at ik de hele dag door, omdat ik misselijk was van de honger) en nog een paar opvliegers af en toe. Maar dat is het ook wel. Geen gevoelige borsten of tepels (ben ik wel heel erg gewend bij de andere zwangerschappen, dus dat maakt me dan wel wat onzeker af en toe.)

Morgen mag een 5 wekendansje doen en 9 oktober heb ik mijn eerste echo :rolleyes:

DCG, Lisa890, Jesje88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    @DCG wat naar dat je er zo doorheen zit. Als de kleine er straks is dan is het meer dan waard geweest, maar op dit moment heb je daar niks aan. Wel fijn dat ze je dan gaan inleiden volgende week! In ieder geval niet lang meer nu.

@Wanda68 spannend de eerste echo :) Hier had ik ook vrij weinig kwaaltjes de eerste weken.. hopelijk een mooie echo 9 oktober en kloppend hartje ♡

DCG en Wanda68 vinden dit leuk.
  15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    Hier gaat het ook goed. Deze week mijn laatste week werken en dan alweer verlof! :) het is bizar snel gegaan allemaal. Verder hebben we eigenlijk alles al klaar en op orde voor de baby dus straks in m'n verlof is het vooral genieten en niet meer veel doen.
    Aangezien m'n 1e pas met 41+2 kwam, reken ik daar nu ook op haha.. al hoop ik stiekem dat ze rond de uitgerekende datum komt of dat ze dan wat actie kunnen ondernemen.

DCG en Wanda68 vinden dit leuk.
  16. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43

@DCG Dank je wel! !! Hoop dat je je iets beter voelt nu? Rustig aan doen! Wanneer ben je uitgerekend ??

DCG vindt dit leuk.
  17. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest. Ze heeft gelijk een echo gemaakt het ei zit weer links en is 12 mm. Zaterdag ochtend moet ik weer een echo ik hoor nog hoelaat moet ik s morgens bellen.

Ze wilt het nu volgen tot het ei weg is en dan met progestron prikken beetje jammer dat ze niet 1e keer had gedaan.

Maar we gaan het zien we klussen verder en wachten volgende week wel af.
    Erna zal utro -clomid komen als hij weer niet springt.

DCG, Wanda68 en Spectre vinden dit leuk.
  18. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Sorry dames,
    Ik heb mij heel lang niet laten horen.
    Druk, hectisch, gebroken nachten, ritme zoek, lichaam nog niet de oude etc. :rolleyes:

De twins zijn nu 8 weken oud, en hoe ik deze 8 weken heb beleefd, door gekomen ben? Kwestie van overleven denk ik..
    Zodra de één stil was, werd de andere wakker of begon met huilen.
    En tegelijkertijd voeden? Ho maar??!!
    Want of de één moest honger lijden of de ander had nog niet voldoende honger om goed door te drinken.

Toch als ik naar ze kijk.. Besef ik iedere dag weer hoe bijzonder het is, hoe mooi het ook kan zijn! En blijft het een wonder dat ik iedere dag dankbaar ben. :)

De dag van de keizersnede is eigenlijk heel goed en relaxed verlopen, zo goed dat de twins en ik na 2 dagen lekker naar huis mochten. Wat waren ze sterk en dapper! Want 3 weken te vroeg, al hadden hun het vast nog wat langer kunnen volhouden maar mijn lichaam niet.
    Wat was het heerlijk om zonder weeën de bevalling in te gaan, en daardoor extra krachten over te hebben om voor na die tijd te kunnen herstellen.
    Ik stond dag na de keizersnede al naast mijn bed en ging zelfstandig naar de wc, zonder pijn pompje en infuus.
    Wel is naar voren gekomen dat ik nog zoveel verklevingen had van de vorige keizersnede dat ik nu nooit meer op de normale weg mag bevallen en 3 keizersnedes ook niet aan te raden zijn.

Maar het is goed zo, wij zijn compleet! En wat blijft het bijzonder hoe snel ze op elkaar reageren met hun geluidjes. Nu al onafscheidelijk, met groot verdriet moeten ze nu ieders echt in hun eigen ledikantje want ze gaan de hele wieg door en belanden dan boven op elkaar. :cry:

Ik heb hier echt heel veel gemist, en zie dus dat je zwanger bent wanda, wauwww van harte gefeliciteerd!! :D
    En DCG, jouw kleine meid is er bijna.. Succes met de laatste loodjes!:thumup:
    Ik probeer weer wat fanatieker mee te lezen hier hoor.

DCG, Nora92, Wanda68 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.061
    18.856
    113
    Vrouw
    @Snies heel begrijpelijk dat je wat minder actief hier bent met een peuter en een tweeling :) leuk om wat van je te horen. Kan me goed voorstellen dat het even hectisch is en zoeken is naar een ritme, maar dat komt vast helemaal goed.

Snies en Wanda68 vinden dit leuk.
  20. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.540
    3.256
    113
    Vrouw
    Ben ik weer dames.... even snelle update; morgenochtend gaat de inleiding beginnen :D
    Moet om 6:30 bellen met de verloskamer en dan wrs 7:00 melden voor ctg, daarna wordt een ballon geplaatst en weer ctg, daarna mag ik wrs terug naar huis en bellen zodra de ballon eruit gevallen is... hoor morgen de verdere instructies, maar met een beetje geluk is onze kleine meid er zeer snel! Groei heeft helaas redelijk stil gestaan, ze is van P47 gezakt naar net boven de P10 dus het is voor ons beiden goed dat ze gehaald gaat worden.
    Ben opgelucht maar ook behoorlijk nerveus momenteel voor wat komen gaat!
    Nog eventjes en dan is ze er eindelijk :rolleyes:

Lisa890, Wanda68, Nora92 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina