NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ow wat knap! Fulltime kolven is niet zo makkelijk. En wat fijn dat het goed gaat :rolleyes:

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.062
    18.857
    113
    Vrouw
    Wat leuk een meisje erbij! Gefeliciteerd

Wanda68 vindt dit leuk.
  3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Wanda68
    Ah wat leuk een meisje!!
    Hahaha, "echt geen piemel" moest ik even hardop om lachen.
    Woehoe! Nou laat het roze maar aanslepen haha

Wanda68 vindt dit leuk.
  4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Visje79
    Wat knap fulltime kolven! En idd alles is meegenomen.
    Ik heb na 2-3 weken ook erge kloven gehad. Gelukkig was het na één dag wel zo dat ik het een beetje kon verdragen maar man wat deed dat zeer! Nu nog steeds borstvoeding al meer dan 6 maanden. Maar begin er langzaam maar zeker wel naar uit te kijken als het straks met 9-12 maanden voorbij is. Heerlijk maar één keer per nacht! Hier heb ik echt een nachtalcoholist.

Visje79 vindt dit leuk.
  5. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Hahaha een nachtalcoholist! Over alcoholisme gesproken. Een wijntje, daar ben ik langzaam ook wel aan toe! Nog een reden om snel te stoppen :roflmao:
    Ja bv met kloven is helemaal niet te doen, maar zelfs zonder kloven was het te pijnlijk. Bij mijn zoon zelfs nooit een kapotte tepel gehad en toch was dat aanhappen een pijnscore 2972651 duizend triljoen triljard op een schaal van 1-10 :roflmao::o:

Lisa890 en Nora92 vinden dit leuk.
  6. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaaa ik heb die eerste weken mijn knokkels kapot gebeten als ze aanhapte... en bloeden dat het deed !! :O
    Oh jaa een wijntje. Zo'n zin in! hahaha.
    Nu hebben we weer een nieuw euvel.. Ze bijt me soms met haar prachtig nieuwe gebit. :eek:o_O De brutaliteit! Zo! dat doet ook echt zeer zeg. Moet mezelf dan tegenhouden om niet een mep te verkopen. Kan er niks aan doen, is gewoon een reflex. Alsof er een gemeen beest je bijt, die mep je ook meteen van je af. :roflmao:

Wanda68 en Lisa890 vinden dit leuk.
  7. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wat heftig zeg, en toch doorgaan, wij vrouwen zijn ook rare wezens :roflmao:

Wanda68 en Nora92 vinden dit leuk.
  8. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heeeel raar haha. Maar moet zeggen dat het voor 99% echt heerlijk is en mega makkelijk. Geen afwas, geen meten, geen stress, niet uit bed hoeven, niks mee hoeven nemen als je op pad gaat..

Visje79 en Lisa890 vinden dit leuk.
  9. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @Wanda68 Jaaaa zo leuk een meisje!! Ik heb me ook suf gekocht in roze hier na 7 jaar stoer en blauw gekocht te hebben :D
    Genieten maar!

Borstvoeding: een wijntje mag en kan echt wel hoor.. na 3u is dit volledig uit je lichaam. Ik drink elke avond een glas na ze in bed ligt :D maar nooit meer dan 1.
    Volgens mijn vroedvrouw kan het zelfs met minder tijd tussen, zij beweerde dat het alcoholpercentage in mm na 1 glas idem is als dat van rijp fruit o_O
    Maar ik houd me toch mooi aan de 3 uur regel..
    Met kerst drink ik trouwens eens lekker mijn zin en doe ik een avond en nacht pump & dump :cool: Ik heb 4 liter mm in mijn vriezer dus dat kunnen we mooi overbruggen :D
    Ik hoop de 2 jaar te halen, maar dat is nog veeeeer weg met haar 7 maanden nu :)

Wanda68, Visje79 en Nora92 vinden dit leuk.
  10. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Haha ja dat komt doordat de eerste geslachtsecho "mislukt" was. Omdat de dame in kwestie steeds verkeerd om lag of met de voetjes ervoor :roflmao:

De echoscopist zei nog, ik denk een meisje. Nou ze heeft dus echt geen piemel en daar durfde hij zijn handen wel voor in het vuur te steken.

Na de hectiek van de 5e verjaardag van de oudste en zijn eerste kinderfeestje (vandaag) :rolleyes: :rolleyes: mag ik ons babyspul gaan uitzoeken en een enorme lading gaat op marktplaats :D en ik heb al meerdere kleertjes gevonden op mp gelukkig :rolleyes:
    Want online shoppen voor zomerspul voor een meisje is nu nog niet zo handig (wintercollectie er net in en herfstcollectie in de sale :roflmao:)

Ik verheug me nu al op de kinderbijslag :D:D:D

Nora92 vindt dit leuk.
  11. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Pump&dump, haha klinkt goed! Proost!

Nora92 vindt dit leuk.
  12. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik ben hier al heel lang niet meer geweest.
    Drukke maanden, veel wennen en je dagelijkse routine aanpassen met een tweeling.
    Weggaan is nog nooit zo'n opgave geweest als met een tweeling en een peuter.
    Wanneer je de één hebt aangekleed, besluit de ander zijn luier vol te poepen, besluit de andere weer een fles te willen.. En dan nog een peuter die overal nee op zegt. :rolleyes:

Nu zijn ze inmiddels weer 4 maanden oud, en jeetje wat worden ze groot! En ze waren zo mini bij de geboorte! Ze schateren er op los, altijd vrolijk aan het spartelen en beginnen nu echt doelbewust naar objecten te grijpen.

Zo had o vanavond ineens de chocolade uit mijn hand gegrepen :roflmao:
    R. Heeft een bijzondere "groeiafwijking" aan haar beiden pinken die staan krom en willen niet strekken.
    Gelukkig niets ernstigs, als taak meegekregen om steeds een beetje te strekken zonder kracht en kijken hoe het zich ontwikkeld heeft wanneer ze één jaar is. De arts denkt aan een te strak peesje.
    O heeft toch wel reflux en is soms dan best wel puzzelen hoe of wat, maar ondanks alles blijven ze beiden heerlijke vrolijke baby's.

L. Is nog steeds trotse grote broer en verwacht soms al dat zijn broertje (ja o is wel de favoriet bij hem!) mee bouwt met zijn blokken en is ook goed in o vermaken wanneer hij ligt te huilen en ik zijn zus eten geef. L gaat nu 3 dagen in de week naar de peuterspeelzaal en doet het eigenlijk super!

Wat betreft de nachten slapen ze nog niet door, of nou ja soms wel een nacht. Maar echt van doorslapen durven we nog niet te spreken.
    Vaak slaapt de één door en de ander weer niet en dat wisselt zo elkaar af.
    Sindskort krijgen ze een papfles bij de laatste avond fles en nu worden de nachten gelukkig wel iets langer. :)

Spectre, Julias en Nora92 vinden dit leuk.
  13. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Wat leuk om van je te lezen en wat hectisch lijkt me dat! En wat een was zul je hebben! Ik kan het me maar een beetje voorstellen :o:

14. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames!
    Een gelukkig en gezond Nieuwjaar gewenst, mogen al jullie dromen uitkomen! ❤️

Spectre en Nora92 vinden dit leuk.
  15. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43
    Hoi dames het is hier al eventjes stil.

Hoe is het met iedereen?? En met de kleintjes die inmiddels bevallen zijn??

Hier nog altijd het zelfde. Clomid sloeg na de 2e keer toch niet aan 3e keer meekijken, groeide eitjes niet hard genog provera geslikt. Helaas niet ongesteld van geworden en nee ben nie zwanger. Mag nu gewoon clomid gaan slikken 100 mg.. En as woensdag weer voor een echo. En dna gaan ze weer meekijken afwachten dus..

Nora92 en Wanda68 vinden dit leuk.
  16. Jesje88

Jesje88 Actief lid

28 apr 2019
    385
    556
    93
    Vrouw
    He wat vervelend allemaal! Hoop dat je nu meer geluk gaat hebben :)

Hier gaat het aardig goed. Isa doet het erg goed. Nu alweer bijna 6,5 maand. Qua groei volgt ze netjes haar eigen lijn. Op de premature curve ligt ze wel onder het gemiddelde, maar zo lang ze haar lijn maar volgt vind ik het prima. Ze is erg vrolijk en echt een makkelijk meisje.

Nora92 en Wanda68 vinden dit leuk.
  17. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43

Ah klinkt als een lief vrolijk meisje en idd als ze maar de lijn volgt naar boven komt de rest van zelf. Lekker van genieten.

Hopelijk slaat 100 wel aan idd... Nog 3 maanden.. Ze hadden ook cyste gezien na dat ik clomid heb gebruikt dus dat houden ze ook nog effe in de gaten

18. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie ❤️

Hier gaat het super, ik groei keihard. Mijn buik gaat echt ineens van poef! Ik heb al veel teveel aangeschaft en geniet van elk moment. Onze 20 weken echo was perfect, met een paar dagen extra hoe goed ze groeit. Ik voel haar al een flinke poos en ze hoort er al helemaal bij.

Ik zit in een zwanger/uitgerekend groepje en heb er momenteel echt moeite mee. Al behoorlijk veel die een miskraam hebben gehad. 1 dame waarbij een paar weken geleden het hartje van het kindje was gestopt en die dus moest gaan bevallen. En nu 1 die, ondanks goede nipt uitslagen ineens een foute 20 weken echo had. Waarbij bleek dat er toch een aanlegfoutje was, een trisomie probleem. Het kindje heeft geen kansen, dus zij zal ook veel te vroeg gaan bevallen.

Zo heftig, ik voel heel erg mee, maar vind het zo lastig. Maar vooral heftig ook.

Het doet me gewoon weer even goed bewust maken, hoe dankbaar we zijn met ons gezonde gezin en deze frutsel in mijn buik.

Nora92, Lisa890 en Spectre vinden dit leuk.
  19. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43

Ja inderdaad zeker goed dat ze het in de gaten houden... Blijft allemaal spannend en in afwachting hoe en wat... Want als het niet helpt ga ik denk niet nog een dosis hoger nemen maar een andere stap... Denk even bespreken dan hoe of wat...

Wat fijn dat bij jou alles lekker gaat en goed groeit hoelang moet je nog??

Ik snap wat je bedoeld dat je je onrustig voelt wat betreft haar nieuws.. Het is heel erg wat sommige mensen mee moeten maken en daarin leven we allemaal mee. We zijn allemaal dankbaar als het goed mag gaan. En het leven is zwaar we leven in blijheid en verdriet.

20. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ben net de 20 weken voorbij, dus op de helft. Maar uit mijn ervaring gaat het daarna iets sneller. Nog allemaal lijstjes die ik wil afwerken qua regelen en opruimen ed. En natuurlijk nog werk en een gezin draaiende houden. Dan gaat de tijd ineens wat sneller :thumup:

Nora92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina