NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nog een paar daagjes dus :) spannend he?! Ik hoop zo hard dat jullie een prachtige echo krijgen donderdag ❤️

2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh dat is best schrikken dan als ze beiden een groeiachterstand hadden! Wat een mini jongetje is dat geweest zeg, hier bevallen met 36wk en een gewicht van 2140gr, maar dat is natuurlijk anders omdat hij prematuur was.
    Hoop heel hard dat deze zwangerschap je placenta wel gewoon goed is en je beebje met een mooi gewicht geboren gaat worden ❤️

Even terug naar de temp... ik heb mijn kaartjes vergeleken en ik heb NOG NOOIT op 3dpo zo’n hoge temp gehad!! Hopelijk betekent het dit keer dan goed nieuws :oops:

Julias, Nora92, Spectre en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Nu is het streepje weer zelfde als gister. Spannend, veeg mij maar op, vreet energie dit. Nu ff tukkie en straks zwemmen!
    Sorry ik heb ff geen puf om op iedereen te reageren. Ik lees het later wel weer bij en zal dan reageren.

Julias en LilyB vinden dit leuk.
  4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Misschien dan geen ochtend tester??
    Veel plezier straks en ik duim op morgen een nog duidelijkere test!!

5. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    @DCG hoeveel dpo ga je testen, ik zet het in Mn agenda :roflmao:

6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Zeker was dat schrikken. Bij de oudste was het dus uiteindelijk zorgen om niks, dus bij de 2e dachten we ook dat het wel los zou lopen... Niet dus.. Ze was inderdaad echt mini mini met blauwe handjes en voetjes... Maar wat een kracht! Zit dan ook een flinke wil in :roflmao:

Ik hoop hoop hoop dat die temp van jou alles zegt nu!!!

@Eulalia ik duim voor jou voor oplopende streepjes!!

Eulalia vindt dit leuk.
  7. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Zien jullie oploop? Onderste is van vandaag andere 2 van gister

Bijgevoegde bestanden:

Lisa890 en Julias vinden dit leuk.
  8. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ikke wel hoor! Een mooi begin!!! Ik duim nog even door!!!

9. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ja ik zie wel een lichte oploop hoor
    Ik duim!!!

10. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Bu hij iets meer opgedroogd is:

Bijgevoegde bestanden:

Lisa890, Julias, CupCake88 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.935
    113
    Vrouw
    Ja die onderste is zeker duidelijker dan die erboven. En nu ik je opgedroogde test zie! Spannend hoor. Hoeveel dpo ben je vandaag ook alweer?

12. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ja 15 dpo dus, maar tot en met 12 dpo had ik witte testen. Denk ook dat ik 10 dpo de innesteling gevoeld heb. Bij mijn oudste dochter had ik van 12-15 dpo een bloeding en testte ik op 16 dpo ook niet zo donker nog. Ik heb heel veel hoop nu. Ik hoop zo dat het goed zit en goed blijft gaan!

Julias, Wanda68 en Visje79 vinden dit leuk.
  13. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.935
    113
    Vrouw
    Ja! En er is oploop! Gewoon late innesteling, voorlopig niks om je zorgen om te maken (al zie je graag een knaller natuurlijk, maar goed, ik had een knaller vorig jaar juli op 12 dpo en dat ging mis, het zegt niks). Je bent gewoon zwanger! En op 14 dpo test ook nog steeds 9% van de zwangeren negatief. Dus op 12/13 dpo een tuurstreep kan prima gewoon een goede zwangerschap zijn. Ik duim dat ie verder mooi oploopt en op een goede echo over 3/4 weken!

Wanda68 vindt dit leuk.
  14. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Bij mijn oudste was ik 1,5 week overtijd voor ik een licht positieve test in handen had. Hij is bijna 4 nu :rolleyes:

Mijn moeder testte pas positief toen ik al 3 maanden in haar buik zat. Dan waren die testen toen vast minder gevoelig dan nu :|

Visje79 vindt dit leuk.
  15. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.935
    113
    Vrouw
    Daarom! Alles kan bij zwanger worden en voetbal!

Nora92 en Wanda68 vinden dit leuk.
  16. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Weten jullie misschien een antwoord op mijn vraag?

Ik heb letrozol gewoon geslikt op dag 3 tot en met dag 7.
    Ik heb woensdag weer een follikel meting, alleen ben ik op dit moment nog steeds ongesteld.
    Groeit een follikel wel wanneer je nog menstrueert? Zou woensdag alweer op dag 12 zitten.. Of is dit een teken dat de letrozol ook niet is aangeslagen? :(

17. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Ik zie de oploop ook hoor! Ik zal duimen!

vannacht is mijn menstruatie begonnen. Hoop dat ik deze ronde nog mee mag voor de HSG.

Visje79 vindt dit leuk.
  18. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Eulalia
    Gefeliciteerd! Ik vond deze testjes nooit echt heel vroeg knallen. Dan zag ik op een Predictor al duidelijk een streep en vond ik deze nog wit.
    @Snies
    Geen idee sorry! Wel een lange menstruatie idd!
    @Suuster
    Ik duim voor je mee!

Ik lig nog steeds helemaal brak op de bank sinds vorige week. Net gebeld met de huisarts voor iets tegen de misselijkheid. Moet na 3 uur even terug bellen en dan zou ik het eventueel voor 6 uur bij de apotheek op kunnen halen.
    Ik kan nu gelukkig wel weer hele kleine beetjes eten maar alles maakt mij kotsmisselijk. Dus het is puur voor overleven haha! Ben al meer dan 3 kg kwijt zag ik net. Is op zich ook wel logisch want eet echt niks.. Morgen is mijn weekend weer voorbij. Hoop dat het medicijn helpt. Dan zou ik tenminste aan het werk kunnen. Ben nu zo slap als een vaatdoek.

19. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.935
    113
    Vrouw
    Wat vervelend zeg. Evt kun je ook de vk even bellen dat je zo misselijk bent. Als je echt niks binnenhoudt en afvalt is het wijs om urine te checken op ketonen, als er ketonen in je urine zitten moet de vk even overleggen met de gynaecoloog, soms moet je dan een infuus om niet uit te drogen en voedingstoffen binnen te krijgen. Wil je niet bangmaken, maar just to be sure. Ook omdat je afvalt. Succes!

20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja klopt! Gelukkig gaat drinken nu wel weer een beetje. Urine is wel donker maar echt uitdroging verschijnselen heb ik nog niet. Maar anders ga ik zeker voor het infuus! Mijn ontbijt ligt alweer in de wc. Geef het eten even op voor nu ondanks de honger.. Hoop eerst gewoon dat de medicijnen helpen! Zo niet, dan bel ik de vk ook even. Ze zitten samen in hetzelfde gebouw dus kan ook altijd even huisarts vragen het even door te geven.
    Hoop toch zo dat er deze keer wel iets te zien is op de echo.

Deel Deze Pagina