NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw

    Oooooowwwww wat spannend!! We duimen/bidden/hopen hier keihard mee voor een goede plakker :thumup:❤️:thumup:❤️
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  2. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Wat spannend zeg! Ik duim keihard mee voor je
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  3. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Fitgirl82
    Oh wat enorm spannend!! Duim voor jullie op een plakker. :) Dan hebben we inderdaad echt bijna iedereen op roze zo onderhand. <3
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  4. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
  5. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier dames??? ❤️
     
    Spectre vindt dit leuk.
  6. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Goed! J is alweer bijna 5 maanden :eek: fles van 22:30 maar eraf gehaald, want ze werd toch niet echt wakker als we m probeerden te geven. Ze slaapt nu dus van 18:30-7:30 ongeveer :D. Etenstijd als ik gewerkt heb is wel even pittig, man nog niet thuis, J wil een fles en P wil iPad, drinken, plassen, eten en nog 8263 duizend dingen :roflmao:. Maar verder gaat het goed. Bij jou schiet het ook al op hè! Bijna met verlof? Hoe gaat het? @Wanda68
     
    Spectre, Nora92 en Wanda68 vinden dit leuk.
  7. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Zo hee wat een luxe die nachten, heerlijk! En die chaos voor etenstijd is heel herkenbaar! (Ik ben alvast van plan veel vantevoren voor te bereiden, in te vriezen en de jongste te dragen met draagdoek of draagzak). :thumup:

    Ja voor het eerst tijdens een zwangerschap vind ik inderdaad dat het best hard gaat :D

    6 mei staat mijn verlof gepland, maar mogelijk ga ik eerder ivm vocht vasthouden en carpaal tunnel. Daarvoor slaap ik al met braces, maar overdag heb ik er ook flink last van. Ik werk thuis met de laptop, dus dat is gewoon superonhandig. Maar mijn leidinggevende kwam met een luisterklus, waarbij ik amper hoef te muizen :thumup::thumup:
    Dus dat kijken we nog even aan hoe het gaat. Sowieso nog max 3,5 week :)
     
    Spectre, Visje79 en Nora92 vinden dit leuk.
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Heerlijk, nog een paar weekjes! Succes met de laatste loodjes
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  9. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Hier gaat het ook goed, Y is een super vrolijk meisje. Altijd goed gehumeurd en aan het lachen :) komen al 2 tandjes door en gister is ze voor het eerst omgerold. Super trots natuurlijk, maar het gaat zo snel allemaal. We proberen extra te genieten.
     
    Nora92, Visje79 en Wanda68 vinden dit leuk.
  10. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    @Fitgirl82 ik ben nog steeds heel erg benieuwd hoe het gaat :oops::oops:
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  11. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou ik ook! Kijk al telkens even of er weer nieuwe berichtjes zijn. :)
    Hier gaat het verder lekker trouwens.

    Nora wordt over een dikke maand alweer 1 jaar oud. :O Echt waar blijft de tijd?
    Heb een leuke taart besteld, bezig met traktaties maar echt een feestje is helaas niet mogelijk.
    We gaan op vakantie met schoonfamilie. Gelukkig is meer dan de helft van ons al gevaccineerd en dan vieren we het terwijl we op vakantie zijn.
    Moeten er maar een feestje van maken toch! :)

    Verder gaat het met mij ook goed. Ben weer lekker terug op het werk na een jaar afwezigheid door de HG en verlof. Verder is revalideren afgerond en ben sinds deze week begonnen met afvallen. Heb 10 maanden borstvoeding gegeven, wilde eerst revalideren en borstvoeding klaar hebben voordat ik mijn lichaam ook maar iets van stress geef. :)
    Het reageert nog heftig op minder eten etc. Maar ben door de sondevoeding zoveel aangekomen in korte tijd en wil gewoon graag weer mijn normale gewicht, lijf en conditie terug. :)
     
    Spectre en Wanda68 vinden dit leuk.
  12. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Wauw wat gaat de tijd dan snel he! Wat fijn dat jullie het alsnog kunnen vieren en samen op vakantie gaan :rolleyes::rolleyes:

    Ik zou over 2 weken al thuis mogen bevallen. Zo gek, voor mijn gevoel gaat het deze x supersnel ipv supertraag zoals bij de jongens :roflmao:
     
    Spectre en Nora92 vinden dit leuk.
  13. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    oh jaa! Alweer week 35... Man wat gaat dat toch snel inderdaad! Ik vond die laatste maand echt zo'n rare twilight zone.. Of je baby komt over 2 weken of over 7... is echt niet rekening mee te houden haha.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  14. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    @Nora92 dan gaat het snel ineens! Bijna dreumes.. maar ook weer een hele leuke periode :D fijn dat jullie het toch nog een soort van samen kunnen vieren. Is toch best wel een mijlpaal, de 1e verjaardag.

    @Wanda68 wauw zeg, hoe ben jij ineens 35 weken! Haha.. maar dat denk ik bij Y ook.... hoe is ze ineens al 5 maanden:eek::eek:het gaat echt veel te snel :D
    De zwangerschap vond ik ook echt snel gaan. Maar dat komt misschien omdat het de 2e was.. soms zou ik nog wel even terug in de tijd willen.
    En inderdaad die laatste weken zijn zo raar, dat het nog 2 weken kan duren, maar ook nog 7.
    Nou ik hoop voor jou geen 7 weken meer, maar ergens daartussen zou mooi zijn toch?:thumup:
     
    Nora92 en Wanda68 vinden dit leuk.
  15. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hallo dames, wat is hier veel mooi nieuws voorbij gekomen in mijn afwezigheid! Gefeliciteerd zwangere dames!!! Super mooi nieuws! Hoop dat @Fitgirl82 hier ook onder valt!

    Hier is Lorelie gisteren 1 geworden! En het is zo'n lieve, vrolijke dame! Tot 10 maanden bv mogen geven, toen wilde ze niet meer. En nu oefend ze heel hard met los staan en lopen en is zo ontzettend trots op zichzelf onder mijn complimenten dat ze kraait van plezier als iets haar lukt!❤️ Ik gun iedereen zo'n heerlijkheid!
     
    Nora92, Wanda68 en Spectre vinden dit leuk.
  16. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    Nog gefeliciteerd met jullie kleine meid!
     
    Julias vindt dit leuk.
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.028
    17.041
    113
    Vrouw
    @Wanda68 hoe gaat het? Hou je het nog een beetje vol :)
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  18. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Aaaw gefeliciteerd!! :rolleyes:
     
    Julias vindt dit leuk.
  19. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja ja ja, alleen vandaag ben ik er ff helemaal klaar mee. Ik houd me rustig, ben ook supermoe en ik laat van alles (van de week nogal rare hoofdpijn gehad, dus verloskundige vindt dat ik rustiger aan moet doen). Maar ben er gewoon het type niet voor om te moeten wachten ergens op :o:

    En ben ff klaar met m'n vent die altijd ja zegt, maar nooit uit zichzelf iets oppakt en dan nog chagrijnig wordt als ik vraag of ie dan ook iets kan gaan doen ipv ja zeggen en achter zijn laptop blijven zitten :|

    Slapen gaat redelijk, alleen ik ben 100x wakker van kwaaltjes, maar het meest irritante is dat achterlijke krakende tafelzeil wat mijn matras moet beschermen tegen vruchtwater o_O

    Oke genoeg geklaagd :cool: Nog evennnnnnn
     
    Nora92 en Spectre vinden dit leuk.
  20. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Pffff ben er klaar mee! Denk dat ik wel 10kg aan vocht mee draag ofzo :|

    Er zijn er nu 2 in mijn bevallingsclubje die mogelijk de aankomende 24u gaan bevallen. Spannend!! :rolleyes::rolleyes:

    Hier al weken voorweeën die niet doorzetten. Ben er flink moe van. Gelukkig heb ik er een redelijke nachtrust op zitten (tegenwoordig het equivalent van goed slapen).

    Ik denk dat mijn dametje nog even wacht op het mooie weer (lijkt op mama). Dus wat mij betreft morgen of zondag :thumup::thumup:

    En hoe gaat het met de rest hier???? :o::o::o:
     
    Nora92 en Spectre vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina