NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.044
    113
    Vrouw
    @Wanda68 succes nog eventjes.. kan het nog goed herinneren ja, die laatste weken/ dagen zijn zó zwaar. Met welk termijn kwamen je andere kinderen?
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  2. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    De oudste met 39+2. De jongste officieel met 40+2. Alleen ben ik met de jongste een week vooruit gezet. Wat achteraf niet kloppen, want ik wist exact wanneer mijn eisprong was en had de week ervoor geen sex gehad :|

    Dan zou ik morgen voor een 3e x voor 39+2 gaan. Maar ik vind de datum van zondag iets mooier nog. Dan zou ik kindjes hebben van 10/12, 20/03 en 30/05 :roflmao::roflmao:
     
    Nora92 en Spectre vinden dit leuk.
  3. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ohhh die laatste loodjes.. wat wegen ze toch mega zwaar hè... lijkt het er op dat je deze datum van vandaag gaat halen? Is er al wat gaande? Zou wel grappig zijn idd!!
     
  4. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Julias
    Nog gefeliciteerd!! Wat een mijlpaal zeg... en prachtig dat je zo lang borstvoeding heb mogen geven. :D
     
    Julias vindt dit leuk.
  5. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wij vieren vandaag Nora haar eerste verjaardag alvast. Ze is pas over een week jarig maar dan zijn we even een weekje weg naar de Veluwe. Dus gisteravond alles versierd. Ze vindt de slingers en ballonnen mega interessant. Mogen het hele jaar wel blijven hangen denk ik.

    Heb een mooie taart laten maken voor vandaag. Hij is zo mooi geworden maar wat een rib uit mijn lijf zeg zo'n ding..

    Nora is ondertussen al goed op weg naar een eigenwijze dreumes. Stapt rond, heeft allemaal praatjes. Maar ze is een pittige tante met heel veel gevoel voor humor. Kan de hele dag wel lol met haar hebben.
    Als ik nee zeg, kijkt ze mij aan en zwaait even en gaat dan al hoofdschuddend verder met haar kattenkwaad.
     
    Julias en Spectre vinden dit leuk.
  6. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.044
    113
    Vrouw
    @Wanda68 hoe is het daar? :) morgen de uitgerekende datum? Spannend!!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  7. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Klopt en k*t. Heb zoveel last van van alles. Zelfs zitten en liggen doet zeer. Ben er echt verdrietig van.

    Nu plafonddienst omdat mijn jongste aan het spoken is. En dat is ook k*t want normaal kan ik na de 100e x plassen/draaien door pijn, wel vrij snel weer in slaap komen. En terwijl ik dit typ hoor ik de jongste snurken :|
     
  8. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.044
    113
    Vrouw
    Och zo rot is dat :( succes , hopelijk hoef je niet lang meer te wachten!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  9. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nu gaat het wel weer. Maar ja die voorweeën daar krijg ik gewoon het heen en weer van. Wat niet praktisch is als het lijf niet meewerken wil :oops:

    Liefste zou ik lekker wandelen met dit mooie weer. Maar mijn lijf wil gewoon rust, dus neem ik rust alleen de houding verschilt vaak, want alles gaat zeer doen als ik langer dan 10 minuten zit of lig :$

    Nog even geduld!! En nee dat is allesbehalve mijn sterkste punt :p
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  10. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh hoop zo dat ze niet lang meer op zich laat wachten!!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  11. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Vanmorgen om 08.50u is A.urora :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    unassisted thuis in bad geboren, met een geboortegewicht van 4.775 gram (en zonder hechtingen! o_O)

    Dit was mijn (turbo) droom bevalling!! Kinderen erbij, halve lotus en 'ikke zelluf doen' :cool:

    De (vervangende) verloskundige kwam binnen toen het hoofdje al geboren was. Dit duurde heel lang, voor mijn gevoel, voor de rest van het lichaam kwam! Helemaal zelf aangepakt, nog even naar haar gekeken terwijl ze onder water was. En daarna op de borst genomen. Ze huilde niet! Alleen als ze even van mij weggepakt werd :D

    Het was snel en retezwaar (maar dat is zij ook :roflmao::roflmao:) en man wat heb ik een naweeën!!! Au au :eek:

    Whoohoo, ze is er!!! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
    Julias, DCG, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.044
    113
    Vrouw
    Wauw dat is snel gegaan! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje, ga lekker genieten
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  13. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Een flinke tante idd! Ja bevallen blijft een eh... dingetje hè :|
    Maar je hebt het gedaan! Fijn dat je erop terugkijkt als een droombevalling. Lekker genieten nu van je mooie meisje! :D
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  14. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah wat leuk!! Gefeliciteerd. Klinkt echt als een droom bevalling voor zover een bevalling dat kan zijn. :roflmao:
    Heerlijk zeg!! Super knap mama.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  15. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!!! Wat een mooie naam hebben jullie gegeven aan jullie meisje ❤️ Een flinke tante zeg! Maar zo te horen heb je het super gedaan! Klinkt als een prachtige ervaring! Nu heerlijk genieten van jullie gezinnetje :)
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  16. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Wanda68
    Hoe gaat het met A en met jou? ❤
     
  17. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Hoe is het hier met alle dames??
    Het begint aardig stil te worden hier...
    Ikzelf ben ook lange tijd niet echt actief geweest hier, maar dat komt voornamelijk doordat we 10 weken lang elke nacht op hebben gezeten met onze kleine meid. (Nouja, klein.... 8kg)
    9 maanden zijn voorbij gevlogen!! Op de 10 weken nachtelijk spoken na is J.anny een super tevreden meisje, ze brabbelt lekker, kruipt, trekt zich op tot staan, loopt kleine stapjes langs de tafel en wilt liefst zelf los lopen (maar dat lukt natuurlijk niet waardoor madam flink kwaad wordt!)
    Inmiddels eindelijk 2 tanden door en er beginnen er alweer 4 tegelijk te vervelen!
    De nachtelijke ellende is begonnen na haar 3e vaccinaties, ze had net een week antibiotica erop zitten dus misschien toch te snel gevaccineerd. Gelukkig zitten we nu alweer anderhalve week in rustig vaarwater en gaat de ontwikkeling als een speer! Met 7mnd kon ze eigenlijk nog niet eens fatsoenlijk zelf zitten en nu kan ze plots zoveel!
    Ik geniet er elke dag van! En grote broer is zo ontzettend lief voor haar! Gister waren we even op de kermis en mijn zoontje mocht bij het darten een knuffel uitzoeken... kiest hij een mooie gekleurde knuffel voor zijn zusje uit :rolleyes: zo lief!
    Langzaam maar zeker beginnen de kriebels voor nog een kindje flink op te spelen... we zouden het eigenlijk bij 2 houden, maar mijn gevoel zegt dat er nog “iets” ontbreekt. Of dit nou te maken heeft met het feit dat onze meid eigenlijk een vanishing twin is weet ik dus niet, maar het voelt gewoon nog niet compleet :| Dit speelt al een poosje, manlief wou eerst niet, maar die begint ook steeds positiever te worden...
    aangezien wij steeds via de mmm kinderen hebben gekregen hebben we besloten het eerst zelf maar te proberen, nog niet heel actief dus, maar meer met het idee van “een lucky shot” en wat ruimte zodat onze meid ook toch wat ouder is (in gedachte houden dat het wel een poos gaat duren)
    We laten het een beetje de vrije loop gaan, als het lukt is dat geweldig, zo niet dan zien we wel of we nogmaals het traject in willen......
     
    Julias, Nora92 en Spectre vinden dit leuk.
  18. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Hier ook weinig meer gereageerd. Met een kleine niet slapende, wel spugende baby was het aanpoten :D Inmiddels is de baby bijna geen baby meer en al bijna jarig. Ongelooflijk hoe snel dat eerste jaar is omgevlogen.
    Kriebels voor een tweede zijn hier ook aanwezig. Ondanks een pittige babytijd. Een tweede is makkelijker toch? :roflmao:
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  19. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Klinkt idd als aanpoten... hoe gaat het nu met die “kleine”?
    Abnormaal snel gaat het hè!!
    Een 2e kan makkelijker zijn, al heb ik me altijd voorgenomen dat het ook nog erger kon dan de eerste (dan kan het altijd meevallen, aangezien de eerste een huilbaby was en doorspookte tot 2,5 jaar)
    Maar bij een eerste is het vaak nog “onwennig” en nieuw, bij een tweede heb je al meer ervaring en ga je er wat makkelijker mee om ;)
    Jij bent alweer bezig voor nummer 2 toch? (Dacht ik ergens gelezen te hebben)
    Wel spannend allemaal weer :)
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  20. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.029
    17.044
    113
    Vrouw
    @DCG wat leuk zeg! En fijn dat het goed gaat met J.
    We beginnen gewoon weer een nieuwe lijst haha

    Hier gaat het ook goed. Y. alweer bijna 8 maanden pfft.. stop de tijd.
    Maar ook weer echt genieten deze fase :)
     
    Nora92 en DCG vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina