NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Jaaaa gaat hard hè :rolleyes: deze fase is toch wel een van de mooiste vind ik, met alle ontwikkelingen die plaats vinden. Al is het baby er met deze fase wel ineens vanaf....
    Fijn om te lezen dat Y. het ook zo goed doet!
    Haha jaaaa een nieuwe lijst, we plakken em er gewoon achteraan :p zou wel leuk zijn als er nog meer van deze club meedoen dan ;)
    Maar wij gaan nog niet zo actief bezig hoor, ovutesten en thermometers blijven ver weg :roflmao::roflmao: oefening baart kunst zeggen ze toch :roflmao::roflmao:
     
    Julias en Spectre vinden dit leuk.
  2. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.068
    17.082
    113
    Vrouw
    Ja qua ontwikkeling gaat het zo snel nu.
    Y. rolt nu de hele kamer door, ze kan nog niet kruipen, maar rollend komt ze ook overal dus haar alleen laten kan niet meer:roflmao: in de box vindt ze het dus ook echt niet meer leuk, maar soms wel even nodig.
    Ze zit nu ook gezellig bij ons aan tafel in de kinderstoel tijdens het eten, eten gaat daardoor ook veel beter heb ik het idee.
    Ze is nog wel erg gehecht aan haar flesjes melk, krijgt nog steeds 4 flessen, maar met alle bijvoeding zou ze toch langzaamaan naar 1 voeding minder moeten. Het is even uitproberen:thumup:

    Nou groot gelijk heb je.. zo met ovulatietesten bezig zijn, legt er gelijk ook zo'n druk op.. wie weet worden jullie spontaan verrast ! Spannend weer :)
     
    Nora92 en DCG vinden dit leuk.
  3. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Haha ja rollend komen ze ook een heel eind!!! Komisch gezicht hè :p
    Een fles minder zou in principe kunnen, maar aan de andere kant als ze die fles nog goed leegdrinkt en niet overdreven veel aankomt zou ik haar die fles nog gewoon lekker geven hoor.
    Hier ook nog maar 3 flessen, maar geen enkele fles gaat helemaal leeg, J. drinkt wisselend, ene keer maar 150cc en met wat geluk drinkt ze 185cc.
    Vaste voeding gaat er wel heel goed in en ook aardig veel haha ik zeg altijd maar “als die kaakjes maar op en neer kunnen gaan” :|
     
    Nora92 en Spectre vinden dit leuk.
  4. Enigma

    Enigma Fanatiek lid

    11 jul 2019
    1.189
    1.607
    113
    Vrouw
    Gaat nu hartstikke goed. Oké slapen blijft een dingetje, dat is geen hobby :D maar ach, dat zal ook nog wel komen. Van huilbaby is ze in een heerlijk vrolijke dreumes aan het veranderen.
    Ben inderdaad weer bezig. Eerste iui achter de rug. Hopelijk volgende week nummer twee. Mijn cyclus is een ramp dus geen idee wanneer ik weer een positieve ovulatietest heb.
     
    Nora92 en DCG vinden dit leuk.
  5. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Aaah, dat slapen komt ook wel goed... de aanhouder wint ;)
    Gelukkig maar dat ze van een huilbaby veranderd is naar een vrolijkerd! Dat scheelt ook alweer een heleboel en dan heb je zelf ook wat meer energie (want ja, huilbaby’s vreten echt al je energie weg)
    Spannend weer hoor, hopelijk snel je eitje gevonden en is de volgende iui poging raak!!
     
  6. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Gefeliciteerd @Wanda68 ! Super fijn dat je bevalling je zo goed is bevallen :D prachtige naam voor je dame! Ze had het duidelijk goed daarbinnen!

    Hier gaat alles echt goed! Ze is nog steeds echt fantastisch! Altijd vrolijk. Zelfs in haar ondeugd :D

    Leuk om te horen dat een aantal voor Ronse 2 gaan! Succes dames!
     
    DCG vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina