Klinkt als super drukte idd maar wel allemaal heel gezellig. Als hij zich dan niet jarig voelt... Haha! Wat voor taarten ga je maken? Ik ga zaterdag proberen een taart te maken voor mijn verjaardag. Misschien breng je mij nog op ideeën.
Tot nu toe werken de pilletjes super goed! Ik word er wel heel suf en slaperig van maar goed dat is nou eenmaal de bijwerking. Maar ben al lang blij dat ik weer wat kan eten en drinken. Vandaag de zeven weken alweer aangetikt. Heb vrijdag dus de echo. Zou bijna willen afzeggen. Heb zo geen zin om weer slecht nieuws te moeten verwerken...
Uhm slecht nieuws?? Welk slecht nieuws, jij gaat vrijdag gewoon een heel mooi hartje zien kloppen. Chillllll het zit goed, durf er op te wedden
@myka27 @Ibtsmz Dankjewel meiden. Ja ik kan mij niet voorstellen een mooie echo te gaan krijgen. Maar zou niets liever willen!
Ik maak een chocoladetaart met eetbare plaatjes van Peppa Pig erop. Een rijstevlaai en een monchoutaart met kersen. Lekkerrr
Oeh ja die monchou taart is ook altijd erg lekker! Ik zat zelf ook te denken aan een appel kruimel taart. Maar als ik weer heel misselijk word dan ga ik gewoon lekker voor een hazelnootschuimtaart van de bakker haha
Oohhh heerlijk taarten bakken! Ik ben maak meestal een super lekkere maar super machtige chocolade truffeltaart, appelkruimel en dan nog iets van monchou of zo offff ook zo lekker een worteltaart!! @Eulalia super dat je op zwanger kan door de test der testen!! Gefeliciteerd!
Ik krijg toch sterk het vermoeden dat dit geen normale menstruatie is... denk dat er afgelopen ronde wel degelijk een zwangerschap heeft plaatsgevonden, omdat je die vage streepjes had en nu dus een lange “menstruatie”. Heeft de gyn een echo gemaakt toen je op gesprek kwam over de medicatiewissel? Hoeveel Mg letrozol gebruik je??
@Eulalia wow meid wat super!!! Gefeliciteerd!!!❤️ @Nora92 wat fijn om te horen dat je je door de medicatie wat beter voelt. En vrijdag ga jij een supermooie echo krijgen met goed nieuws!! Snap dat je angst hebt, maar dit is vast jouw plakkertje! Positief blijven meid ❤️ @CupCake88 dat wordt vast een geweldige verjaardag!!! Alvast hele fijne dagen gewenst ❤️ Voor de dames die ongesteld zijn geworden; dikke knuffel, zo ontzettend klote weer! Hier inmiddels 5dpo en vanaf vanmorgen een ongie gevoel. Borsten staan strak en doen pijn. Ook behoorlijk wat afscheiding. Vreemde smaak in mijn mond. De krampjes en steekjes vallen op zijn plek, dit voelde ik ook bij de vmk.. durf alleen nog geen hoop te hebben, zo bang dat ik het mis heb en zo bang voor een nieuwe teleurstelling! Maar ik vermoed dat er iets aan de gang is daarbinnen.... Denk ik rond 9-10dpo test ertegenaan gooi
@Eulalia Jaaa de clearblue blijft toch het fijnst he.. niks geen streepjes vergelijken..gewoon zwanger klaar! Gefeliciteerd!
Jaaaaa idd, hierdoor wordt de testdrang wel errug groot, maarja veel te vroeg he... Ben wel doodsbang dat ik me vergis, maar ik herken het gevoel, die krampjes, alsof je ongie gaat worden... Nog een paar daagjes (on)geduldig zijn Hoe istie met jou? Voel je je goed?
NOD-lijst oktober deze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze 30 oktober (1) Niel - 28 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 13 na miskraam 31 oktober (1) Wjvm Willemijn- 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 NOD-lijst november 5 november (1) CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 november (1) DCG - 32 jaar- 2e kindje - ronde 8 MMM 9 november (1) Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 november (1) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 17 14 november (1) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 14 18 november (1) Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 24 (sinds mei 2017), pauze van ICSI, MMM 19 november (2) Wanda68 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 20 ronde 10 na mk) 21 november (1) Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 (6e met letrozol) 23 november (2) Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 20 25 november (1) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 27 november (1) Suuster - 32 jaar - 1e kindje - ronde 15 (5 na bbz) NOD onbekend (5) Gerdi - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2(ronde 8 totaal) Snies - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 11 Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 4 MMM IUI-D Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 18(4e en 2e na vmk) Totaal: (29) Wachtend op eisprong (16) Wachtbankje (4) Zwanger (9) Ongesteld (0) MMM (6) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) ❤️Zwanger Augustus❤️ Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova) ❤️Zwanger September❤️ Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 5 ❤️Zwanger oktober❤️ Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 21 1 november echo Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Ilona0 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 21 Eulalia 29 jaar - 4e kindje - ronde 5
Haha laat mij niet lachen, ze hebben mij gewoon telefonisch over gezet op hoogste dosis letrozol. Ze zei ik wil niet dat je eerst weer vanaf begin moet aanmodderen en steeds meer nodig hebt omdat het dan ook allemaal te lang duurt.. Mocht ik er nu een overstimulatie van krijgen dan krijg ik een seks verbod en bij eventuele gemeenschap morning afterpil. En word mijn dosis weer verlaagd. Heb deze week een echo voor een follikel meting.