NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Pffff het wordt er niet beter op zo zeg! Sterkte meis!

Snies vindt dit leuk.
  2. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Zooooo hé
    Vind dat wel onverantwoord eigenlijk dat ze dat op die manier zo doen.

3. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Voel mij soms ook net een proef konijn..
    Maar dat is het nadeel dat je soms vervangende gynaecologen aan de telefoon krijgt. Hun zagen het als menstruatie dus wilden dat ik direct weer startte.. Wel op een voorwaarde dat ik eerst nog een zw test deed. Negatief natuurlijk dus starten maar.

Nu week verder begint het bloedverlies eindelijk te minderen.. Het bleef komen werd er echt gek van. Dus ik bellen of het geen kwaad kon of invloed had voor de follikel meting. Moest ik voor de zekerheid weer een test doen.. Toen dacht ik echt van juist? Ik moet deze week toch voor een echo komen, dan zien jullie dat toch gelijk.

Sterker nog ben daar 1x op spreekuur geweest dat was met de intake en verder alleen op het echo spreekuur. De rest ging allemaal telefonisch. En ben nu al ruim een paar maanden bezig..

Als dit niet werkt moet ik van de gyn een keuze maken tussen gonal f injecties of Leo operatie.

4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik hoop heel hard met je mee! Zo te horen doet de progesteron al goed zijn werk. Dat is al een goed teken! En ja dat menstruatie gevoel herken ik. Heb ik echt tot 4,5 week gehad.
    Ik hoop echt dat dit ons plakkertje is. Nog twee nachtjes slapen en dan is het zo ver. Ik heb sinds gisteren last van buikpijn. Gelukkig niet onderin maar meer in mijn lange buikspieren en darmen. Alles is wat van slag maar je maakt je meteen zorgen hè... Want heb ook rugpijn onderin si gewricht. Ben zo stijf als een hark van een week op de bank leven whaha!

5. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Snies
    Nou ja zeg... Snap dat je je een proefkonijn voelt. Zo krijg je totaal niet het gevoel dat ze je serieus nemen? Wel fijn dat er meteen actie ondernomen wordt en ze je niet aan laten modderen zo'n hele ronde... Maar toch. Even langs laten komen, kan toch geen kwaad. Hoop voor je dat dit gewoon goed uit pakt en de juiste dosis is! En geen overstimulatie geeft. Bij hoeveel eitjes zeggen jullie nee? Meer dan 1 of meer dan 2?

6. Denise1

Denise1 Actief lid

21 sep 2016
    377
    388
    63
    @Snies Jeetje zeg! Heb er niet veel verstand van maar kan me goed voorstellen dat je je soms een proefkonijn voelt als ik dit zo lees..

Hopelijk werpt het snel zijn vruchten af en word jullie geduld snel beloond! Sterkte

7. Denise1

Denise1 Actief lid

21 sep 2016
    377
    388
    63
    Jawel voel me heel moe en energieloos en soms een beetje misselijk maar mag denk ik niet klagen.
    Bij de intake deze week bood de vk zelfs aan volgende week nog even een echo te doen dus dat was helemaal super! (Omdat er anders nu 4 weken tussen zat tot termijnecho)
    Paar jaar geleden was zij ookal mijm favoriet.. en dat bleek nu dus ook wel weer.. zit zoveel verschil in de 1 of ander..
    Jij 6 dpo hè vandaag.. nog 4 daagjes geduld tot een testje..

LilyB en Wanda68 vinden dit leuk.
  8. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Dit klinkt wel erg hoopvol hoor :rolleyes:

LilyB vindt dit leuk.
  9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dames!! Schiet mij maar lek!!
    Wordt ik gek??!! (Sowieso, aangezien ik gek genoeg ben om op 6dpo te testen :oops:)
    Hoop dat er na uploaden iets overblijft maar volgens mij is er een zeer licht 2e lijntje te zien :eek::eek:

9F145601-8C2C-4BEE-BDD2-E86F89306793.jpeg

Lisa890, Julias, Wanda68 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik reageer zo op de rest, ben eventjes van de WAP :confused::confused::oops::oops:

11. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.892
    4.907
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    OEEEHHH! Ik zie op de foto niks maar als jij iets in het echt ziet!! Spannend. :D :D

Wanda68 en LilyB vinden dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

@Snies wat waardeloos van de gyn dat ie je niet voor de zekerheid heeft laten komen voor een echo gezien wat er gaande was... snap dat je je een proefkonijn voelt! Vind het echt zeer onprofessioneel! Ook stom dat ze je gelijk op de hoogste dosering hebben gezet, aangezien letrozol vaak beter werkt dan clomid. Ben reuze benieuwd hoe het er voor staat bij de aankomende follikelmeting.

13. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Jaaaaa ik zie wat!!!! En als je hem al zo op de foto krijgt... (iets met ervaring haha) oooh hopelijk mooie oploop!!!

LilyB vindt dit leuk.
  14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Aaah wat lief van je vk! Snap zeker wel dat ze je favoriet was toen :) fijn dat je dit keer weer zo’n goed gevoel bij haar hebt. En die extra echo heb je uiteraard niet afgeslagen ;)
    Moe en energieloos hoor er idd bij, en uiteraard ook de misselijkheid.. en klagen mag altijd he, er gebeurt zoveel in je lijf. Uiteraard kan het altijd beter (of zelfs slechter) maar ook dan mag je af en toe best klagen hoor :)

Denise1 vindt dit leuk.
  15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hij lijkt op de foto wel iets duidelijker dan in het echt, wrs door bepaalde lichtinval??
    Pffff vind het zo spannend, maar ben ook zo bang dat dit gewoon een foute test is! Of gewoon een “schijn”. Heb weleens vaker vage lijntjes “gezien” en bleek uiteindelijk niet zwanger. Durf dus ook echt nog niet blij te worden :|

16. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik heb morgen de follikelmeting gepland staan om half 9.
    Ook omdat ik weer meer bloedverlies krijg, dat gaat steeds heen en weer van minder naar meer etc. :(

Hier is de regel vanaf 3 follikels dat je dan geen seks meer mag hebben. Dan vinden zij het risico te groot. Bij 2 nog wel.. Door het bloedverlies kan ik ook geen vruchtbaar slijm ontdekken en ben nu al op dag 12. Dus ik zie het allemaal wel.

17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jeetje het wordt er dus niet beter op :( hoop zo dat ze morgen een oorzaak kunnen ontdekken.
    Bij mijn vmk had ik ook wel wisselend bloedverlies, ene dag leek het over om vervolgens weer te beginnen. Het heeft bij mij dan niet tot cd12 geduurd, maar herken wel het wisselend verlies.
    Fijn dat je zo vroeg al mag komen. Heel veel succes gewenst meid

Snies vindt dit leuk.
  18. LilyB

LilyB Niet meer actief

In het echt is het wel flink turen hoor... lijntje is in het echt ook wat smaller. Durf uiteraard ook niet blij te worden aangezien ik wel vaker vage lijntjes getest heb....

Nora92 vindt dit leuk.
  19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hmm, denk toch dat het een ophoping is ofzo, heb even via FF de foto bewerkt en waar de “lijn” lijkt te staan lijkt in negatief toch meer op een vlek i.p.v. een lijn... nog even wat langer geduld hebben maar.
    32B9582A-86E1-49B2-99C2-D480158C9B68.png

20. Denise1

Denise1 Actief lid

21 sep 2016
    377
    388
    63
    @DCG ik zie het niet op de foto.. maar 6dpo kan haast ook bijna niet toch.. ik zou nog weer even 2 dagen wachten als dat je lukt:D Mijn duimen draaien voor je!

Deel Deze Pagina