@lbtsmz oh wat mooi je filmpjes! Geweldig om dat hartje te zien kloppen! @Nora92 erg veel succes vandaag! Ik snap dat het een enorm spannende dag voor je is! Hopelijk heb je wat kunnen slapen vannacht en mag je hier straks prachtig nieuws komen melden! @DCG Vind het knap dat je het testen tot dit weekend kan uitstellen! Dat vraagt wel wat karakter Ik hoop zo hard dat je een oploop hebt! Hier intussen een fijne avond met de familie gehad waar we het nieuws hebben gedeeld dat we een meisje zullen krijgen! Mijn zoon heeft een ballon stuk geprikt met roze confetti in, echt fijn om iedereen zijn reactie te zien! Ik wou dat ik nu even de tijd kon vooruit spoelen en haar al mocht vasthouden..
@Lisa890 Aaah een meisje wat leuk!! en wat een leuke manier om het te vertellen. Ideaal zo'n belgische nipt test. Over chromosomen valt niet te twijfelen. Een echo is soms het geslacht nog wel eens moeilijk te zien. Ik hoop dat ik jullie vanavond mooi nieuws mag mededelen!
@myka27 ja dat is wel grappig dat het daarin wel regelmaat heeft, ene ronde korte cyclus en daarna weer een korte. Hoop alleen wel dat deze ronde niet al te lang gaat duren! @Nora92 ooooh wat spannend vandaag! En wat een heftig verhaal zeg! Supergoed dat jullie er samen toch alsnog uit zijn gekomen! Jullie hebben idd al een behoorlijke weg gehad, ik ga dan ook heel hard duimen dat je een pracht echo krijgt! Hoelaat mag je? @Lisa890 aaaah wat geweldig een meisje!!! Gefeliciteerd meid snap dat je de tijd vooruit wilt spoelen!!! Hier idd goed in kunnen houden. Vandaag temp ietsje gezakt 37,1 en voel momenteel niets! Borsten niet pijnlijk, geen enkel gevoel in mijn buik dus dat sprankje hoop begint langzaam toch weg te ebben... zit eigenlijk niet eens meer op hete kolen om evt morgen te gaan testen... misschien toch maar wat langer wachten
@DCG Dankjewel! Kan alle duimen gebruiken! We mogen om 15:45 uur vanmiddag. Dus nog iets minder dan 8 uren te gaan. Zit te twijfelen of ik wel met een volle blaas er naar toe zal gaan. De vorige keer was het niet goed. Toen moest ik eerst nog plassen en alsnog een inwendige echo. Toen konden we het pas goed zien.. Dus twijfel of we niet meteen voor inwendig zullen gaan. Het maakt mij niks uit namelijk. Door de PCOS al zoveel met de benen wijd gelegen. Je temp klinkt nog goed toch! Hoeveel DPO zit je nu?
Haha wat zeg je dat grappig! Door de pcos al zoveel met de benen wijd Wij pcos vrouwen hebben helaas wel een grotere kans op miskramen, dus wrs is dat wel een van de factoren waardoor het al eerder mis is gegaan bij jullie. Aangezien je zo beroerd bent lijkt het mij een goed teken, ik ga er wel vanuit dat het goed zit bij je. Ik zou wel gewoon met een volle blaas gaan, aangezien je de 7wk bent gepasseerd zou er wel een draakje te zien moeten zijn uitwendig Ik ben vandaag 8dpo. Ik weet niet waarom, maar ik bleek alleen maar zwanger bij een temp van 37,2 en bij de vmk zakte de temp ook van 37,3 naar 37(innesteling) om vervolgens terug naar 37,2 te gaan, alleen daarna zakte die dus ook snel weer terug. Misschien moet ik wat minder vergelijken, maar het is bij mij standaard dat ik met een temp onder 37,2 niet zwanger ben
Lieve @Nora92 heel veel succes vandaag bij de echo Mijn duimen draaien vandaag voor jou dat er een prachtige echo mag komen met een mooi knipperlichtje en een goedgroeiend frummeltje ❤️
Als ik het niet mis heb is een echo voor 10 weken altijd inwendig toch? Ik ga in elk geval ook altijd plassen voor ik ga, ik merk geen verschil in beeld en het is beter voor je comfort
Zijn er hier trouwens ook dames (die in het medisch traject zitten) die zelf pregnyl hebben gevraagd en dat uiteindelijk ook kregen? Of krijg je het alleen als de gyn het zelf voorstelt? Las dat met pregnyl de kans op springen vele malen groter is dan zonder. En wil eigenlijk wel alle kansen benutten die er zijn of is dat onredelijk?
@Nora92 Veel plezier vandaag en ook een beetje succes met wachten! Toch spannend zeker met wat je hebt meegemaakt, maar je krijgt vast een prachtig kindje te zien, daar ben ik van overtuigd! @Ibtsmz wat een mooie echo!!! Maar wat verdrietig dat je vriend je in de steek laat!! What happened? @DCG goed hoe je het volhoud zeg!! Ik had 10dpo een dip en daarna ben ik blijven hangen op 37,0/37,1. Geen bloed geeft moed!!! Die vriendin die ook zwanger probeert te worden is ook zwanger!!! Het scheelt maar 5 dagen volgens onze berekeningen, zo leuk! Verder moet ik nu al mijn best doen mijn “darmenbuik” te verbergen, Mn correctieharnas aan en dan gaan Mn broeken nog net dicht. Terwijl mijn gewicht gewoon gelijk is gebleven.
Ik heb alleen uitwendige gehad vanaf 6,5 week. Ligt aan de apparatuur en de ervaring van de echoscopist denk ik
Echt? Achja heb in de MMM al zoveel in de beugels gelegen, het zal op die 2 keer extra niet meer aankomen dan
Ooooh wat geweldig!!! Kunnen jullie lekker samen zwanger zijn ❤️❤️❤️❤️ Grappig he dat die darmenbuik al zo vroeg opspeelt!!
Nou dames ik ben toch gezwicht op 8dpo.... Omo wit, dus het streepje op 6dpo was idd niets. 8dpo is sowieso ook vroeg, ik testte vorige keer een tuur op 9dpo dus kan nog alle kanten op maar ik hou me maar voor dat deze ronde ook weer niet is geslaagd
Lijkt me superspannend! Je hoort altijd wisselende verhalen dus ik zou echt niet weten wat je zou kunnen verwachten. Ik wil je alvast heel veel succes wensen en ik duim heel hard op een goede uitslag!