Hij kan nog donkerder maar deze is al positief! Dus ik zeg start piek, uiterlijk over morgen ei. Have fun
Ja vanmorgen... echt omo wit, niet eens een tuurtje Heb nu alleen nog wat roze met afvegen dus echt zo niet zoals mijn menstruatie hoort te zijn...
Stel het zou een innestelingsbloeding zijn, dan is het nog erg vroeg om te testen toch? Temp je ook? Want dat lijkt me makkelijker en goedkoper dan steeds te testen
We gaan er gewoon van uit dat je zwanger bent voor die medicatie op is! Ja klopt stel dat je utro mag nemen kan je er deze ronde al mee starten! En die injecties.. ik keek er ook enorm tegenop maar eerlijk gezegd voelde ik er mij best goed bij. Vooral omdat je dan zó intens begeleid wordt, het geeft echt het gevoel dat je alles uit de kast haalt en je optimale kansen krijgt zeg maar. Maar ik hoop gewoon dat je daar niet mee hoeft te starten natuurlijk! Hier alles goed dankje! Lief dat je het vraagt Heb er wel 2 stressdagjes opzitten, eergisteren érg pijnlijke scherpe steken beginnen krijgen, vk maakte zich geen zorgen en vond controle niet nodig omdat ik geen bloedverlies heb. Maarja ik ben dan toch zo'n onzekere muts dat ik een pretecho ben laten doen, maar kwam er meer ongerust buiten dan wat anders. De dame die de echo deed had een meting gedaan en daaruit kwam dat er een flinke achterstand was Gelukkig diezelfde dag nog naar mijn vk mogen gaan na ik mijn verhaal deed en alles was helemaal toppie, meting was super, kleintje doet het perfect. Maar heb dus voor niets lopen stressen door die tr*t van de pretecho Pfoew.. gelukkig nu weer helemaal opgelucht en mijn lesje wel geleerd. De scherpe steken zijn puur groeipijn gelukkig. Morgen vertellen we het nieuws ook aan onze zoon, hij begint opmerkingen te maken over mijn dikke buik dus het wordt stilaan tijd
NOD-lijst oktober deze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze 13 oktober (3) RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 19 (ronde 9 na mk) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 10 15 oktober (1) Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 3 MMM IUI-D 17 oktober (1) Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 17(3e en 1e na vmk) 20 oktober (3) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 13 Jesje88 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7(5e met letrozol) Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 16 23 oktober (1) Eulalia 29 jaar - 4e kindje - ronde 5 25 oktober (1) Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 19 27 oktober (2) Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Suuster - 31 jaar - 1e kindje - ronde 14 (4 na bbz) 28 oktober (1) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 14 31 oktober (2) Wjvm Willemijn- 34 jaar - 1e kindje - ronde 11 Niel - 28 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 13 na miskraam NOD-lijst november 3 november (1) CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 november (1) DCG - 32 jaar- 2e kindje - ronde 8 MMM 11 november (1) Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 18 november (1) Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 24 (sinds mei 2017), pauze maand ICSI, MMM NOD onbekend (2) Gerdi - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2(ronde 8 totaal) Snies - 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 Totaal: (27) Wachtend op eisprong (16) Wachtbankje (5) Zwanger (7) Ongesteld (0) MMM (6) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (0) ❤️Zwanger Augustus❤️ Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova) 3 oktober 2e echo ❤️Zwanger September❤️ Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 oktober echo PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 5 ❤️Zwanger oktober❤️ Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 21 Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10
Dat had ik ook de eerste dagen! Nu hebben de darmen het over genomen qua krampen haha. Heb je vandaag nog getest?
Ah gadver wat balen zeg! Mijn lutale fase is altijd 11 dagen maar voor jou is het kort? Hoe zou het komen denk je?
@Lisa890 Brrrr wat een stress zeg! Snap dat je er helemaal over in zat. Vooral na die ""pret"" echo. Gelukkig nu weer gerustgesteld! Ik merk deze keer ook al zo vroeg van die groeipijn! En de klachten zijn veel duidelijker aanwezig. Bizar hoeveel elke zwangerschap kan verschillen zeg...
@DCG Wat raar van die lichte menstruatie! Vooral omdat je zo'n heftige gewend bent... Als je erg twijfelt, kan je misschien telefoontje wagen naar de poli voor geruststelling?
Ego post tussendoor. Vandaar 10 dpo (of heel misschien 9 als ei echt laat was), toch maar even getest en negatief Had al geen vertrouwen in deze ronde en ga er dan ook vanuit dat het weer mislukt is.
ja, ik weet dat het theoretisch gezien nog kan, zal ook netjes nog testen, maar geloof er niet zo in. Weet eigenlijk ook niet waarom ik er zo weinig vertrouwen in heb deze ronde. Voel helemaal niks. Zelfs de progesteron kwaaltjes door de utro zijn niet zo heftig deze keer. Denk dat dat het is gecombineerd met gewoon 'een gevoel'.
Snap wat je bedoelt idd. Gek genoeg had ik deze ronde ook weinig hoop... Had hem al helemaal opgegeven zelfs. Dus wie weet! Zit het in de lucht.