NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dat is echt heel erg veel!! Ik zou echt niet meer wachten tot maandag hoor, idd gewoon de vk bellen.

Wanda68 en Nora92 vinden dit leuk.
  2. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Zou ik doen ja, dit is hoogstwaarschijnlijk de stempel acute ondervoeding (tenzij je 120 kilo bent) maar dan nog is dit teveel verlies in korte tijd. Heeeeel slecht dat je überhaupt niet aan de sondevoeding en vocht zit. Ik zou zeker een klacht indienen. Het is ook niet zo dat het pas sinds kort is of dat er uitzicht is op snel verbetering.

Wanda68, Nora92 en LilyB vinden dit leuk.
  3. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Nora92 jeetje meid, dat is wel echt heftig nog steeds... Hup bellen en je niet laten afwimpelen!

@DCG drankje viel me mee! Gelukkig maar!

LilyB en Nora92 vinden dit leuk.
  4. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Jeetje @Nora92 wil niet negatief komen doen ofzo maar ik zou van ziekenhuis veranderen.
    Je meerdere keren in het midden van de nacht naar huis sturen, 12 kg lichter en nog steeds geen sondevoeding gehad?
    Ok je komt er wel voor in aanmerking nu maar dat is gewoon écht te laat..
    Lijkt mij heel duidelijk dat ze je niet de beste zorgen geven daar en die heb je echt wel nodig nu.. veel sterkte ermee!

Wanda68, LilyB en Nora92 vinden dit leuk.
  5. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @DCG wow een eigen eisprong!! En zo vlug! Super zo! :thumup::thumup: Laat de komende weken maar vooruit vliegen en hopelijk mag je mooi nieuws melden op het intakegesprek :)

Wanda68 en LilyB vinden dit leuk.
  6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh gelukkig! Ben blij voor je dat het er weer op zit! :)

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaa had het echt niet verwacht hoor! Vorige keer deed mijn lijf echt helemaal niets na de vmk, dus of het nou stom toeval is of het komt door de extra vitaminen die ik deze ronde gebruikt heb, geen idee, maar ben reuze blij :)
    Qua timing zitten we ook perfect dus er is van alles mogelijk ;)

Hoe gaat het met jou?? Het lijkt zo snel te gaan bij jou zeg, alweer bijna 18 weken!!

Lisa890 vindt dit leuk.
  8. Denise1

Denise1 Actief lid

21 sep 2016
    377
    388
    63
    Ik zou zeker bellen hoor.. vind het best bizar hoe ze je behandelen en je zo laten tobben... kom voor jezelf en je kleintje op hoor!

9. Denise1

Denise1 Actief lid

21 sep 2016
    377
    388
    63
    Dat moet een teken zijn @DCG !

LilyB en Wanda68 vinden dit leuk.
  10. Ilona0

Ilona0 Actief lid

22 jan 2015
    482
    318
    63
    Vrouw
    Spannend DCG!

Ik zou ook even bellen hoor Nora. Geen risico's nemen hoor!

Ik heb om 10.45 u een echo...Spannend..

Spectre, Julias, Eulalia en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend!! Veel succes en plezier. :)

Ja ik ga zo even bellen. Even overleggen kan geen kwaad dacht ik zo. :)

Julias, LilyB, Wanda68 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Idd spannend! Heel veel plezier bij de echo :)

13. LilyB

LilyB Niet meer actief

I hope so.... :rolleyes:

Denise1 vindt dit leuk.
  14. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zo verloskundige is even langs geweest. Had toch even gebeld voor de zekerheid. Maar geen ketonen in urine dus mag niet ingezonden worden. Nu wel een afspraak gemaakt op de poli gynaecologie. Voor vrijdag 13 uur. Dan gaan we een persoonlijk plan van aanpak maken voor de komende tijd. Dus eventueel infuus thuis en sondevoeding thuis. Ben benieuwd...

Spectre en LilyB vinden dit leuk.
  15. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Zijn ze beetje laat mee he, koekenbakkers, wanbeleid.
    Je mag toch verwachten dat je vanaf eerste contact met ziekenhuis een persoonlijk plan krijgt. Ik ben gewoon plaatsvervangend boos haha

Denise1, Wanda68, Lisa890 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hahaha! Ja ik vind dat protocol echt nergens op slaan. De vk was net aan de lijn met de gynaecoloog. Zegt ze: misschien moeten we de protocol commissie hier ook maar weer even naar laten kijken want jullie protocol is achterhaald. :roflmao: Werd de gyn niet echt vrolijk van. De gyn die ik vrijdag ga zien, was ook een stijve waarschuwde ze al... Maar laat me niet afwimpelen. Die maar sonde en infuus. Ken zelf die pompen door en door. Dus geen thuiszorg nodig,

LilyB vindt dit leuk.
  17. LilyB

LilyB Niet meer actief

@Nora92 Jeetje ze ondernemen niet echt snel actie zeg, terwijl je al ondervoed bent! Dat plan van aanpak hadden ze al gereed moeten hebben sinds je al meerdere malen in het ziekenhuis bent beland... helemaal met @Eulalia eens hoor; koekenbakkers!!
    Laat je idd niet afschepen door die stijve gyn! Op je strepen staan, jij en je kleintje zijn veel te belangrijk, dus er moet echt actie ondernomen worden!!

Nora92 vindt dit leuk.
  18. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ja zeker! Alles was goed en nu thuis even bijkomen...

@Nora92 is overstappen op een ander ziekenhuis geen optie?

19. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ja zou best kunnen dat de vitaminen een duwtje hebben gegeven, of was het puur toeval, maakt niet uit he het is toch gelukt! Mijn duimen draaien mee :thumup:

Met mij alles goed hoor dankje! Heb nog steeds onzekere momenten af en toe, dan gebruik ik even de doppler :oops: Ik voel me gewoon niet echt zwanger.. geen kwaaltjes, niet moe, een luxe eigenlijk! Maar ik kijk er erg naar uit om elke dag schopjes te kunnen voelen :)

LilyB vindt dit leuk.
  20. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Heb ik weer hoor.. :(
    Ben gewoon keurig ongesteld geweest
    Maar nu steeds met opstaan ontzettend misselijk, moe en pijnlijke borsten. Vanmorgen rook ik iets en ging bijna over m'n nek.

Heb dit nog nooit gehad vlak na een menstruatie, als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ik zwanger ben.
    Heb ook weer de letrozol geslikt dus verwacht binnenkort ook weer een eisprong.

Deel Deze Pagina