Ja tuurlijk, wie weet ben je wel bij de gelukkige bij wie het helpt, en vooral inderdaad dan weet je of alles ok is en ben je weer een stapje verder
Laten we hopen dat door het “schoonmaken” dat het dit keer ook weer een goed resultaat heeft bij je Ja het is reuze spannend, ik weet dat ze bloed gaan prikken op evt chromosoomafwijkingen bij zowel mij als bij manlief. Ook stolling prikken maar dat kan pas 12wk na een miskraam. Daarnaast volgens mij prikken op b12, bot d en foliumzuur. Wrs ook nog een echo om te zien hoe de boel eruit ziet... volgens mij waren dat wel de belangrijkste dingen die bekeken gaan worden..
Begin dit jaar na mijn laatste miskraam had ik ook bloedgeprikt, hormonen waren gecheckt en inderdaad aantal vitamines. Het onderzoek voor chromosomafwijkigen had ik niet gedaan, die is best prijzig en de kans dat er iets hieruit zou komen was erg klein (ik heb al een gezonde zoon). Over stolling werd toen niets gezegd. Wat houd dat in? Dus nu zou je eigenlijk 3 maanden niet zwanger kunnen raken om dat te onderzoeken
Stolling is om te kijken of je bloed niet stolt of bloedpropjes ontwikkelen, een stollingsprobleem zou kunnen zorgen dat er een miskraam optreed. Hoe het precies zit weet ik ook niet, daar wil ik me nog wel verder in verdiepen. Als er stollingsproblemen in de familie voorkomen dan is het risico wel groter, aan mijn kant komt redelijk wat voor, moeders kant heeft nogal te maken met hart-en bloedvaten dus het is absoluut niet verkeerd dat dit nagekeken word. Mijn moeder vertelde al dat van haar zeker is dat haar bloed te snel stolt, zij is ook al enkele keren gedotterd en heeft ook meerdere stents en zit al enkele jaren aan de bloedverdunners.... aangezien het erfelijk is ben ik wel blij dat ze dit gaan testen. Mocht het bij mij het probleem zijn dan zal ik wrs ook bloedverdunners krijgen of ik moet aspirine gaan gebruiken
Gister had ik net als vorige keer op 3 dpo weer een sliertje taai doorzichtig slijm, lijkt beetje op dat spul waarmee proefmonsters in tijdschriften vastzitten. En as we speak voel ik wat steekjes/krampjes. En voelt het weer allemaal wat beurs! Ik hoop dat er wat moois gebeurd binnen!!
Spannend!! Ik hoop het heel hard voor je Ik merk ook afscheiding op, niet veel, maar wel dun... sinds eisprong ervaar ik al steekjes enzo maar dit heb ik al sinds de 1e vmk dat alles veel gevoeliger van binnen is, geen idee dus...
Oh dat dunnere afscheiding herken ik ook! Laten we hopen dat we allebei weer super lucky zijn en dat ze dit keer blijven plakken!
Dat zou toch een geweldige afsluiting van dit jaar zijn!!! (Aangezien mijn volgende eisprong ergens rondom kerst zit is dit mijn laatste ronde van dit jaar) Ik ga heel hard duimen voor ons!!! (En voor de rest natuurlijk ook)
Kom net thuis! Eigen pomp was geleverd en heb deze net aangesloten. Kan het slurpen rustig doorgaan. Zit nu nog op 500 calorieën per dag. Voel me wel redelijk! Sonde is naar gevoel maar gaat vast wennen. Beetje darm krampen maar dat heb ik elke keer na vocht infuus. Nu tijd voor een dutje.
Jeetje heftig! Goed dat je nu tenminste sowieso voeding binnen krijgt, ookal is het nog erg weinig, alle beetjes helpen! Hopelijk ben je snel aangesterkt. Rust maar lekker uit meis, kan me voorstellen dat dit je helemaal uitput...
Ik heb nu weer echt ei pijn, krijg ook weer wat puistjes wat ik altijd rond mijn eisprong en menstruatie heb. Maar vooral dat zeurend gevoel linksonder in mijn lies met af en toe felle steken link ik aan een groeiend ei. Dus het is wachten op mijn eisprong en dan weer op het wachtbankje. Vandaag de digitale ovulatietesten met korting kunnen scoren bij de etos. Dus ik verwacht één deze dagen wel een smiley. Terugkijkend op vorige ronde was mijn ovulatietest positief op dag 16. En zit nu op dag 11. Had nog wat over van vorige ronde dus die doe ik tot aan dinsdag en vanaf dan met de digitale dan moet ik als het goed is mijn piek wel vinden.
Yes, dat gaat dan weer de goede kant op Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt, laat dat ei maar lekker bevruchten
Oooh ik heb toch elke keer weer gigantische hoop! Ik wou dat ik wat meer “het is vast niet raak joh” was! Dat lees ik hier vaak, voelen jullie dat echt zo, of schrijf je dat omdat de klap dan misschien minder is? Ik voel allemaal dubieuze steekjes, temp is mooi hoog! Net zo hoog als vorige maand op 5 dpo (37,3) Ik hoop het zo, maar ben ook gewoon soort van overtuigd dat ik wel weer zwanger ben. Dus als het niet zo is, donder ik zo hard van mijn droomwolk af! Hoe doen jullie dit toch?
Na een jaar was de hoop wel weg, ik ga er nu bij voorbaat vanuit dat het niet gelukt is... scheelt een hoop teleurstelling. Tuurlijk nog steeds teleurgesteld zodra ik ongesteld ben, maar niet meer zo'n harde klap.. Succes, Hopelijk mag je snel blijvend zwanger zijn