NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora92, 9 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    En @DCG hoe is het nu? Wat is je temp? Hier van 36,9 naar 37,0. Ben benieuwd.voelt wel alsof in ongesteld ga worden maar nog even afwachten maar
     
    LilyB en Wanda68 vinden dit leuk.
  2. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Wanneer ga jij testen?
     
  3. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Mijn testen worden pas morgen bezorgd verdories dus morgenavond als ik nog niet ongesteld ben! Helaas zaterdag na 13.00 besteld, had ik maar voor 13.00 gedaan dan had ik ze vandaag gekregen.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  4. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik weet niet of het veel had uitgemaakt, postnl heeft het nu ook gewoon druk dus alles duurt langer.
    Maar vervelend is het natuurlijk wel!
    Wat zegt je gevoel, heb je ergens het gevoel dat je weleens zwanger kunt zijn?
     
    LilyB vindt dit leuk.
  5. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ja en nee ik word heeeelemaal gek, heb er ook gewoon heel slecht van geslapen. Ik voel me alsof ik ongesteld ga worden maar dat had ik vorige maand ook en toen was het raak. Ik hoop dat ik ook vandaag wat afscheiding bespeur, dat zou een goed teken zijn.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Eulalia klinkt toch nog hoopvol bij jou!! Spannend hoor, ik duim nog even voor je hoor.
    Hier is de temp flink gedaald naar 36,9 :(
    Definitief game over dus.... hoef niet meer te testen nu....
    F57AAF9C-B760-4B58-BF71-804A4EADDA53.png
     
  7. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @DCG Je maakt het hier elke ronde echt zo spannend :D

    @Eulalia Ik duim ook voor jou keihard mee!

    @Nora92 Wat heftig dit.. Veel sterkte hiermee hoor, klinkt mij enorm uitputtend voor je lichaam. Dikke knuffel!
     
    Nora92 en LilyB vinden dit leuk.
  8. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @DCG oh we waren op hetzelfde moment aan het posten denk ik..
    Bah wat enorm balen :( dikke knuffel!!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Haha ja, eigenlijk is echt elke ronde weer spannend he.... dat was ook al zo in mijn vorige nod groepje.... :oops: ach ja, een beetje spanning erin is altijd weer een goede cliffhanger haha
     
    Wanda68 en Lisa890 vinden dit leuk.
  10. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Jeetje wat houden jullie het spannend! @DCG het ziet er nu inderdaad qua temp niet hoopvol uit. Maar ik had ook een drop bij zwangerschap... 2 dagen laag en toen iets omhoog en teste ik positief. Hoop dat jullie snel die mooie test van mogen houden en 9 maanden later een wolk van een baby!
     
    Wanda68 en LilyB vinden dit leuk.
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Het geeft niet, nu toeleven naar donderdag, de miskraampoli.... kijken of ze iets voor ons kunnen betekenen...
    Hoe istie met jou?? Voel je je goed?
     
    Wanda68 en Lisa890 vinden dit leuk.
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Voor mij zal het vast ongie betekenen, meestal vanaf 12-13dpo gaat het zakken...
    Volgende ronde beter dan maar....
    Hoe is het met jou???
     
  13. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Nora92 jeetje dame, wat rot dat het zo slecht gaat... Hoop dat je hier snel doorheen bent en je zonder spugen en sonde door kan de laatste helft van je zwangerschap...
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  14. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Het gaat met mij wel goed. Kokhalzen en duizelingen nemen sterk af gelukkig. Vanmorgen nog wel even last nadat ik na mijn lief douche in een al bedompte badkamer. Daar ligt het voornamelijk aan. De beeb voelt al duidelijk soms en mijn buik krijgt nu ook wat vorm. Woensdag naar de gyn. Hopelijk dan ook de geslachtsbepaling! En anders nog 2 weken wachten tot de guo.

    Veel sterkte deze dagen door te komen in onzekerheid! Dikke knuffel!
     
    Wanda68 en LilyB vinden dit leuk.
  15. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Met mij nu alweer wat beter maar heb een slecht weekend achter de rug. Vrijdagnacht erg pijnlijke harde buiken gekregen, ochtend erop aan monitor gehangen. Mijn baarmoederhals is licht verkort en ik zit nu aan de progesteron om mijn baarmoeder te kalmeren. Moet het ook rustig aan doen verder.
    Was best in paniek dit weekend..
    Utrogestan doet me wel erg goed want heb sinds ik het neem geen enkele harde buik meer gehad en dus ook geen pijn.
    Vrijdag heb ik 20 weken echo en gaan ze opnieuw een meting doen.
    Ben wel even van mijn roze wolk gevallen en met mijn neus in het feit geduwd dat er altijd nog iets mis kan gaan.
    Heb dit weekend flink gehuild maar voor nu beslist dat ik positief ga blijven.
    Haar hartje klopt sterk hoor ik elke dag nu met doptone, baarmoederhals was ook niet alarmerend kort ofzo.
    Maar het worden wel lange dagen tot vrijdag. Ik hoop zo dat ze nog lang veilig binnen blijft bij mij.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  16. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    @DCG ik ben benieuwd naar je gesprek donderdag. Hopelijk kunnen ze je effectief en snel verder helpen!
     
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ooh wat fijn dat de vervelende kwaaltjes nu eindelijk af beginnen te nemen!!
    Dat in een bedompte douche stappen herken ik helemaal!! Ik werd ook altijd heel erg duizelig tijdens het douchen...
    wat heerlijk dat je de kleine al goed gaat voelen, nog even en je voelt hem/haar echt constant mieren in je buik :)
    Spannende dag woensdag dus!!! Ben reuze benieuwd of het geslacht duidelijk gaat worden!! Heb je zelf een voorgevoel??
     
  18. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja ik lees echt vaak mee om te zien hoe het hier gaat. Ik kan ook niet veel anders, zit te wachten op m'n ei enzo.
    Pffff we leven met je mee, wat heb je het weer een cliffhanger gemaakt :roflmao:
     
    LilyB vindt dit leuk.
  19. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Och jeetje wat een schrik! Hopelijk valt het allemaal mee!
     
  20. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh jeetje dat is zeker schrikken!!! En ook zo vroeg al om harde buiken te hebben.. gelukkig doet de utro zijn werk en is het daarmee gezakt. Hopelijk blijft het hierdoor goedgaan en blijft je meisje nog lekker lang veilig in je buik zitten!!
    Snap zeker wel dat je flink overstuur bent geweest, zelfs na het eerste trimester is niets zeker, dat zie je nu maar weer. Gelukkig hebben ze jullie snel geholpen, nu aftellen naar een goede 20wk echo vrijdag en dan zit je op de helft! Dat je meisje nog maar minimaal 18 weken zich goed vermaakt in je buik ❤️
     
    Wanda68 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina